Sekin sopii jos et muuhun pysty. Olen joustava.
Salarakkaaksi sinulle?
25
461
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ikinä naista joka tuollaiseen suostuisi. Joko ollaan tai ei.
- Anonyymi
Käy kyllä.
- Anonyymi
Sinä päätät rakas miten ollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä päätät rakas miten ollaan.
Ollaan niin salaisia, ettei edes itse tiedetä olevamme. 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan niin salaisia, ettei edes itse tiedetä olevamme. 😂😂😂
Ollaan mieluummin puolisalaisia, että sinä tiedät, minusta ei niin väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan mieluummin puolisalaisia, että sinä tiedät, minusta ei niin väliä.
Okei. 😶🌫️
- Anonyymi
Hieno aloitus 😂
- Anonyymi
Turhautuneen miehen höpinää, turhautunut nainen😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhautuneen miehen höpinää, turhautunut nainen😏
Miksi sinun on niin vaikea puhua. En ole pelottava
-weera kaksoiveella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinun on niin vaikea puhua. En ole pelottava
-weera kaksoiveellaEdelleen turhautunut mies asialla. Mitä Kaitsun leikekirjarojekti muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen turhautunut mies asialla. Mitä Kaitsun leikekirjarojekti muuta
Ja vieläkö tämä kämäinen nettirikollinen saa melskata vainoharhansa kanssa. Joku kirjoitti turhautuneesta miehestä minä tallennan. Edelleen ja kenelle keltaisen lehdistön koira
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vieläkö tämä kämäinen nettirikollinen saa melskata vainoharhansa kanssa. Joku kirjoitti turhautuneesta miehestä minä tallennan. Edelleen ja kenelle keltaisen lehdistön koira
Ei näköjään mitään intressiä puuttua tähän touhuun vieläkään. Hyi olkoon s-s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei näköjään mitään intressiä puuttua tähän touhuun vieläkään. Hyi olkoon s-s
Alhaista porukkaa joka toinen varmaankin tunnevammainen idiootti ilman etiikkaa
- Anonyymi
Kiitos, olen muuten nainen. ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaharhaiset taas munaa itsensä oikein kunnolla kaikkien lukijoiden silmissä 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ole. Kuulut siihen alhaiseen marginaaliin mihin moni mies kuuluu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä ole. Kuulut siihen alhaiseen marginaaliin mihin moni mies kuuluu
Eli hyväpalkkainen, koulutettu ja älykäs? Ihan miten haluat, mutta olen silti nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstaharhaiset taas munaa itsensä oikein kunnolla kaikkien lukijoiden silmissä 😂😂
Niille kaikki on miehiä täällä.
- Anonyymi
Is this you sweetie? 🤔
- Anonyymi
No…
- Anonyymi
Puhu suomea jos mulle puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No…
Thought so too.. 🤧.
- Anonyymi
Rakkaaksi tulet.
- Anonyymi
Tulen erittäin mielelläni.
- Anonyymi
Muuten kyllä tai ehkä mutta vaimo ei välttämäti tykkäis. Tosin jos myös naiset kelpaa sinulle niin ehkä vuorotellen onnistuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412571Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3922072Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201782Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381714Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1181571Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151461Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01102Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211083- 69971
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63905