ja opiskelen psykiatriksi parhaillaan. Voin yrittää auttaa teitä harhaisimpia, jos tarvitsette apua.
Vastaukset 65
- Anonyymi
Ongelma heillä on vaan siinä etteivät tunnista olevansa harhaisia.
Siinä sinulla työsarkaa psykolgi.- Anonyymi
Tiedän kyllä ,mutta on sydämen viimeinen toivo, sydän haluu uskoo siihen ~ epävakaa. Mä oon hyvinkin itsetietoinen.. :)
- Anonyymi
Niin, apua pitää haluta ennen kuin sitä voi antaa ja saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä ,mutta on sydämen viimeinen toivo, sydän haluu uskoo siihen ~ epävakaa. Mä oon hyvinkin itsetietoinen.. :)
Sinä ole hyvä sellaisena kuin olet. Hienoa, että purat tunteitasi tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, jos ap olisit sitä, mitä annat meidän olettaa, tapasi esittää tämä asiasi tänne olisi enemmän vakuuttava, nyt vaikutat enemmän keittiöpsykologilta, joka omissa harhoissaan haluaa antaa itsestään vakuuttavamman kuvan esittämällä jotain, mikä ei pidä paikkaansa.
Sinussa voi olla ripaus R. B Tikkasta, joka on koulutettu ja osasi olla vakuuttava, mutta mielenterveydelliset seikat pettivät hänellä ja nyt lukee sitten tiilenpäitä. Tittelit mahdollistaa asioita ja valheet menevät silloin helpommin läpi kuin keittiöpsykologilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, jos ap olisit sitä, mitä annat meidän olettaa, tapasi esittää tämä asiasi tänne olisi enemmän vakuuttava, nyt vaikutat enemmän keittiöpsykologilta, joka omissa harhoissaan haluaa antaa itsestään vakuuttavamman kuvan esittämällä jotain, mikä ei pidä paikkaansa.
Sinussa voi olla ripaus R. B Tikkasta, joka on koulutettu ja osasi olla vakuuttava, mutta mielenterveydelliset seikat pettivät hänellä ja nyt lukee sitten tiilenpäitä. Tittelit mahdollistaa asioita ja valheet menevät silloin helpommin läpi kuin keittiöpsykologilta.Teet muista ihmisistä pitkiä analyyseja jonkin toisen samaan ammattiryhmään kuuluvan ihmisen perusteella tietämättä ketä anylysoit? Ei sinua ainakaan voi älykkyydestä palkita. Luojan kiitos sinä et ole alalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa voi olla ripaus R. B Tikkasta, joka on koulutettu ja osasi olla vakuuttava, mutta mielenterveydelliset seikat pettivät hänellä ja nyt lukee sitten tiilenpäitä. Tittelit mahdollistaa asioita ja valheet menevät silloin helpommin läpi kuin keittiöpsykologilta.Sinähän sitä paitsi vastasit tuolle kommentoijalle etkä aloittajalle ja luulit häntä aloittajaksi. Sokeakin olisi nähnyt, että se ei ole aloittajan vastaus vaan joku sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet muista ihmisistä pitkiä analyyseja jonkin toisen samaan ammattiryhmään kuuluvan ihmisen perusteella tietämättä ketä anylysoit? Ei sinua ainakaan voi älykkyydestä palkita. Luojan kiitos sinä et ole alalla.
Minusta ei ollut pitkä analyysi vaan enempi epäily siitä, ettet ole sitä mitä annat täällä ymmärtää, tämä minulta puhdasta keittiöpsykologiaa. Epäileväinen olen vähän kaikkea tällaista kohtaan. Ehkä sopii hyvin palstan henkeenkin, et meitä on moneksi ja harvemmin täällä kohtaa mitään luottamuksen arvoista, jollei voisi uskoutua syvemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei ollut pitkä analyysi vaan enempi epäily siitä, ettet ole sitä mitä annat täällä ymmärtää, tämä minulta puhdasta keittiöpsykologiaa. Epäileväinen olen vähän kaikkea tällaista kohtaan. Ehkä sopii hyvin palstan henkeenkin, et meitä on moneksi ja harvemmin täällä kohtaa mitään luottamuksen arvoista, jollei voisi uskoutua syvemmin?
