En halua kirjoittaa sinulle tänne

Anonyymi-ap

Koska olet minulle tärkeämpi kuin mikään palsta. Ajatella jos kaiken minkä tänne kirjoitin sinulle olisin sanonut sinulle itsellesi. Niin paljon tunnetta jota et voi täysin ottaa vastaan, koska palsta ei ole mikään varmin paikka tunnistaa. Minulle sinä olet rakkaampi tätä kaikkea. Sen takia etsin sinua irl nyt vain ja kaikki asiat mitä kerron sinulle itsellesi tai jätän sanomatta, mutta palstalle en mitään kirjoita.

Jos jostain syystä en sinua enää näkisi, niin en halua kaivata palstalla enää. Tämä on liian traumaattinen paikka nyt ja oikea tunteiden syöppö. Tunteiden jotka kuuluvat hetkiin yhteisiin ja sanoihin jotka voi kuulla.

Uskon että kaikki menee hyvin. Me kohtaamme ja yhteisen sävelen löydämme. Huomenna on mahdollisuus kohdata meidän.

Olet tärkeä💚
A-naiselle

T

12

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todella järkevää tekstiä sinulta mies. Minuakin rehellisesti ärsyttää tämä palsta ja pahat ihmiset täällä. Olet myös liian tärkeä ja tämä on niin ainutlaatuinen juttu että kerään nyt energioita oikeeseen elämään Sinun kanssasi🥰Tiedämme toisemme Irl ja jatkamme siellä😘

• Anonyymi

Sinä vastaat täällä kaikkeen myöntyvästi ja jokaiselle ja se tulee jatkumaan vielä vuosia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vastaat täällä kaikkeen myöntyvästi ja jokaiselle ja se tulee jatkumaan vielä vuosia.

Ei pidä paikkansa

• Anonyymi

Olet huippu nainen. Parasta mitä tiedän. Vastaan sinulle vain jos älytön tarve tulee, mutta kuten sanoit niin kerätään voimamme toisillemme.🤗

Jatkamme siellä💚

• Anonyymi

En ole koskaan ennen kohdannut täällä A naiselle kirjoittavaa T miestä ja olen ollut täällä vuosia. Mahtoiko nainenkaan tunnistaa sinua ilman kirjaimia?

• Anonyymi

Ookko sää töissä

Millaista siellä

Ehkä mikään ei oo muuttunu

Oikeestaan

• Anonyymi

Se on oikeasti J eikä T

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on oikeasti J eikä T

Joku es jonne

• Anonyymi

Mitähän kam.aa nyt on taas vedetty 😂

• Anonyymi

Kaipaan niin suunnattoman paljon. Haluaisin koskettaa sinua. Tuntea että olet siinä. Kertoa miten paljon olen ikävöinyt jo pitkään... Ei meidän tarvitse tietää, kun tämä hetki ja ehkä huominen, kunhan olisin varma sinusta ja siitä että välität myös minusta. Kaikki muu kyllä selkenisi ajan kanssa.

Vietä kiva ilta ❤️sinä tärkein siellä

• Anonyymi

Uliuliuli.y.a.k

• Anonyymi

En halua myöskään olla täällä.
      Tämä ei ole oikea paikka olla yhteyksissä.
      Elämässä on muutakin tekemistä ihan riittävästi.
      Vaikka et olisikaan kukaan tuttu ni.
      Aion silti keskittyä enemmän kaikkeen muuhun jota on ihan riittävästi. Vuoden verran tätä kesti kun erästä etsin, vaan en onnistunut.
      Oikea mies ottaa kyllä yhteyttä jos oikeasti haluaa kanssani olla.
      Sinä se tuskin olet, mutta toivon että löydät hänet ja saatte onnellisen elämän yhdessä.
      - yksi a

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2581
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      393
      2082
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1812
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1571
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1491
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1102
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1093
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      69
      981
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      915
    Aihe