Hyvää huomenta,lähdetkö kalalle.
Vastaukset 21
- Anonyymi
En. Lähden p..kalle
- Anonyymi
Mäkin tuun. Paskotaan ristiin tosin multa tulee yrjökin kohta
- Anonyymi
En todellakaan sun kaa.
- Anonyymi
Mene pappa keskenäsi
- Anonyymi
Miksei mummo vois tulla mukaan?
- Anonyymi
En ole koskaan kalastanut, säikäyttäisin vain kaikki kalat pois.. Ennemmin kalastelen jotain muuta kuin kaloja :D
Muuten kyllä olis kiva nähdä, mulla on ollut sua vähän ikävä kun ei olla oikein nähty koko kesänä <3 Mietin että ootkohan unohtanut mut ihan kokonaan ja hankkinut jo jonkun toisen "hassuttelukaverin".. :) Toivottavasti nähdään syksyn aikana siellä missä ollaan aina ennenkin nähty. Koita saada itsesi liikkeelle kotoasi, kun matkakin sinne on sulla niin lyhyt että sen lyhyempi ei voi olla! Vai ollaankohan me koko kesän ajan kuljettu vain ristiin...- Anonyymi
Näin on tapahtunut,puoleltakuun nähtäisköhän missä ennenkin,tietenkin vain ystävyydellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on tapahtunut,puoleltakuun nähtäisköhän missä ennenkin,tietenkin vain ystävyydellä
Toivottavasti nähdään, ystävyydellä <3 Ihanaa että et ole minua kokonaan kuitenkaan unohtanut :) . Kaikesta tapahtuneesta huolimatta, olet ollut ja olet edelleen minulle tietyllä tavoin tosi merkittävä ihminen <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti nähdään, ystävyydellä <3 Ihanaa että et ole minua kokonaan kuitenkaan unohtanut :) . Kaikesta tapahtuneesta huolimatta, olet ollut ja olet edelleen minulle tietyllä tavoin tosi merkittävä ihminen <3
👍👍👍
- Anonyymi
Ei lukenu tuima nainen ni ohi sit.. muuten oisin voinu lähtä. Hyvä virppaki valmiina.
- Anonyymi
Kaljalle voin lähteä🍻
- Anonyymi
Ei kaupunkilaisten laji.
- Anonyymi
Osaa soutaa ja huovata, mutta kalojen narraaminen on vähän vierasta touhua.. Että ehkä jotain muuta ja jonkun toisen kanssa. :)
- Anonyymi
👍👍👍👍
- Anonyymi
Kuulin, että sinulla noita "kalakavereita" riittää. Mitä jos tyytyisit narraamaan niitä jotka olet sinne veneeseesi jo saanut huijattua.
- Anonyymi
Ei ole huijausta jos vene on vuotanut nyt paikattu, miten sinun puuvene😁
- Anonyymi
😵💫😵💫😵💫
- Anonyymi
Sinut narraan😃
- Anonyymi
En ehdi. Olen luvannut lähteä kalaan.
- Anonyymi
Et osaa venettä käyttää saati tehdä solmuja. Jouduttaisiin soittamaan meripelastus tms.
- Anonyymi
Merta edemmäksi kannata lähteä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 141949
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?103848Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha108832- 60745
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55611Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26593Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett45521- 151510
- 42489
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.47462