Jolle muuttui jolleiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa voi olla ripaus R. B Tikkasta, joka on koulutettu ja osasi olla vakuuttava, mutta mielenterveydelliset seikat pettivät hänellä ja nyt lukee sitten tiilenpäitä. Tittelit mahdollistaa asioita ja valheet menevät silloin helpommin läpi kuin keittiöpsykologilta.Bob saattoi antaa vääriä diagnooseja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet muista ihmisistä pitkiä analyyseja jonkin toisen samaan ammattiryhmään kuuluvan ihmisen perusteella tietämättä ketä anylysoit? Ei sinua ainakaan voi älykkyydestä palkita. Luojan kiitos sinä et ole alalla.
Freud oli juutalainen shlomo onko samaa kokaiinin käyttöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bob ei ehkä päässyt vaimonsa pään sisään vaikka miten yritti.
- Anonyymi
Hienoa juokseeko avun hakijasi junien alle saatuaan sähköä päähän. Ainakin sähkölamautin toimii hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vähän nitroa niin vakaus tulee ja sydän surut loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa voi olla ripaus R. B Tikkasta, joka on koulutettu ja osasi olla vakuuttava, mutta mielenterveydelliset seikat pettivät hänellä ja nyt lukee sitten tiilenpäitä. Tittelit mahdollistaa asioita ja valheet menevät silloin helpommin läpi kuin keittiöpsykologilta.Yksi terapeutti poltti tupakkaa työaikana ja kyseli ylimielisesti avun hakijoilta miksi ne polttaa. Sadisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja ei ole tässä enää vastaillut. Joku meni sivullisen ansaan. Eikä mitään väliä. Elämä jatkuu kaikilla ja kirjoitellaan toisaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ollut aloittaja vaan joku vastasi siihen kommenttiin sivusta. Te oikeasti olette vähän hölmöjä nyt. Ihan erilainen tyyli kuin aloituksessa, eli olisi pitänyt tajuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa voi olla ripaus R. B Tikkasta, joka on koulutettu ja osasi olla vakuuttava, mutta mielenterveydelliset seikat pettivät hänellä ja nyt lukee sitten tiilenpäitä. Tittelit mahdollistaa asioita ja valheet menevät silloin helpommin läpi kuin keittiöpsykologilta.Ohi meni vaikka niin toivoit niin, harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tossahan on sulle hyvä kaveri itselle.
- Anonyymi
Hoidatappa ensin oma harhamaaolmas kuntoon, et ole psykologi, etkä mikään muukaan moppimies, olet ärsyttävä naisten kiusaaja!
- Anonyymi
En kestä yksinkertaisuutta- mitä nytten teen?
- Anonyymi
Ajattelusi kehittyy kun ajattelet ja pyrit koettelemaan totuttuja ajatusmallejasi. Opiskele, lue, juttele erilaisten ihmisten kanssa, tee uusia asioita. Et pääse yksinkertaisuudestasi eroon kuin kehittämällä itseäsi jotenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelusi kehittyy kun ajattelet ja pyrit koettelemaan totuttuja ajatusmallejasi. Opiskele, lue, juttele erilaisten ihmisten kanssa, tee uusia asioita. Et pääse yksinkertaisuudestasi eroon kuin kehittämällä itseäsi jotenkin.
Kyllä se on esim sinun hymiömiehen yksinkertaisuus mikä riepoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on esim sinun hymiömiehen yksinkertaisuus mikä riepoo
Yhtään hymiötä en ole tähän laittanut minnekään. Olet asiaton ihminen. Mikä sinusta teki tuollaisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lue kirjoja sanoja, sanoja kerää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtään hymiötä en ole tähän laittanut minnekään. Olet asiaton ihminen. Mikä sinusta teki tuollaisen?
Jumalan armosta varmaan
- Anonyymi
Roope? Miten menee siel kiven sisässä?
- Anonyymi
Se olisi mielenkiintoista tietää minustakin.
- Anonyymi
taitaa olla Roopen kaveri...
- Anonyymi
Onko Roopen uskonnolla vaikutusta .
- Anonyymi
Ja minä oon suomen presidentti
- Anonyymi
Olet hyvä siinä hommassa. Vielä ensimmäsiellä äänestyskierroksella olin vähän että ei sinua, mutta toisella jo äänestin sinua. Ja olen tykännyt siitä miten toimit ja otat kantaa vahvasti asioihin. Hienoa että olet.
- Anonyymi
Milloin pääsee vastaanotolle, onko sellainen sohva missä maataan?
- Anonyymi
Sohva räätälöidään tarpeidesi mukaan.
- Anonyymi
Et ole. Psykologit eivät opiskele psykiatreiksi yleensäkään, vaan lääkärit erikoistuu psykiatreiksi valitessaan sen erikoistumisalan.
Ensin perus terkkalääkäriksi valmistut 6-8 vuodessa ja sen jälkeen psykiatriksi valmistut niin ikään kuuden seuraavan vuoden aikana. Yhteensä opiskelet siis vähintään 12 vuotta päästäksesi psykiatriksi.
Psykologit taas ei opiskele lääketieteellisessä ensinkään. He valmistuu psykologian laitokselta 5-6 vuodessa
Psykologiksi on vaikea päästä opiskelemaan, mitta lääkäriksi pääsy on todella vaikeaa.- Anonyymi
Väität siis, että ihminen ei voi opiskella ensin psykologiaa ja sitten vasta lääkikseen? Siinä olet kyllä väärässä. Aina on niitä, jotka tekevät asiast toisin. Tekstisi on jotain 25-vuotiaan yo-tyttösen pätemistä. Ihminen voi opiskella monta ammattia ja monet meistä korkeastikouluteista tekee niin nykyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität siis, että ihminen ei voi opiskella ensin psykologiaa ja sitten vasta lääkikseen? Siinä olet kyllä väärässä. Aina on niitä, jotka tekevät asiast toisin. Tekstisi on jotain 25-vuotiaan yo-tyttösen pätemistä. Ihminen voi opiskella monta ammattia ja monet meistä korkeastikouluteista tekee niin nykyisin.
Voi olla sellaisiakin linjoja,että opiskellessaan lääkärinopintoja voi tehdä jo psykiatrian erikoistumisopintoja samalla . Tästä en ole varma. Mutta opiskelut ovat nykyisellään monimuotoisia.
- Anonyymi
😂 Oikea psykologi ei todellakaan tulisi tänne Suoli24:lle ilmoittamaan olevansa psykologi ja tarjoamaan apuaan harhaisille. Tekevät töitä ihan tarpeeksi viikolla jo.
- Anonyymi
Hauska ja tarkkanäköinen havainto tästä nettimiehen fantasiasta🥱 Vähä sama juttu kun joku julistaa edustavansa virkavaltaa. Noloa
- Anonyymi
Miksi psykologi ei voisi pyöriä täällä siinä missä joku muukin. On teillä kummallinen kuva koulutetuista ihmisistä. Ne on ihan taviksia kuten sinäkin, jauhaa täällä pskaa ja tappppaa vaimojaan. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska ja tarkkanäköinen havainto tästä nettimiehen fantasiasta🥱 Vähä sama juttu kun joku julistaa edustavansa virkavaltaa. Noloa
Te oikeasti kumarratte auktoriteettaja. Uskomattoman elämättömiä ihmisiä. Sinä luulet että täällä käy vain joku vmmainen entinen miesystäväsi. Vaikka täällä käy ihmisiä ihan kaikista yhteiskuntaluokista. Olette niin yksinkertaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te oikeasti kumarratte auktoriteettaja. Uskomattoman elämättömiä ihmisiä. Sinä luulet että täällä käy vain joku vmmainen entinen miesystäväsi. Vaikka täällä käy ihmisiä ihan kaikista yhteiskuntaluokista. Olette niin yksinkertaisia.
Ny ei kuulosta enää terapeuttimies kovin kognitiiviselta tms. Siispä mandaatti puuttuu sinultakin. T alikomisario
- Anonyymi
Opiskelen ja olen pattitilanteessa. Opiskelu on raskasta, äiti kuoli. Jouduin pitkään hoitamaan äidin asioita ja auttamaan ja olen loppu itse. Hautajaiset on pidetty. Miten pääsen suosta ylös? En ole harhainen. Tiedän tilanteeni. Lähinnä lueskelen täällä.
- Anonyymi
Palstailijat:on mahdollista,että tänne on palkattu ammatti-ihminen seuraamaan mitä täällä tapahtuu,mitä kirjoitellaan. Sekin on mahdollista,että joku palstailija on oman käden kautta lähtenyt hiljattain. Sekä täällä uhataan tappamisella ja hakkaamisella yms. Onko sairasta???
