Mitäköhän terapeutti sanoisi

Anonyymi-ap

Tästä ailahtelevuudesta mitä tulee vastakkaiseen sukupuoleen. Naurattaa jo itseänikin tämä jatkuva hoopoilu. 😅

21

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy siltä Virpiltä:)

• Anonyymi

Sanoisi että anna palaa vaan 😂

• Anonyymi

Se varmaan vika onkin, kun ei anna palaa täydellä teholla joten kaikki jää puolitiehen ja miehet ymmällään että mikäs vttu se tämä oli 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan vika onkin, kun ei anna palaa täydellä teholla joten kaikki jää puolitiehen ja miehet ymmällään että mikäs vttu se tämä oli 😅

Tulen puolitiehen vastaan. 🥰😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulen puolitiehen vastaan. 🥰😅

Puolitiet on nähty tuon kanssa. Pitää vaan saada joku klousaus mikä tyydyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puolitiet on nähty tuon kanssa. Pitää vaan saada joku klousaus mikä tyydyttää.

Ookoo

• Anonyymi

Sellaista se rakkaus on. Puhu kasvotusten.

• Anonyymi

Ei tässä nyt rakkaudesta ole kyse, joku alkeellinen himo joka pyörittää päätä niin että oksu lentää.

• Anonyymi

Niin mikä sua vaivaa🤔

• Anonyymi

Ailahtelevuus ja korkeat odotukset liian varhain. Odotukset joita itse asetan vaikka en välttämättä edes halua niiden toteutuvan oikeasti.

• Anonyymi

Mitä väliä mitä hän sanoisi :DEihän se mitään muuttaisi.. Rakkaus voi viedä ihmisen tyyliin hulluuteen.. :”) Olen kokenut elämässäni hullua rakkautta ja ihastumista jne ja.. No henki pihisee eikä näissä olla terapeutin mielipiteitä ikinä kyselty. Teet asioille jotakin irl, jos se ei loukkaa ketään ja siihen on mahdollisuus! Täältä me kaikki jossakin kohtaa lähdetään, että ei muuta kun kohti kohdetta vaan …..🫵❤️‍🔥

• Anonyymi

Onk tää se sun exä? Wai tuleva🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onk tää se sun exä? Wai tuleva🤔

Ei harmainta haisua kuka on ap. Sinkkuna kirjoitan ja kaipailen erästä henkilöä,eksäni ei täällä kirjottaisi käy korkeintaan vakoilemassa:D

• Anonyymi

Miksi sitä pitää aina muuttua sekopääksi kun ihastuu, ihan käsittämätöntä.

• Anonyymi

Ajattelin tuossa aiemmin illalla, että hän ei varmaan tiedä nimen hyväntahtoisuudesta tai siitä, että tiedän paljon enemmän kukkaruukun elämästä ikkunalaudallani..🪴 Näin symbolisesti nimittäin. 🙂Elämä ja toisen tunteet ja ajatukset jäävät arvoitukseksi palstalla.

Tv5 elokuvan ääressä 📽 Hyvää yötä 🙏🏻

• Anonyymi

Hyvää yötä myös sinulle.

• Anonyymi

Palstan jutut onkin kuin aavikolla lymyilevä hiekanjyvä, se on siellä mutta ketään se ei häiritse, niin kauan kuin alkaa häiritsemään ja se onkin jo aivan toinen juttu se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä myös sinulle.

Kiitos ☆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstan jutut onkin kuin aavikolla lymyilevä hiekanjyvä, se on siellä mutta ketään se ei häiritse, niin kauan kuin alkaa häiritsemään ja se onkin jo aivan toinen juttu se.

Tää on kuin Suomi24 päiväkirja. Kirjoita ja vastaa tuuleen ja tuulimyllyihin ihan mitä haluat. Älä sitten kuitenkaan ihmettele jos saat rupeleista jotain paskaa naamallesi. Olet itse vastuussa siitä mitä kirjoitat. Olet avoin kaikelle mitä saat takaisin.

Kävin aikoinani. Enää harvoin. Itsesuojeluvaisto on tärkein yksin elävälle. Ja ihan jokaiselle.
        🌾

• Anonyymi

Ville mitä äijjä

• Anonyymi

En tunne eikä kyllä kiinnostakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      211
      3794
    2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      86
      3553
    3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3393
    4. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2581
    5. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      55
      2532
    6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2318
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      19
      2258
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2236
    9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      2069
    10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      39
      2029
    Aihe