Eli välillä haukut

Anonyymi-ap

Minut ja välillä kirjoitat jotain vähän tunteellisempaa nainen.
Ei sillä että olisin jotenkin suuttunut tai katkera mutta on sinuun kyllä vaikea suhtautua enää täysin avoimesti. En vain ymmärrä mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Käyttäytynyt huonosti vai sanonut vahingossa jotain joka on tuntunut sinusta epämkavalta? En tietääkseni ole.

54

473

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan turha miettiä tuollaisia, koska todennäköisesti sekoitat useamman kirjoittajan keskenään ja ne haukut tulevat yhdeltä (kertaa N), mukavat jutut toiselta (xN).

• Anonyymi

Niin, ja mitkään niistä teksteistä ei ole suunnattu juuri sulle. Niin tämä palsta pyörii.

• Anonyymi

En ole haukkunut. Sinä menet troIIien ansaan.

• Anonyymi

Olen kirjoittanut vain siitä kuinka tunteeni kaikuvat kuuroille korville ja kuinka epätoivoista tämä on. Koskaan en ole sinusta pahaa sanaa sanonut, olet mulle rakas.

• Anonyymi

Aivan noin vakavilla vesillä ei liikuta.

• Olen huomannut, että kun olen tunnistanut mahdollisesti kaivattuni täältä ja kirjoittanut ajatuksiani lämmöllä ja kaipauksella, niin hetken päästä joku on käynyt sotkemassa koko viestiketkun niin, että vaikuttaisi kuin viestit olisivat tulleet minulta. Ei siinä oikein enää mitään ole sillon tehtävissä kun ikävät ja kateelliset tekevät tahallista kiusaa ja sabotointia. Ei auta oikaisut kun jo hukkuvat muuhun. Tein tänään tän profiilin itelleni tänään, kun väsyin siihen, että luullaan, että minä olen kirjoittanut ne kamaluudet.
      Myönnän kyllä, että olen ollut aika tyly toiselle ihmiselle täällä joka teki niin järkyttävän asian irl että olen vieläkin shokissa. Mulla ei ole tarvetta peitellä mitään. En ole mitenkään ailahteleva ja tunnesäätelyni on kunnossa. Ehkä siis ei mulle tuo...vaikea tietää...

• Anonyymi

Hyvin yritit peitellä jälkiä. Ensin pikku huppelissa mokaillaan ja sitten aamulla yritetään siivota jälkiä. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin yritit peitellä jälkiä. Ensin pikku huppelissa mokaillaan ja sitten aamulla yritetään siivota jälkiä. 😅

Jepulis! Siniltä siivous sujuu vai miten se meni. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tirsk. 🤣 Älkää naurattako, vattaan sattuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en käytä alkoholia ollenkaan ni keneksi luulette?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä mitään tietoa siitä mitä te höpisette.
        A.p

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä toi juomis juttu oikein edes on? En tiedä mistä kyse kun en juo. Enkä siis tiedä mitä jälkiä siivota? Voisko joku kertoa mistä kyse?

• Anonyymi

Voitko kertoa siitä järkyttävästä teosta

• Anonyymi kirjoitti:

Joku oli sotkenut viestiketjut täyteen moskaa sillä aikaa kun nukuin. Kenenköhän etu lieneen...

• Anonyymi kirjoitti:

Voitko kertoa siitä järkyttävästä teosta

No on kyllä niin iso vyyhti jossa koin häikäilemättömyyttä, valehtelua, selkäänpuukottamista, valehtelua, ystäväksi tekeytymistä ja se varjolla tietojen urkkimista ja niidrn käyttöä omiin tarkoituksiinsa, sitten teki sen minkä tiesi eniten mua satuttavan (vei mulle tärkeän ihmisen) sen päämäärän saavuttamiseen käytti paljon vaivaa ja aikaa ja saamiaan tietoja. Pilasi mun ihmissuhteet (2) kieroilemalla seläntakana. Halusi kaiken mitä mulla oli. Sen jälkeen syytti mua kateelliseksi ja en edes tiedä mitä on valehdellut musta saadakseen kaiken. Tiedät A itsekin oikein hyvin. Tiesit mun trauman ja iskit siihen. Tottakai olen shokissa kaikesta.

• Anonyymi

Ei se mitään estä tai tarkota ettet ois pahojen takana vaik sulla ny nikki onkin. 😉
        Sä oot kyllä uskomaton jauhamaan sontaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään estä tai tarkota ettet ois pahojen takana vaik sulla ny nikki onkin. 😉

Ei ole tarvetta kun en itse ole sellainen ihminen, joka kykenisi tekemään noin pitkäkestoista ja häikäilemätöntä hyväksikäyttöä selän takana ja esittämään ystävyyttä. Minkälainen ihminen kykenee tuollaiseen? Miksi halusit viedä multa kaiken ja matkia kaikessa? Sotkitko sinä kenties viinipäissäsi viestiketjut sabotoidaksesi yhteyden kun tiesit että paljastuisit ja muuten yhteyteni häneen säilyisi? Mä en edes juo. Mä en pelaa likaisia pelejä ja sä tiedät itsekin sen.

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Joku oli sotkenut viestiketjut täyteen moskaa sillä aikaa kun nukuin. Kenenköhän etu lieneen...

Nukuitko krapulaa pois? Vai oliko se morkkiksen tuomaa väsyä, ettei kehdannut nousta peitonalta ihmistenilmoille?

• Anonyymi kirjoitti:

Nukuitko krapulaa pois? Vai oliko se morkkiksen tuomaa väsyä, ettei kehdannut nousta peitonalta ihmistenilmoille?

Mikä? En käytä alkoholia. En ole vuosiin kokenut siihen tarvetta. En ymmärtä mistä kyse. Mulla on kyllä kolmoishermosärky ja migreenikohtauksia jollon parempi olla hämärässä ja levätä. Nyt en tosin tiedä mihin tää nyt liittyy. Kuka olet kysyjä?

• Smasanavasini kirjoitti:

Mikä? En käytä alkoholia. En ole vuosiin kokenut siihen tarvetta. En ymmärtä mistä kyse. Mulla on kyllä kolmoishermosärky ja migreenikohtauksia jollon parempi olla hämärässä ja levätä. Nyt en tosin tiedä mihin tää nyt liittyy. Kuka olet kysyjä?

Mistä sinä tiedät millon olen peiton alla tai ihmistenilmoilla?

• Anonyymi

Sä sotket itse aika monta alotusta mihin sulla ei ole osaa eikä arpaa. Tee omat alotukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tirsk. 🤣 Älkää naurattako, vattaan sattuu.

Ootte jotain siivooja sotanorsuja😂

• Anonyymi kirjoitti:

Sä sotket itse aika monta alotusta mihin sulla ei ole osaa eikä arpaa. Tee omat alotukset.

Moniin aloituksiin voi ihmiset tuoda omia ajatuksiaan tai kirjoittaa kuin kaivatullen.

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Mä en käytä alkoholia ollenkaan ni keneksi luulette?

Sinä kekemies kirjoittelet taas halpaa soopaa itsesi kanssa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin nicillä huomio, niinhän se tämän palstashowmiehen kohdalla menee lapsekas ihminen

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä kekemies kirjoittelet taas halpaa soopaa itsesi kanssa😂

Surullista luettavaa nää teidän viestit.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin nicillä huomio, niinhän se tämän palstashowmiehen kohdalla menee lapsekas ihminen

Kiva tervetuloatoivotus teillä tälle palstalle.

• Anonyymi

Niin se metsä vastaa kun sinne huutaa

• Ensin kun on mua monta kuukautta puukotettu selkään ja sitten jääty kiinni ja olen sen ilmi tuonut niin olen teidän mielestä kateellinen ja että metsä vastaa kuten sinne huudetaan? Anteeksi, mutta mun logiikalla tää ei nyt ihan aukea. 😅 Kukahan tässä on ilkeä?

• Anonyymi

Mene nyt sen puus luokse ja lopeta itkeminen.

• Anonyymi

Puun? Tässä taas kommentti joka yrittää olla joko hauska tai jokseenkin ivallinen.
        Älä murehdi en itke.