- Anonyymi
Älä mies ja aloittaja kirjoittele loppukaneetissa mainitusta aiheista, sillä siitä tuskasta pääsee varmaan parjaiten. Tekisi mieli mainita näistä oman elämänsä analyytikoista mutta jospa se on tullut pääosin jo selväksi ns
- Anonyymi
Toinen ongelma on se, että psykologi ei voi 'opiskella psykiatriksi'. Psykiatria on lääketieteen oppiaine, psykologia on psykologian; kaksi eri tiedekuntaa. Että se siitä aloittajan ammattitaidosta.
- Anonyymi
On täysin mahdollista. Kyllä tiedekuntaa voi vaihtaa. Sinne haetaan ja on pääsykokeet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On täysin mahdollista. Kyllä tiedekuntaa voi vaihtaa. Sinne haetaan ja on pääsykokeet.
Tottakai voi hakeutua toiseen tiedekuntaan. SItä ei kiellä mikään. Mitä nuo siivoojat selittää?
- Anonyymi
Tietysti voi. Pääsykokeiden kautta muiden mukana sisään. Olet erittäin rajoittunut ihminen ajattelussasi.
- Anonyymi
Näit näinkin paljon vaivaa miehen fantasian eteen. Mahtavaa.
- Anonyymi
Lähde mukaan kirjoittelemaan palstalle.
Työsarkaa riittää täällä. - Anonyymi
Tarvitsisin apua sellaisessa että diagnosoidaanko upseerit hulluiksi hehän kun kouluttavat nuorisoa tappamaan? Toisessa maailmansodassa psykiatrit yrittivät parannella kranaattikammoisia sotilaita kun onhan se ihan hullua pelätä että kranaatti repii silmät päästä. Mitä mieltä olet siitä diagnoosista?
- Anonyymi
Vieläkö niissä pällitesteissä kysellään, että pidätkö puutarhan hoitamisesta ja mikä on lempivärisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö niissä pällitesteissä kysellään, että pidätkö puutarhan hoitamisesta ja mikä on lempivärisi?
Hyi hemmetti puutarhan hoitaminen on sairasta kyllä siitä parempi mieli tulee kun repii lihaa luiden päältä. Samalla saa esittää sankaria kun sai uunotettua puolustuskyvytöntä eläintä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi hemmetti puutarhan hoitaminen on sairasta kyllä siitä parempi mieli tulee kun repii lihaa luiden päältä. Samalla saa esittää sankaria kun sai uunotettua puolustuskyvytöntä eläintä.
Onko mies traumoja alokasajalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mies traumoja alokasajalta?
Ei vaan sen jälkeisiltä ajoilta. Katsos kun sitä aikoinaan kuvitteli että armeija päättyy armeijaan mutta totuus on että kyllä ne upseerit hallitsee ihan kaikkialla siviilityöpaikoillakin.
- Anonyymi
Olen kuvitellut kirjoittelevani täällä kaivatulleni monta vuotta, miten auttaisit minua?
- Anonyymi
Mie taas tulin, menin ja kävin läpi harmaan kiven.
- Anonyymi
Hieno homma Heidi vai Hannako se nimi on?
- Anonyymi
Heidi Pakarinen on tangolaulaja ja Hanna Pakarinen pop-laulaja, voitti joskus Idolsin. Kumpikaan ei tiettävästi ole psykologi.
- Anonyymi
Aivan!
Autat itseäsi juuri mainitulla tavalla, kirjoittamalla. - Anonyymi
Olet yliopistosta valmistunut psykologi.
Nyt lääkiksen alussa. Peruslääkäritutkinto 5-6 vuotta. Erikoistuminen psykiatriaan lisät kuusi vuotta omaterapian kanssa.
Sulla on hommaa ja ikääkin jo. - Anonyymi
Jos näin olisi, suosittelen pohtimaan eettisiä arvojasi.
- Anonyymi
En jaksa enää leikkiä tätä leikkiä. Teitä ei voi parantaa.
Aloitus oli troIIausta mutta joku tuolla oli silti väärässä.
Suomessa voi opiskella monta tutkintoa. Minullakin on useita ja myös ylempi kk. Ei ole mitäänkään rajoitettu että montako saa hankkia. Voi myös rahoittaa opiskelut kätevästi, jos on aiempi tutkinto, joten opintontukirajoitteetkaan ei ole aina ongelma.
ap
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6491363- 971169
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta195876Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.318819Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä220756- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225625Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21561