En tahdo jaksaa palstaa enää

Anonyymi-ap

Käyn täällä katsomassa aina välillä löytäisinkö sinua, mutta olen niin väsynyt yrittämään tunnistaa sinua tämän kaiken kertakaikkisen turhuuden keskeltä. Haluaisin täyttää tarkoituksenmukaisesti elämäni hyvillä asioilla, eikä palsta ole sellainen. Päinvastoin. Sinä olit ainoa hyvä asia tällä palstalla koskaan. Joskus luulen tunnistavani sanasi täällä, mutta samalla kuitenkin sisin sanoo, että et se sinä kuitenkaan ole. Minun on päivä päivältä vaikeampi uskotella itselleni, että käyt vielä täällä tai että ylipäätään edes käyn mielessäsi. Siksi saan täältä vain pahan mielen nykyään.

En tiedä näenkö sinua enää koskaan. Luulin, että olisimme jo törmänneet sattumalta oikeassa elämässä jossain vaiheessa tätä vuotta, mutta niin ei vain ole käynyt. Olisi niin mukava nähdä sinua. Olet edelleen ajatuksissani joka päivä, enkä haluaisi luopua siitä ajatuksesta, että sinut vielä näen, ehkä syksyn hämärtyneessä illassa joskus. Mutta todella vaikeaa tämä on.

Tuskin näet tätä, mutta toivon kuitenkin, että voit hyvin siellä jossain. Kunpa olisit elämässäni.

S:ltä, J:lle

25

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyttämällä J kirjainta saat vain trollit herätettyä.

• Anonyymi

En välitä trolleista. Kaivattuni on hyvä ihminen, eikä ole vaaraa, että sekoittaisin hänet palstan ilkeilijöihin tai trolleihin. Trollauksia taas en koskaan ota henkilökohtaisesti. Trollit ovat pelkkiä typeryksiä, joihin ei kannata tuhlata aikaansa. -S

• Anonyymi

En tiedä mitä sanoa. Olet niin kiva ja herkällä tuulella.

• Tää voisi melkein olla oma kirjoitukseni jopa nimimerkkejä myöten, mutta tiedän, että kaivattuni on täällä.
      En aio täältä vielä kadota vaikka lueskelen ja joskus johonkin kirjoitan...
      En minäkään meinaa kaivattuani tunnistaa täältä ja en edes tiedä koska kirjoittaa minulle ja koska jollekin toiselle kun ilman profiilia kirjoittelee...

Tein profiilin jotta tulisi selkeyttä. Huomasin, että minuna esiintyy liian moni ja mut sotketaan muihin.
      Jospa tämä tästä....

• Anonyymi

Ooh tunnistin heti!

• Smasanavasini
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh tunnistin heti!

😌🥰♥️

• Anonyymi

:Ddd… sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

:Ddd… sivusta

Onko multinikkimiehen hahmo nyt uskottava?

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

😌🥰♥️

Tuo 16:55 vastaus oli sarkasmia...

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

😌🥰♥️

👩☕️❤️😇 ooh. Heti tunnistit❤️

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

😌🥰♥️

🐇💦❤️❤️🐇💦🐇🐇🐰

• Anonyymi

Uutta nikkiä vaan pukkaa susitrolliäijän läävästä.....

• Oon nainen. En ole palstalla montaa kuukautta ollut. Valitettavasti en tunne henkilöä johon sekoitat mut...

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Oon nainen. En ole palstalla montaa kuukautta ollut. Valitettavasti en tunne henkilöä johon sekoitat mut...

Niin varmaan pennut ehkä uskoo sua

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Oon nainen. En ole palstalla montaa kuukautta ollut. Valitettavasti en tunne henkilöä johon sekoitat mut...

Olet huono peittelemään jälkiä. 🧐

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Ota housut pois, mene peilin eteen ja tarkastele tilannetta uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat että mies on naurettavan helppo tunnistaa joka kerta?

• Anonyymi kirjoitti:

Ota housut pois, mene peilin eteen ja tarkastele tilannetta uudelleen.

Todella ilkeästi kirjoitat ihmiselle jota et tunne ja oletat toiseksi. Kyllä tänne tekee muutkin profiileja kuin susi.
        Voisi tietysti olla hyvä sinullekin, että tekisit profiilin.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen täällä kirjoitellut anonyyminä muutaman kuukauden ja mut on sekoitettu useisiin muihin, millon kehenkin. Palsta on mennyt niin trollipitoiseksi, että kohta kaikki kaikkoavat.

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Olen täällä kirjoitellut anonyyminä muutaman kuukauden ja mut on sekoitettu useisiin muihin, millon kehenkin. Palsta on mennyt niin trollipitoiseksi, että kohta kaikki kaikkoavat.

Sinä voisit kadota jo nyt. Syytä olis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat että mies on naurettavan helppo tunnistaa joka kerta?

Nainen peittelee humalassa sanottuja mokiansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nainen peittelee humalassa sanottuja mokiansa.

En käytä alkoholia

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

En käytä alkoholia

Ei väliä. Humala on itseaiheutettu olotila, joten se ei olisi mikään lieventävä seikka.

• Anonyymi

Eipä jaksa ei.pmmp

• Anonyymi

Milloin juttelitte viime kerran?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2765
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      428
      2316
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2176
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2040
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1779
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1709
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1236
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1069
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe