Nykyään pääsen baariin sillä hinnalaa kun oli enne vaan lähtömaksu
Äelikkä 5,90 e
Ja lentokentällä maksaa 10 e. Enen maksoi 35 e
Hyvä uuodatu ja kuskitjaan ei ole enää ylimielisä moukkia
Taksi uudistus oli mulle mieleinen
9
244
Vastaukset
- Anonyymi
Elä tuu tänne Valehtelemaan SDP:n - PUNIKKI-Kommunisti !
EI sinua kukaan aja Kympillä Mihinkään ! - Mee Valehteleen Punikeille !- Anonyymi
Boltilla pääsee 5,90 baariin ja 10 e lentokentälle
Bituttaako
- Anonyymi
Jos oikeinkirjoitus on tuota luokkaa, niin tulojen pitää olla melko pienet, joten ymmärrettävää, että lähes ilmainen taksi on mieleinen. Ehkä sun kannattais ajaa joskus niitä 5 eur)takseja itsekin, saisit vähän kaljarahaa lisää.
- Anonyymi
Älä sinä vmmainen tule väittämään että minä asun palstalla. Olet täys sekopaa koko lehma.
- Anonyymi
Rikas kokookuslainen moni milkonääri siellö,haukku kaikki demareiksi ja kommareiksi
Onneksi olet miljonääri ja eikas
Mula on kyllä jo korkotulojen verot kin 2000e - Anonyymi
No kun mulla on nakki sormet ajanut liikaa takaia
Ja ei varaa paremoaan kännykkään
Anteksi
Älä sinä vmmainen tule väittämään että minä asun palstalla. Olet täys sekopaa koko lehma.
- Anonyymi
Pummeja ja kerjäläisiä on huolestuttavan paljon. Sen vuoksi Mersuni ovet ovat aina lukossa. Asiakkaat pitää valita. Köyhät voi vaikka kieria koloihinsa. Normaalituloisen olisi kammottavaa tulla autoon, jossa persaukinen on ollut haisemassa. Köyhiä pitää välttää kuin kulkutauteja. Köyhyyden löyhkä tarttuu jopa nahkapenkkeihinkin.
- Anonyymi
Ei sulla mitään mersuu oo
Ajat skodalla kuten muutkin suharit - Anonyymi
Viinaksissahan ei muista naisiakaan, joten menomatkamusaa https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010664589.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1516817MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny635953Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.884559NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074499Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1624310Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941680- 4021586
- 821389
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301365Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411151