Käyn täällä katsomassa aina välillä löytäisinkö sinua, mutta olen niin väsynyt yrittämään tunnistaa sinua tämän kaiken kertakaikkisen turhuuden keskeltä. Haluaisin täyttää tarkoituksenmukaisesti elämäni hyvillä asioilla, eikä palsta ole sellainen. Päinvastoin. Sinä olit ainoa hyvä asia tällä palstalla koskaan. Joskus luulen tunnistavani sanasi täällä, mutta samalla kuitenkin sisin sanoo, että et se sinä kuitenkaan ole. Minun on päivä päivältä vaikeampi uskotella itselleni, että käyt vielä täällä tai että ylipäätään edes käyn mielessäsi. Siksi saan täältä vain pahan mielen nykyään.
En tiedä näenkö sinua enää koskaan. Luulin, että olisimme jo törmänneet sattumalta oikeassa elämässä jossain vaiheessa tätä vuotta, mutta niin ei vain ole käynyt. Olisi niin mukava nähdä sinua. Olet edelleen ajatuksissani joka päivä, enkä haluaisi luopua siitä ajatuksesta, että sinut vielä näen, ehkä syksyn hämärtyneessä illassa joskus. Mutta todella vaikeaa tämä on.
Tuskin näet tätä, mutta toivon kuitenkin, että voit hyvin siellä jossain. Kunpa olisit elämässäni.
S:ltä, J:lle
En tahdo jaksaa palstaa enää
25
351
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttämällä J kirjainta saat vain trollit herätettyä.
- Anonyymi
En välitä trolleista. Kaivattuni on hyvä ihminen, eikä ole vaaraa, että sekoittaisin hänet palstan ilkeilijöihin tai trolleihin. Trollauksia taas en koskaan ota henkilökohtaisesti. Trollit ovat pelkkiä typeryksiä, joihin ei kannata tuhlata aikaansa. -S
- Anonyymi
En tiedä mitä sanoa. Olet niin kiva ja herkällä tuulella.
Tää voisi melkein olla oma kirjoitukseni jopa nimimerkkejä myöten, mutta tiedän, että kaivattuni on täällä.
En aio täältä vielä kadota vaikka lueskelen ja joskus johonkin kirjoitan...
En minäkään meinaa kaivattuani tunnistaa täältä ja en edes tiedä koska kirjoittaa minulle ja koska jollekin toiselle kun ilman profiilia kirjoittelee...
Tein profiilin jotta tulisi selkeyttä. Huomasin, että minuna esiintyy liian moni ja mut sotketaan muihin.
Jospa tämä tästä....- Anonyymi
Ooh tunnistin heti!
- Anonyymi
:Ddd… sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Ddd… sivusta
Onko multinikkimiehen hahmo nyt uskottava?
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
😌🥰♥️
Tuo 16:55 vastaus oli sarkasmia...
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
😌🥰♥️
👩☕️❤️😇 ooh. Heti tunnistit❤️
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
😌🥰♥️
🐇💦❤️❤️🐇💦🐇🐇🐰
- Anonyymi
Uutta nikkiä vaan pukkaa susitrolliäijän läävästä.....
Oon nainen. En ole palstalla montaa kuukautta ollut. Valitettavasti en tunne henkilöä johon sekoitat mut...
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Oon nainen. En ole palstalla montaa kuukautta ollut. Valitettavasti en tunne henkilöä johon sekoitat mut...
Niin varmaan pennut ehkä uskoo sua
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Olet huono peittelemään jälkiä. 🧐
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Ota housut pois, mene peilin eteen ja tarkastele tilannetta uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että mies on naurettavan helppo tunnistaa joka kerta?
Anonyymi kirjoitti:
Ota housut pois, mene peilin eteen ja tarkastele tilannetta uudelleen.
Todella ilkeästi kirjoitat ihmiselle jota et tunne ja oletat toiseksi. Kyllä tänne tekee muutkin profiileja kuin susi.
Voisi tietysti olla hyvä sinullekin, että tekisit profiilin.Anonyymi kirjoitti:
Olen täällä kirjoitellut anonyyminä muutaman kuukauden ja mut on sekoitettu useisiin muihin, millon kehenkin. Palsta on mennyt niin trollipitoiseksi, että kohta kaikki kaikkoavat.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Olen täällä kirjoitellut anonyyminä muutaman kuukauden ja mut on sekoitettu useisiin muihin, millon kehenkin. Palsta on mennyt niin trollipitoiseksi, että kohta kaikki kaikkoavat.
Sinä voisit kadota jo nyt. Syytä olis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että mies on naurettavan helppo tunnistaa joka kerta?
Nainen peittelee humalassa sanottuja mokiansa.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
En käytä alkoholia
Ei väliä. Humala on itseaiheutettu olotila, joten se ei olisi mikään lieventävä seikka.
- Anonyymi
Eipä jaksa ei.pmmp
- Anonyymi
Milloin juttelitte viime kerran?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331343
Olet aika nokkela nainen
Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin811203Älä nainen vaivu
Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.641162Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M1421146Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova961097Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."
Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin121031Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?
Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h76919- 49847
Älä mene.....
Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.56834- 37806