Tästä ailahtelevuudesta mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen. Naurattaa jo itseänikin tämä jatkuva hoopoilu. 😅
Mitäköhän terapeutti sanoisi
21
317
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy siltä Virpiltä:)
- Anonyymi
Sanoisi että anna palaa vaan 😂
- Anonyymi
Se varmaan vika onkin, kun ei anna palaa täydellä teholla joten kaikki jää puolitiehen ja miehet ymmällään että mikäs vttu se tämä oli 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se varmaan vika onkin, kun ei anna palaa täydellä teholla joten kaikki jää puolitiehen ja miehet ymmällään että mikäs vttu se tämä oli 😅
Tulen puolitiehen vastaan. 🥰😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen puolitiehen vastaan. 🥰😅
Puolitiet on nähty tuon kanssa. Pitää vaan saada joku klousaus mikä tyydyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolitiet on nähty tuon kanssa. Pitää vaan saada joku klousaus mikä tyydyttää.
Ookoo
- Anonyymi
Sellaista se rakkaus on. Puhu kasvotusten.
- Anonyymi
Ei tässä nyt rakkaudesta ole kyse, joku alkeellinen himo joka pyörittää päätä niin että oksu lentää.
- Anonyymi
Niin mikä sua vaivaa🤔
- Anonyymi
Ailahtelevuus ja korkeat odotukset liian varhain. Odotukset joita itse asetan vaikka en välttämättä edes halua niiden toteutuvan oikeasti.
- Anonyymi
Mitä väliä mitä hän sanoisi :DEihän se mitään muuttaisi.. Rakkaus voi viedä ihmisen tyyliin hulluuteen.. :”) Olen kokenut elämässäni hullua rakkautta ja ihastumista jne ja.. No henki pihisee eikä näissä olla terapeutin mielipiteitä ikinä kyselty. Teet asioille jotakin irl, jos se ei loukkaa ketään ja siihen on mahdollisuus! Täältä me kaikki jossakin kohtaa lähdetään, että ei muuta kun kohti kohdetta vaan …..🫵❤️🔥
- Anonyymi
Onk tää se sun exä? Wai tuleva🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onk tää se sun exä? Wai tuleva🤔
Ei harmainta haisua kuka on ap. Sinkkuna kirjoitan ja kaipailen erästä henkilöä,eksäni ei täällä kirjottaisi käy korkeintaan vakoilemassa:D
- Anonyymi
Miksi sitä pitää aina muuttua sekopääksi kun ihastuu, ihan käsittämätöntä.
- Anonyymi
Ajattelin tuossa aiemmin illalla, että hän ei varmaan tiedä nimen hyväntahtoisuudesta tai siitä, että tiedän paljon enemmän kukkaruukun elämästä ikkunalaudallani..🪴 Näin symbolisesti nimittäin. 🙂Elämä ja toisen tunteet ja ajatukset jäävät arvoitukseksi palstalla.
Tv5 elokuvan ääressä 📽 Hyvää yötä 🙏🏻- Anonyymi
Hyvää yötä myös sinulle.
- Anonyymi
Palstan jutut onkin kuin aavikolla lymyilevä hiekanjyvä, se on siellä mutta ketään se ei häiritse, niin kauan kuin alkaa häiritsemään ja se onkin jo aivan toinen juttu se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä myös sinulle.
Kiitos ☆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstan jutut onkin kuin aavikolla lymyilevä hiekanjyvä, se on siellä mutta ketään se ei häiritse, niin kauan kuin alkaa häiritsemään ja se onkin jo aivan toinen juttu se.
Tää on kuin Suomi24 päiväkirja. Kirjoita ja vastaa tuuleen ja tuulimyllyihin ihan mitä haluat. Älä sitten kuitenkaan ihmettele jos saat rupeleista jotain paskaa naamallesi. Olet itse vastuussa siitä mitä kirjoitat. Olet avoin kaikelle mitä saat takaisin.
Kävin aikoinani. Enää harvoin. Itsesuojeluvaisto on tärkein yksin elävälle. Ja ihan jokaiselle.
🌾
- Anonyymi
Ville mitä äijjä
- Anonyymi
En tunne eikä kyllä kiinnostakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412755Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4242294Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212166Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182020Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371699Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221226Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987