Tumma rnainen

Anonyymi-ap

Hyvää huomenta,lähdetkö kalalle.

21

462

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En. Lähden p..kalle

• Anonyymi

Mäkin tuun. Paskotaan ristiin tosin multa tulee yrjökin kohta

• Anonyymi

En todellakaan sun kaa.

• Anonyymi

Mene pappa keskenäsi

• Anonyymi

Miksei mummo vois tulla mukaan?

• Anonyymi

En ole koskaan kalastanut, säikäyttäisin vain kaikki kalat pois.. Ennemmin kalastelen jotain muuta kuin kaloja :D

Muuten kyllä olis kiva nähdä, mulla on ollut sua vähän ikävä kun ei olla oikein nähty koko kesänä <3 Mietin että ootkohan unohtanut mut ihan kokonaan ja hankkinut jo jonkun toisen "hassuttelukaverin".. :) Toivottavasti nähdään syksyn aikana siellä missä ollaan aina ennenkin nähty. Koita saada itsesi liikkeelle kotoasi, kun matkakin sinne on sulla niin lyhyt että sen lyhyempi ei voi olla! Vai ollaankohan me koko kesän ajan kuljettu vain ristiin...

• Anonyymi

Näin on tapahtunut,puoleltakuun nähtäisköhän missä ennenkin,tietenkin vain ystävyydellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on tapahtunut,puoleltakuun nähtäisköhän missä ennenkin,tietenkin vain ystävyydellä

Toivottavasti nähdään, ystävyydellä <3 Ihanaa että et ole minua kokonaan kuitenkaan unohtanut :) . Kaikesta tapahtuneesta huolimatta, olet ollut ja olet edelleen minulle tietyllä tavoin tosi merkittävä ihminen <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti nähdään, ystävyydellä <3 Ihanaa että et ole minua kokonaan kuitenkaan unohtanut :) . Kaikesta tapahtuneesta huolimatta, olet ollut ja olet edelleen minulle tietyllä tavoin tosi merkittävä ihminen <3

👍👍👍

• Anonyymi

Ei lukenu tuima nainen ni ohi sit.. muuten oisin voinu lähtä. Hyvä virppaki valmiina.

• Anonyymi

Kaljalle voin lähteä🍻

• Anonyymi

Ei kaupunkilaisten laji.

• Anonyymi

Osaa soutaa ja huovata, mutta kalojen narraaminen on vähän vierasta touhua.. Että ehkä jotain muuta ja jonkun toisen kanssa. :)

• Anonyymi

👍👍👍👍

• Anonyymi

Kuulin, että sinulla noita "kalakavereita" riittää. Mitä jos tyytyisit narraamaan niitä jotka olet sinne veneeseesi jo saanut huijattua.

• Anonyymi

Ei ole huijausta jos vene on vuotanut nyt paikattu, miten sinun puuvene😁

• Anonyymi

😵‍💫😵‍💫😵‍💫

• Anonyymi

Sinut narraan😃

• Anonyymi

En ehdi. Olen luvannut lähteä kalaan.

• Anonyymi

Et osaa venettä käyttää saati tehdä solmuja. Jouduttaisiin soittamaan meripelastus tms.

• Anonyymi

Merta edemmäksi kannata lähteä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      141
      949
    2. Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.

Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      848
    3. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      108
      832
    4. Mitä kuvittelet kaivattusi tekevän

Arkena tai viikonloppuna? Mitä itse teet samaan aikaan?
      Ikävä
      60
      745
    5. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      55
      611
    6. Hyvää yötä

Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!
      Ikävä
      26
      593
    7. Missähän pöytäkirja viipyy, taas?

Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett
      Kemijärvi
      45
      521
    8. Martina sai ylinopeussakon

Saiko sakkoa Porsche-merkkisellä autolla?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      510
    9. 42
      489
    10. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      47
      462
    Aihe