Moi tekis mieli antaa/panna jotain miestä ihan sama minkä ikäinen oot kuhan vaan saan tai annan. Oma käsi käy vähä tylsäksi. oon ihan vitun kiimanen voin olla vaikka sun koko yön jos haluat;) (Hml seutu)
Vastaukset 11
- Anonyymi
Olen myös kokematon ja neitsyt joten saat opettaa mua!
- Anonyymi
Kerro itsestäsi jotain?
- Anonyymi
Olen 18vuotias petite kropaltani 160+
- Anonyymi
Kuinka saan yhteyttä sinuun.
- Anonyymi
Onks sulla kik?
- Anonyymi
Eli oot poitsu?
- Anonyymi
Joo oon
- Anonyymi
Oon sopusuhtainen kuntoileva 63v mies, asun myös Hämeenlinnassa. Kaluni näyttävä 19cm paksu jämäkkä uskoisin saat nautinnon.
- Anonyymi
Ei noin pieni ole millään tavalla näyttävä.
- Anonyymi
Kyllä nainenkin käy ihan sama minkäikäinen oot
- Anonyymi
Miten yhteyttä 18v poikaan? m32
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731959Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411028
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241003- 90714
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa115692- 44685
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 59598