Tänään mies. Ei se mennyt kuten päätin en enää tulisi tänne sulle satuilemaan. Kuitenkin totta puhuen tuli vieroitusoireita tästä sinusta ja ikävästä. Päätin pitää ikäväpäivän ihan yksin. Kaikki muu on lomalla tänään. Lojun sängyssä katselen remonttiohjelmia kitkerä ikävän maku kurkussa. Yrittänyt ajaa sitä pois ei lähde vaikka olen kohta syönyt purkillisen Nutellaa tähän ikävään.
Tuli ikävä päivä
9
260
Vastaukset
- Anonyymi
Mennyt on mennyttä Nutellaa haavaisen sielun hoitoon.
- Anonyymi
Ehkä tää ei vaa lopu vtun ikinä. Olo on ku hamsterilla pyörässään
- Anonyymi
Lähetän täältä jostain sinulle voimia. Kuvittele minut siihen viereen. Olet kainalossani ja poskesi lepää rintaanivasten. Hipsutan, silitän ja pidän sinua hyvänä. Olet rakas.
- Anonyymi
Surullistakin mies tämä kirjeenvaihto itsesi kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullistakin mies tämä kirjeenvaihto itsesi kanssa
Eikö kukaan leiki sun kanssa? 😂
- Anonyymi
Hihihiii, hahahaa, hohhohoo, mä en kestä tätä teidän huumoria. Nauran ihan kippurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kukaan leiki sun kanssa? 😂
Liian kiveä, ei ne uskalla
- Anonyymi
Ihan sivusta tulen, mutta tuli mieleen, että eilen kaverini haikaili jo Nutella-joulutorttujen perään. Ajattelin, että pitääpä kokeilla niitä tänä tulevana jouluna. 🤔
- Anonyymi
Suosittelen yksi herkku ei ollut edes sokeria niin paljon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244256- 823693
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713185Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392972- 1552843
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532646Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352345- 452257
- 351942
- 521928