Muutin juurilleni ja olen siitä ylpeä. Meillä on laskettelurinne uimarantoja,veneilyä,tekojäärata, liikuntahalli, 2 frisbeegolfrataa, 5 pesäpallokenttää,koripalloilu, laitettu keskusta, 3 kahvilaa,kohta uusi kirjasto, motocrossrata, urheiluliike......jokkisrata kaljakylään
Miettikääpä sitä
16
659
Vastaukset
- Anonyymi
Ampumahiihtorata. Ampumarata tenniskenttä ja hyvä. Parempi kuin ykan urheilupuistossa. pizzeria, karamelli jossa voi seurata superpesistä, loistavat hiihtoladut,joen ylittävä hieno kaarisilta,mitä muuta vois eteläpohjalainen kehua. Meillä kehumista en tarkoittaa kertomista. Niin ja skeittiratakin on.
- Anonyymi
Eteläpohjalaane kateus on että pistetähän paremmaks
- Anonyymi
Tästä huolimatta muuttotappiota..
- Anonyymi
Aika hieno luettelo. Joku isompi paikka varmaan.
- Anonyymi
No johan oli tempaus.
No, veikkaan että kun alkuhuuma haihtuu, ja muutama vuosi kuluu, niin alat ehkä taas haaveilemaan muutosta johonkin muualle..
Tai mistäs sen tietää, ehkä oot pohjimmiltasi niin sieviläinen, ettet muualla viihdykään..
Sievin kunnan asukas luvulle tietysti hyvä, että paluumuuttoakin on.
Mutta aika rohkea veto on muuttaa takaisin sieviin,nyt kun tuo muuttosuunta on yleensä ihan toinen.- Anonyymi
Ei kyseinen asukas ole muuttanut Sieviin. Pikemminkin palvelujen perusteella pois Sievistä.
- Anonyymi
No en ikinä muuta,vaikka saisi töitä.
- Anonyymi
Alkuhuuma, mikä asiantuntija oot. Niitähän siellä Sievistä riittää. Viisaampia kuin lääkärit
- Anonyymi
Muutitko Lapualle?
- Anonyymi
Laihialle se muutti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihialle se muutti
Hieno pitäjä sekin, Vaasakin lähellä.
- Anonyymi
Lähelle
- Anonyymi
Sievistä kannattaa muuttaa pois jos asunto vain menee kaupaksi. Tilanne on vain kurjistumassa koko ajan.
- Anonyymi
No, ei tilanne sentään noin huono ole. Ja monilla on vuosisataiset juuret sievissä. Sekin merkitsee paljon. Itse näen ainoana todellisena uhkana tuulivoimaloiden rakentamisen . Ne ankeuttaa väistämättä.
- Anonyymi
Kysympä mitä hyvää täällä on. Ei mitään. Koko kunta kurjistumassa myös minun mielestä
- Anonyymi
Nyt tarvitaan asennemuutosta!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684