• Anonyymi kirjoitti:

Puun? Tässä taas kommentti joka yrittää olla joko hauska tai jokseenkin ivallinen.
        Älä murehdi en itke.

Kiitos kun puolustat, kuka oletkaan... vaik tulit sivusta keskusteluun

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

Kiitos kun puolustat, kuka oletkaan... vaik tulit sivusta keskusteluun

Ite sä kuset toisten kirjotukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite sä kuset toisten kirjotukset.

Mikä tässä on sinulle palstaorientoitunut muka vielä epäselvää, että mies ilmestyy aina keskustelemaan itsensä kanssa aloituksiinsa?

• Anonyymi

En ole haukkunut sinua ikinä täällä, enkä ketään muutakaan!

• Anonyymi

Ei ne haukkumiset tunnu missään vaikka sattumalta olisikin tarkoitettu.
        Mutta olisi se hyvä tietää mistä nyt tuulee.

• Vaikea tunnistaa sua tuosta 🤔

• Anonyymi

Kenenköhän naisen tekstiä olet ominut nyt järki päähän siellä.

• Anonyymi

En ainakaan niitä missä mies ylistetään rakkauden jumalaksi ne ovat jo vähän liian överi juttuja.
        Hänen kirjoituksista loistaa luonnollisuus ja aitous.

• Anonyymi kirjoitti:

En ainakaan niitä missä mies ylistetään rakkauden jumalaksi ne ovat jo vähän liian överi juttuja.

Eivät ole multa ne överit ylistysaloitukset.
        Harmittaa, kyllä etteivät ihmiset täällä aina tunnista trollauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niistä huokuu sellainen itseriittoisen miehen ihailun jano, kuulostaako tutulta mies?

• Anonyymi

Jo ulkopuolinen näkee näitä lukiessa että naises on mustamaalattu kunnolla ja uskot kaikki lukemasi jutut kyllähän siitä tulee kunnon ristiriidat ajatuksiin.

• Anonyymi

En usko että kukaan häntä mustamaalaa. Olen itse käsittänyt nyt vähä väärin aika montakin asiaa.
        On tämä melkoinen limbo.

• Anonyymi kirjoitti:

En usko että kukaan häntä mustamaalaa. Olen itse käsittänyt nyt vähä väärin aika montakin asiaa.
        On tämä melkoinen limbo.

Toivoisin, että saatais asiat selvitettyä jos olet hän

• Anonyymi

En minä hauku sinua. En ole koskaan tehnyt niin. En tee tänne aloituksia..Vastaillut vain täällä. Olet todellinen aarre. Jotain suurempaa. Merkityksellistä… Nuku hyvin pus

• Anonyymi

Trollaat vaan muuten.

• Anonyymi

Jykevää tekstiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaat vaan muuten.

Sua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaat vaan muuten.

Aivan. Mäin aloituksiinsa vastaava mies tekee päivittäin. On sulla hommaa tässä spinnausurakassa joko sopii ikäkausikehityksen osalta kakruille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jykevää tekstiä.

Sinäkö olet oikeasti niin itserakas, että koet olevasi tämä aarre joksi mies itseään mainostaa? Hehhee

• Anonyymi

Onko se aarre jossain piilotettuna ja hyvissä käsissä hoidettavana 😉

• Anonyymi

Kirjoitit tänne ajatuksistasi tunnisteilla, mutta et päättänyt puhua minulle. Luulen, että sinä vain leikit kanssani.

• Anonyymi

En ole haukkunut pitkään aikaan.

• Anonyymi

Pahin tilanne on se että jos hän olisi vaikka leikillään haukkunut tai muuten vain purkautunut turhautunistaan ja sen vuoksi luulisi että olisin jotenkin katkera ja kiukus. Pelkäisi tai alkaisi välttelemään. En usko että asia on näin mutta eihän sitä koskaan voi tietää.
      Edelleen jaksan hänelle toivottaa hyvää alkanutta viikkoa.
      Kaikki on hyvin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      176
      2111
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1946
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      72
      1183
    4. Pertikki out

Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      226
      1049
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      283
      1031
    6. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      963
    7. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      64
      935
    8. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      45
      926
    9. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      899
    10. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      55
      857
    Aihe