Miettikääpä sitä

Anonyymi-ap

Muutin juurilleni ja olen siitä ylpeä. Meillä on laskettelurinne uimarantoja,veneilyä,tekojäärata, liikuntahalli, 2 frisbeegolfrataa, 5 pesäpallokenttää,koripalloilu, laitettu keskusta, 3 kahvilaa,kohta uusi kirjasto, motocrossrata, urheiluliike......jokkisrata kaljakylään

16

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ampumahiihtorata. Ampumarata tenniskenttä ja hyvä. Parempi kuin ykan urheilupuistossa. pizzeria, karamelli jossa voi seurata superpesistä, loistavat hiihtoladut,joen ylittävä hieno kaarisilta,mitä muuta vois eteläpohjalainen kehua. Meillä kehumista en tarkoittaa kertomista. Niin ja skeittiratakin on.

• Anonyymi

Eteläpohjalaane kateus on että pistetähän paremmaks

• Anonyymi

Tästä huolimatta muuttotappiota..

• Anonyymi

Aika hieno luettelo. Joku isompi paikka varmaan.

• Anonyymi

No johan oli tempaus.

No, veikkaan että kun alkuhuuma haihtuu, ja muutama vuosi kuluu, niin alat ehkä taas haaveilemaan muutosta johonkin muualle..

Tai mistäs sen tietää, ehkä oot pohjimmiltasi niin sieviläinen, ettet muualla viihdykään..

Sievin kunnan asukas luvulle tietysti hyvä, että paluumuuttoakin on.

Mutta aika rohkea veto on muuttaa takaisin sieviin,nyt kun tuo muuttosuunta on yleensä ihan toinen.

• Anonyymi

Ei kyseinen asukas ole muuttanut Sieviin. Pikemminkin palvelujen perusteella pois Sievistä.

• Anonyymi

No en ikinä muuta,vaikka saisi töitä.

• Anonyymi

Alkuhuuma, mikä asiantuntija oot. Niitähän siellä Sievistä riittää. Viisaampia kuin lääkärit

• Anonyymi

Muutitko Lapualle?

• Anonyymi

Laihialle se muutti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laihialle se muutti

Hieno pitäjä sekin, Vaasakin lähellä.

• Anonyymi

Lähelle

• Anonyymi

Sievistä kannattaa muuttaa pois jos asunto vain menee kaupaksi. Tilanne on vain kurjistumassa koko ajan.

• Anonyymi

No, ei tilanne sentään noin huono ole. Ja monilla on vuosisataiset juuret sievissä. Sekin merkitsee paljon. Itse näen ainoana todellisena uhkana tuulivoimaloiden rakentamisen . Ne ankeuttaa väistämättä.

• Anonyymi

Kysympä mitä hyvää täällä on. Ei mitään. Koko kunta kurjistumassa myös minun mielestä

• Anonyymi

Nyt tarvitaan asennemuutosta!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3625
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2550
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      594
      2288
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2036
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      77
      1794
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1668
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1658
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1581
    9. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      95
      1459
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1456
    Aihe