Sammuneena nussittu.

Anonyymi-ap

Olin juuri päässyt paskamaisesta muutaman vuoden avoliitosta eroon. Näin 30v ikäisenä naisena kyllä pantti ja pahasti niin lähdin suoraan sanottuna ravintolaan hakee mieluista miestä. Parit raflat käytyäni ei ollu sellasta joka ois kiinnostanut kun liika nuoria tai sit liian kännisiä.
Kivassa pikku humalassa suuntasin yhden hotellin ravintolaan ja siellähän ei tarvinnu kauaa ihmetellä kun tosi mukava tuntunen mies tuli juttelee ja pyysi pöytäänsä missä oli myös hänen kaverinsa. Nämä oli noin 55+v hyvin pukeutuneita miehiä jotka sanoivat olevan viikonlopun hotellissa kun oli joku firman juttu.
Jutut oli sellasia et viihdyin ja paukkuja tarjottiin vaikka kielsin kun minul huono viinapää. Toinen kerto et samaan porukkaan kuului myös 6 muutakin miestä mut ne toisissa paikoissa juomassa. Tulihan se selväksi et seksi näillä oli mielessä ja niinhän itselläkin. Eli näytin halukkuuteni näille ja lisää tuli juomia. Aattelivat kait et kännistä helpompi hoitaa. Miehet kävi jo kuumina ja et lähen toisen sviittiin juomaan. Noh olin valmis antaa molemmille et saisin kunnolla kyrpää mitä olin vailla. Huoneessa sain viskin ja toisen kun jo meni päähän. Kirosin jo känniä et nautinko lainkaan näistä ukm painoista. Olin alasti hetken päästä kahden nakun miehen välissä. Sain kieltä pilluun ja imin toista kunnes toinen tuli sisään ja nussi aika lujaa ja tuntua se hyvälle mut ei niin kun oisin halunnu kun liikaa viinaa päässä. Yritin päästä kunnon fiilikseen vaikka olinkin tosi märkä. Tää eka mies laukes sisään ja toinen halus heti perään päästä nussimaa. No jotenki se oli mulle täysin utuista heti alusta asti ja sit mul pimeni. Aikasin aamulla heräsin niiden välistä ja olin aivan spermassa. Pillu oli vähän arkana mut toisaalta hyvällä tavalla ja turvoksissa. Menin tokkuraisena hoiperrellen suihkuun ja otin paukut ihmetellen et miten nää kaks oli mut noin sotkenut. Nyt kyllä itsekin halutti saada pano. Mut ihmettelin miks mun puhelin oli pöydällä ha avasin sen. Kuvagalleria tuli avattuna ensi. Musta oli kuvia monen eri miehen kanssa. Eli ne kuus miestä olivat kaikki nussineet mua. Vittu kun vitutti ja herätin miehet ja kysyin noista miehistä. Tuli anteeks pyynnöt ja et he korvaa sen jotenki. Istuttiin jonki aikaa ja juotiin kun toinen niistä kysy et naidaanko nyt kun oot selvempi? Sanoin et tuohan oli raiskaus kun oisin voinu antaa muutenkin kun puutteessa olin ja olen vieläkin.

6

1728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siihen vielä lisäsin et olette ottanu kuvia mun naimisesta ja omalla puhelimella. Sanovat et sulla ainaki muisto jos oisit lähteny heti herätessä, nii katohan uudelleen niitä ja mitä mieltä oot. No katoin kun olin jo kiukkuni kiukutellut ja helvetti kun nehä kiihotti mua. Miehet katteli mua kun varmaa posket punottu muustakin kun viskistä ja toine sanokin et nussitaan nyt ni he tarjoo aamupalan. Juma kun pakko oli sanoo et pankaa nyt heti. Johan olin sangyssä selälläni alle aikayksikön ja tunsin kun lakanat oli märkiä spermasta ja tuoksu samanmukanen. En tarvinnu esileikkejä kun oikee vaadin nussimaa kunnolla. Olin kyllä nii orkku herkkä et sain useat ja miehet osas kyllä nussia ja molemmilta spermat sisään. Makasin raukeena jonki aikaa kun mentiin suihkuun missä mut pestiin perusteellisesti nii et sain sormeakin pyllyyn. Vaa piti rauhoittuu ja otettiin paukut ja sitte aamupalalle.
      Sinnehä valu porukkaa pikkuhiljaa ja pari miestä tuli kohti pöytää ja sano mulle et anteeks mut olit nii valmiin näkönen viime yönä. Kysy et onko aamu panot jo tehty. Onneks hiljaa ettei muut kuullut mut nyökkäsin vaan ja tuntu et oon varmaa tulipunainen. Vieres Iin pöytiin tuli miehiä lisää ja näyttivät mulle peukkuja.

