Miksi sinä et ota yhteyttä?

Anonyymi-ap

Taas tuli kahvikutsu tänään. Kieltäydyin tottakai, koska kysyjä et ollut sinä T-mies.
Mutta miksi sinä et pyydä minua, vaikka monelle muulle se tuntuu olevan niin helppoa.

22

388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian ujo mies.

• Anonyymi

Mitä millane se mies on suhteessa jos se ei edes treffeille uskalla pyytää. Ihan saamaton tossu

• Anonyymi

Ilkiö.

• Anonyymi

Ei minulta rakas.
      Mitään kutsuja ei ole tullut muiltakaan, enkä kiusaisi sinua kertomalla, jos tulisi.

• Anonyymi

Trollit yrittää saada kahvikutsua 🤣

• Anonyymi

Enpä edes ajatellut asiaa tuolla tavalla, mietin vain syytä miksi ei. En minä halua, että hän pakotettuna ottaa yhteyttä, jos ei muutenkaan halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä edes ajatellut asiaa tuolla tavalla, mietin vain syytä miksi ei. En minä halua, että hän pakotettuna ottaa yhteyttä, jos ei muutenkaan halua.

Mietihän nyt paljon Suomessa on T-kirjaimella alkavia miehiä. Ei kukaan osaa tarttua tuntemattoman palstainfo kalasteluihin. Yritys hyvä 10 toteutus huono.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietihän nyt paljon Suomessa on T-kirjaimella alkavia miehiä. Ei kukaan osaa tarttua tuntemattoman palstainfo kalasteluihin. Yritys hyvä 10 toteutus huono.

No kukapa täällä siltä oikealta kaivatultaan vastauksia saisi, vaikka kuinka kirjoittaisi tunnisteellisesti.

• Anonyymi

En nyt ymmärrä joten keitän itselleni kahvia ja mietin tätä.

• Anonyymi

Myönnän et olisi kohteliasta lähettää sinulle edes kahvipaketti.

• Anonyymi

Jaa sitä on kytätty emäntää ikkunasta

• Anonyymi

Ihana. Laita mulle tulemaan. Vaihdoinkin jo halpakahviin alv nousun takia, joten ei tarvii olla juhlamokkaa, laita vaikka saludoa tulemaan. Tokmannilla oli tarjous. Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana. Laita mulle tulemaan. Vaihdoinkin jo halpakahviin alv nousun takia, joten ei tarvii olla juhlamokkaa, laita vaikka saludoa tulemaan. Tokmannilla oli tarjous. Sivusta

Minulla parempi ehdotus. Ostin viimeisenä päivänä kontillisen Saksan nettikaupan outletista T-sparin omaa super -kahveeta. Ajattelin säästää muutaman euron ja kiertää sitten vaikka maailmaa. Sellaisen saisit tunteella ja minun ominaistuoksulla allekirjoitettuna.

• Anonyymi

Eikäko muroja ja maituva. Kaffe kuivattaa.

• Anonyymi

Ehkä hän ei tiedä, että pitäis kysyä kahville. Itsekään en tiedä.

• Anonyymi

No siinä tapauksessa ei taida ainakaan tunteita olla, jos ei edes käy mielessä sellainen asia. Mutta tätä minä oman kaivattuni kohdalla olen miettinyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä tapauksessa ei taida ainakaan tunteita olla, jos ei edes käy mielessä sellainen asia. Mutta tätä minä oman kaivattuni kohdalla olen miettinyt.

Minulla ainakin on tosi pitkä matka siitä miettimisestä kysymiseen. Siksi oon tällä palstalla. Ne rohkeat on jossain irl-maailmassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ainakin on tosi pitkä matka siitä miettimisestä kysymiseen. Siksi oon tällä palstalla. Ne rohkeat on jossain irl-maailmassa.

Niin kai, mutta eipä sillä ole merkitystä. En minä itsekään mitään uskalla tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai, mutta eipä sillä ole merkitystä. En minä itsekään mitään uskalla tehdä.

Sittenhän se on oikein hyvä. Käsi-kädessä tv:tä:tä vie jo 30 vuotta eteenpäin ihan itsestään. Semmoinen synnitön suomalainen rakkaustarina. Putin paasaa tv:ssä ohjeita ja pääministeri nyökkäilee itku silmässä että menkää ajoissa töihin niin saadaan velat Putinille maksettua.

Jos ei muuta niin kiitollisuudenvelat kun se on olemassa ja Mahtava. Siitä t pois niin Mahava. Jos Itämeren yli hyppää ruotsiin pois panttivankeudesta, niin olet Majava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän se on oikein hyvä. Käsi-kädessä tv:tä:tä vie jo 30 vuotta eteenpäin ihan itsestään. Semmoinen synnitön suomalainen rakkaustarina. Putin paasaa tv:ssä ohjeita ja pääministeri nyökkäilee itku silmässä että menkää ajoissa töihin niin saadaan velat Putinille maksettua.

Jos ei muuta niin kiitollisuudenvelat kun se on olemassa ja Mahtava. Siitä t pois niin Mahava. Jos Itämeren yli hyppää ruotsiin pois panttivankeudesta, niin olet Majava.

Tää Suomi on vähän kuin joku Area 51 tai S2, kaikkee hämmentävää päänsekotusta, mitä ei ikinä "tapahtunut" just tästä panttivankeudesta. Kato mä kävin Valkovenäjällä, https://m.youtube.com/shorts/hWwyR_tdUgE

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1898
    2. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      117
      1141
    3. Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen

Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta
      Maailman menoa
      133
      1138
    4. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      9
      946
    5. Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle

Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      881
    6. Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.

Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta
      Lappajärvi
      34
      793
    7. Mukava nainen on

Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm
      Ikävä
      54
      740
    8. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      62
      737
    9. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      142
      736
    10. Yleisesti mikä

Vetoaa eniten toisessa
      Ikävä