Nykyään pääsen baariin sillä hinnalaa kun oli enne vaan lähtömaksu
Äelikkä 5,90 e
Ja lentokentällä maksaa 10 e. Enen maksoi 35 e
Hyvä uuodatu ja kuskitjaan ei ole enää ylimielisä moukkia
Taksi uudistus oli mulle mieleinen
10
198
Vastaukset
- Anonyymi
Elä tuu tänne Valehtelemaan SDP:n - PUNIKKI-Kommunisti !
EI sinua kukaan aja Kympillä Mihinkään ! - Mee Valehteleen Punikeille !- Anonyymi
🥱🗣️🪴🌳🖕☝️🥱💒😱🖕🖕😁🗣️🥱💒🙆🖕😁😁🗣️🗣️
Mielenterveysongelmaisille on kai joku omakin foorumi... - Anonyymi
Boltilla pääsee 5,90 baariin ja 10 e lentokentälle
Bituttaako
- Anonyymi
Jos oikeinkirjoitus on tuota luokkaa, niin tulojen pitää olla melko pienet, joten ymmärrettävää, että lähes ilmainen taksi on mieleinen. Ehkä sun kannattais ajaa joskus niitä 5 eur)takseja itsekin, saisit vähän kaljarahaa lisää.
- Anonyymi
Älä sinä vmmainen tule väittämään että minä asun palstalla. Olet täys sekopaa koko lehma.
- Anonyymi
Rikas kokookuslainen moni milkonääri siellö,haukku kaikki demareiksi ja kommareiksi
Onneksi olet miljonääri ja eikas
Mula on kyllä jo korkotulojen verot kin 2000e - Anonyymi
No kun mulla on nakki sormet ajanut liikaa takaia
Ja ei varaa paremoaan kännykkään
Anteksi
Älä sinä vmmainen tule väittämään että minä asun palstalla. Olet täys sekopaa koko lehma.
- Anonyymi
Pummeja ja kerjäläisiä on huolestuttavan paljon. Sen vuoksi Mersuni ovet ovat aina lukossa. Asiakkaat pitää valita. Köyhät voi vaikka kieria koloihinsa. Normaalituloisen olisi kammottavaa tulla autoon, jossa persaukinen on ollut haisemassa. Köyhiä pitää välttää kuin kulkutauteja. Köyhyyden löyhkä tarttuu jopa nahkapenkkeihinkin.
- Anonyymi
Ei sulla mitään mersuu oo
Ajat skodalla kuten muutkin suharit - Anonyymi
Viinaksissahan ei muista naisiakaan, joten menomatkamusaa https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010664589.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882