• Anonyymi

Aamupalat tuli syötyä ja siirryttiin toiseen pöytään kun asukkeina saivat viinaksia jo aikaisemmin ja minähän siinä ohessa myös. Toinen kaksikosta kysy et ei kait mulla oo kiire ja siihen heti vastasin että ei todellakaan ole. En tiedä mikähän lutka minussa heräsi kun halusin et ne kaikki nussii minuu, tuntu ettei nyt muka mikään riitä ja pistin sen entisen suhteen syyksi. Siihen tuli nämä muutkin miehet kun tilaa oli ja kivasti sillee vähä piilossa kulman takana. Tarkastelin siinä jutellessa samalla et millaset miehet minuu oli nussinu ja näyttivät näitä ekaa kahta vanhemmilta. Vaihdoin välillä paikkaa parin miehen väliin ja kysyin et olinko ollu hyvä pano sammuneena? Vähä nolona kehuivat ja siihen sanoin et oon parempi hereillä ja kourasin molempien haaroja ja sillähän tuntu olevan elämää. Sanoin suoraan et haluun et nussitte kaikki minuu ja sehän sai miehet innostuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamupalat tuli syötyä ja siirryttiin toiseen pöytään kun asukkeina saivat viinaksia jo aikaisemmin ja minähän siinä ohessa myös. Toinen kaksikosta kysy et ei kait mulla oo kiire ja siihen heti vastasin että ei todellakaan ole. En tiedä mikähän lutka minussa heräsi kun halusin et ne kaikki nussii minuu, tuntu ettei nyt muka mikään riitä ja pistin sen entisen suhteen syyksi. Siihen tuli nämä muutkin miehet kun tilaa oli ja kivasti sillee vähä piilossa kulman takana. Tarkastelin siinä jutellessa samalla et millaset miehet minuu oli nussinu ja näyttivät näitä ekaa kahta vanhemmilta. Vaihdoin välillä paikkaa parin miehen väliin ja kysyin et olinko ollu hyvä pano sammuneena? Vähä nolona kehuivat ja siihen sanoin et oon parempi hereillä ja kourasin molempien haaroja ja sillähän tuntu olevan elämää. Sanoin suoraan et haluun et nussitte kaikki minuu ja sehän sai miehet innostuu.

Kaks miehistä sano et saivat jo ni neljä muuta oikee kiiruhti viemää minuu huoneeseen. Multa läks vaatteet alta aikayksikön ja miehiltä myös. Joteski lutkamaisena otin kaikilta suihin oikee innolla ja heittäydyin selälleni vaatien et nussikaa kunnolla et saan tuntee. Nää halusi takaapäin ni pyllistin oikee. Sain kuulla miten himokas lutka oo kaa et tarviin kyrpää.

• Anonyymi

Tulipa mieleen yrityksen pikku joulu vuosia takaperin, lähdimme hotelilta koko kööri yö kerhoon. Olimme ruokailleet hotelilla ja nauttineet boolia jokainen, yksi konttorin nuori rouva humaltui taksissa matkalla. Portsari päästänyt häntä sisään, mietimme jonkun lähdettävä viemään rouva hotelille, sanoin lähden viemään pääsee varmasti nukkumaan. Taksissa matkalla rouvan käsi hiveli jalkojeni väliä, humalassa anneli jäänhän hänen luokseen. Päätin matkalla jään pidän hauskaa, huoneeseen päästyä rouva sammui lopullisesti, riisuin hänet alasti nostin sänkyyn. Rouva suuteli ja örisi olen ihana, riisuin itsenikin ilkosilleni kyrpäni kaipas kiimasta pesää. Asettelin tyynyt rouvan pehvan alle, aloin nuolla ajaeltua pillua miten kaunis pillu olikaan. Rouva voihki tietämättömänä tän taivaallista kun kyrpäni upotin tähän tiukkaan pilluun. Aloitin naida itse kiimassa, pillu kostui saman tein imeskelin rintoja samalla. Rouva nukkui sammuneena kun panin eri asennoista pari tuntia ja laukesin spermat sisään. Juuri kun lopetin oveen koputettiin hänen konttori kaveri rouva myös tuli sisään. Kysyi miten meillä mennyt sanoin juuri rouva nukahti, lähdin omaan huoneeseen nukkuu. Aamulla rouva kysyi yhdyimmekö hän muista, kerroin yhdyimme pari tuntia. Kertoi eka kerta kun miestään pettää, sovittiin jää meidän väliseksi salaisuudeksi. M 56v

• Anonyymi

Oikea raiskaus on anteeksiantamaton teko.
      Lekkkiraiskaus kyllä kiihoittaa.
      Tulla väkisin nussituksi ei olisi niin paha jos eivät satuttaisi.
      Minä haluaisin tulla miesporukan "raiskaamaksi" leikisti kun eivät satuta.
      Mun mies on luvannut toteuttaa tuon "raiskausfetissin" jossain vaiheessa.
      Mieheni kuvailee mitä he minulle tekevät ja minua kiihoittaa ja toivon heidän raiskaavan minut mahdollisimman pian.
      Sitä odotellen.
      T. 24-vuotias rouva.

• Anonyymi

Ja olit vie niin hölmö et halusit itse lisää nui hyvin naista kunnioittavilta miehiltä ei o tainnu sulkaan ol vuos kymmeniin kaikki muumit laaksos

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe