Missä KePu?

Anonyymi-ap

Keskusta oli hallituksessa kun päätettiin ennalistamisesta, hiilinieluista, turpeesta, turkistarhauksesta ja siitä jätevesiasetuksesta. Ja Taksilaista.

Miten meni noin niin kuin omasta mielestä? Keskusta esiintyy jonkinlaisena maaseudun edunvalvojana, mutta edunvalvonta ei ota onnistuakseen oli puolue hallituksessa tai sen ulkopuolella. Keskustan kannatus on pudonnut, mutta miksi joku sitä äänestää vielä?

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohon listaan voisi lisätä ainakin suurpeto-ongelmat

    • Anonyymi

      Kuka täyspäinen kepua äänestää?

      Kepu pettää aina, maalla, merellä ja ilmassa. Ja varsinkin suolla. Kepulainen antimidas paskoo kaiken mihin koskee!

      Kepu toimii kaiken aikaa suomalaisia vastaan. Onko tämä oikeasti puolue vai rosvokopla?

      Kepu toimi hallituksessa, jopa yhteistyössä vihreitten kanssa, Suomen kansaa vastaan. Nämä Sipilän kaltaiset myyrät nakertavat kaikissa käänteissä Suomea huonompaan suuntaan.

      Sipilä kikytti Suomen pienipalkkaiset naiset, vei lomarahat ja paljon muuta.
      Lisäksi hän suorastaan kutsui leegioittain pakoloisia 2015 lupailemalla oman talonsakin. Kukaan ei silloin puhunut mistään kristityistä perheistä vainon alla. Hän yllytti kansaa pakoloistalkoisiin puhuen sotapakolaisista, vaikka kyseessä oli sotilaskarkurit. Valhetta valheen perään. Missä kepu, siellä rötös.

      Wikipedian lista tuomion saaneista kansanedustajista on synkkää luettavaa Keskustan nykyisellä puheenjohtajalla on ehdollinen tuomio Nuorisosäätiöstä ja ex. pääministeri, ex. puhemies, Vanhasella perustuslakivaliokunnan kantana lainrikkomus, tosin vailla syytettä
      samasta vaalirahakohusta. Lisänä vielä tietysti Nuorisosäätiön pitkäaikainen johto! Nuorisosäätiö on oikea keskustalainen rötöspesäke.

      Kepu oli takiaispuolueena hallituksessa riistämässä Suomen kansaa huolimatta
      vaalitappiosta!

      https://www.is.fi/paakirjoitus/art-2000007743217.html

      Pääkirjoitus: Juha Sipilän tapaus herätti – kuka enää lähtee politiikkaan, jos
      palkintona on uhkailua ja lokasanko niskaan somessa?

      Taatusti pa$kaa sataa niskaan kun tämmöinen peli jatkuu vaalikaudesta toiseen. KUINKA KUKAAN TÄYSIPÄINEN HALUAISI ÄÄNESTÄÄ KEPUA, puoluetta joka pettää AINA!

      Verotetaan polttoaineita älyttömästi pitkien kulkuyhteyksien maassamme,
      kielletään turpeen käyttö lämpövoimaloissa (Oulun kaupunki lämpiää turpeella, jota tuodaan pakkaspäivinä liki 100 rekkalastia kahteen turvevoimalaan) ja
      suunnitellaan kovat verot hakkeelle, jota aiotaan turpeen korvaajaksi. Haketta
      tuotaisiin halpatuonti- ja riistomaa Venäjältä, nyt ei voi.

      Vihreitten Haavistolle annettiin tuki uusimmassa um-virkamiesjupakkaa
      seuranneessa luottamusäänestyksessä, vaikka sama Haavisto on syypää
      Caruna-kauppoihin ja siitä seuranneeseen sähkön siirtohintojen järjettömään nousuun hintavalvonnan loputtua!
      Tulisi vaan älyttömät pakkaset ja moneksi viikoksi, niin jo alkaisi hiilikasat
      hupenemaan kun ei muutakaan voida tehdä!

      Mistä kepulainen Suomen vastaisuus kumpuaa? Pyhän isän kultaiset sanat
      "Muistakaa köyhän asiaa" otetaan helpolla vaaliteemaksi ääniä kalastettaessa, mutta olipa vaalitulos mikä hyvänsä, niin vaalien välissä köyhää lyödään oikein urakalla. Nyt kepulla oli kauhun paikka kuntavaaleissa kun kannatus on tippunut takiaispuoluelukemiin.

      Miksi Kepu toimii kaiken aikaa suomalaisia vastaan? Onko tämä oikeasti puolue vai rosvokopla?

      http://web.archive.org/web/20180126160019/http://blogit.iltalehti.fi/aarno-laitinen/2013/10/06/puolue-vai-rosvokopla/

      Kepu pettää aina, maalla, merellä ja ilmassa. Ja varsinkin suolla.

      Kepu pettää aina. Kepu pettää jopa omien kannattajiensa elinkeinojen
      edustajat. Kepu on puolueena oman sekoilunsa tuloksena kuihtumassa pois
      puoluekartalta kuten sen rikollisia pullisteleva Nuorisosäätiökin.

      Kovana pakkasaamuna on rekkaralli Oulun turvevoimaloihin kiivaimmillaan.
      Suurin kulutus lienee lähes 100 rekkalastia vuorokaudessa ja kaikki tulee noin 100 km säteeltä Ii, Pudasjärvi, Puolanka, Utajärvi, Haapavesi, Siikalatva
      -suunnilta.

      Muutama viikko reilut -30 astetta pakkasta ja jopahan järki tulee mukaan.
      Muistuu hiili ja turvekin käypänä vaihtoehtona. City-vihreät ei ymmärrä mistä lämpö tulee. Ne luulee, että sähkö tulee pistorasiasta ja lämpö tulee
      kaukolämpöputkesta jne.

      Tämä kotimaisen energian "ralli" korvataan "laivarallilla" ulkomailta
      tuotavalla puuhakkeella? Onhan se paljon vihreämpää kun päästöt aiheutuu suuren Suomemme ulkopuolella, tuontihakkeella. Venäjältä ei tule enää turvetta eikä haketta, tulee kenties vain SOTA.

      Kevään 2023 vaaleissa kepun kannatus olikin lähempänä 10%

      Vain Keskusta voi olla näin tyhmä:

      Se on mukana hallituksessa ajamassa alas turpeen käyttöä ja sitten kauhistelee lopputuloksen kaameutta...

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/613d93b6-8a26-444a-ac4d-78a41b3b5b3f

      ... ja heti perään keskusta aikoo perustaa tukitoimia turpeen käytön
      säilyttämiseksi!

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/853498e5-4566-4368-adae-5e82200d1e29

      Ja tietenkin vihreät toimii samassa hallituksessa kaikin keinoin turpeen
      niittaamiseksi lopullisesti, jopa kansalaisaddressien voimin!

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/7f4f3b1b-d8fa-45c7-99a7-0844e93c4a12

      Edesmennyt Sulo Aittoniemi, keskustapuolueen entinen kansanedustaja, tiettävästi ainoa rehellinen keskustapuolueessa koskaan ollut, sanoi HS 2010 n:o 8 kuukausiliitteessä :

      "Ei mikään tässä maassa ole ollut sellainen rosvo kuin keskustapuolue. Ja kun nämä nykyiset poliitikot eivät edes ymmärrä hävetä, saatana..."

      Siinäpä tuli lyhykäisyydessään koko totuus kepusta ja asiantuntijan lausumana.

      • Anonyymi

        Tarkoitat sekopään lausumana.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvä kuvaus keskustasta ja pitää täysin paikkansa. Kepu kiteytettynä ja läpivalaistuna.


    • Anonyymi00006
      UUSI

    • Anonyymi00007
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      123
      1172
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1038
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      862
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      268
      717
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      685
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      657
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      584
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      579
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      545
    Aihe