Viimein kotona... Hyvää yötä ja kivoja toiveunia. 😊🌃🐺🌙🍁
Mahtaako täällä enää olla?
70
423
Vastaukset
- Anonyymi
Öitä Susi ♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä yötä, keneksi sinua kutusuisinkaan? 😊
Voin olla vaikka kettu🦊 vai onko sellainen jo?
Anonyymi kirjoitti:
Voin olla vaikka kettu🦊 vai onko sellainen jo?
Originalnainen käytti kettua aiemmin täällä. En tiedä onko hän täällä paljon enää, ku hänelle näyttäny tapahtuvan elämässä muutoksia, että en enää tienny, että mikä hän lopulta edes oli?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Originalnainen käytti kettua aiemmin täällä. En tiedä onko hän täällä paljon enää, ku hänelle näyttäny tapahtuvan elämässä muutoksia, että en enää tienny, että mikä hän lopulta edes oli?
No jos hän ei pahastu niin käytän tuota kuvaa🦊
Ensi viikkoon Susi♥️
T. 🦊 Anonyymi kirjoitti:
No jos hän ei pahastu niin käytän tuota kuvaa🦊
Ensi viikkoon Susi♥️
T. 🦊No en mä usko, kun ei ole täällä enää näkynyt. Ens viikkoon. 😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä sä hyvin tiedät, kun oot originellinainen ihan ite🤣
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisin kukaan muu ku mikä olen?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi olisin kukaan muu ku mikä olen?
Kerro vaan itse.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitä vttua sä selität siinä onkin "ystävä" ?!
Se oli ihan sitä mitä sulle sanoikin viesteissäkin.
Muutoksia tapahtunut kyllä on joo, vakavaakin.
Alaikäisen hautajaisia, muidenkin läheisten hautajaisia pari kk sisään sellaset viidet peräti,
uhkailua ja muuta sellasta mikä ei jäänyt uhkailuks edes pelkästään. Ja paljon muutakin, Niin eikä varmaan kovin hyvää tehnyt kaikki kura mitä täältä sai ilman syytä niskaansa
( jopa sinulta susi ) siinä kunnossa missä onkaan ollut. Vielä vähemmän sen im riskin kanssa näissä kusetuksissa ja kaikessa.
Toivottavasti kaikki huomaa kuinka hyvä ystävä susi on kun toisella menee kaikki alta niin sit viel tollanen jauhaa et ei tiiä mikä se ees oli. - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No en mä usko, kun ei ole täällä enää näkynyt. Ens viikkoon. 😊
Onhan se tänäänkin ollut täällä.
Muutenkin lähes päivittäin.
🐺 Anonyymi kirjoitti:
Mitä vttua sä selität siinä onkin "ystävä" ?!
Se oli ihan sitä mitä sulle sanoikin viesteissäkin.
Muutoksia tapahtunut kyllä on joo, vakavaakin.
Alaikäisen hautajaisia, muidenkin läheisten hautajaisia pari kk sisään sellaset viidet peräti,
uhkailua ja muuta sellasta mikä ei jäänyt uhkailuks edes pelkästään. Ja paljon muutakin, Niin eikä varmaan kovin hyvää tehnyt kaikki kura mitä täältä sai ilman syytä niskaansa
( jopa sinulta susi ) siinä kunnossa missä onkaan ollut. Vielä vähemmän sen im riskin kanssa näissä kusetuksissa ja kaikessa.
Toivottavasti kaikki huomaa kuinka hyvä ystävä susi on kun toisella menee kaikki alta niin sit viel tollanen jauhaa et ei tiiä mikä se ees oli.No minä ihan aidosti ihmettelen kun et mulle mitään selittänyt. Kun nimi vaan vaihtuu yms... Ei sun mulle tartte mistään vihoitella. En millään pahalla tuota tarkoittanut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuuleppas susi. Orgsunainen on sellainen pitkä, kaunis, punatukkainen ja järkevä, ihana, lempeä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No minä ihan aidosti ihmettelen kun et mulle mitään selittänyt. Kun nimi vaan vaihtuu yms... Ei sun mulle tartte mistään vihoitella. En millään pahalla tuota tarkoittanut.
""elämässä muutoksia, että en enää tienny, että mikä hän lopulta edes oli?""
Ei tuo kyllä kuulosta mitenkään kivasti sanotulle.
Et tiedä mikä se edes on kun vaihtoi somessa nimen!
Voi kamalaa kuinka väärin se teki ku ei edes kertonut.
Kyllä oli kamala ihminen.
Eikä mitään noihin mitä tapahtunut.
Älä tunnistele turhaan ei ihan osu mutta melkein, aika liki kyllä. Anonyymi kirjoitti:
""elämässä muutoksia, että en enää tienny, että mikä hän lopulta edes oli?""
Ei tuo kyllä kuulosta mitenkään kivasti sanotulle.
Et tiedä mikä se edes on kun vaihtoi somessa nimen!
Voi kamalaa kuinka väärin se teki ku ei edes kertonut.
Kyllä oli kamala ihminen.
Eikä mitään noihin mitä tapahtunut.
Älä tunnistele turhaan ei ihan osu mutta melkein, aika liki kyllä.En luota ihmisiin, jotka on jotain muuta kuin mitä ensin sanoo olevansa, ja myös epäili minua välillä että minä muka esitän jotain.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En luota ihmisiin, jotka on jotain muuta kuin mitä ensin sanoo olevansa, ja myös epäili minua välillä että minä muka esitän jotain.
No sinähän et tietenkään mitään esitä. Muuten vaan esiinnyt täällä monella eri persoonalla🤣 Pistä taas vähän käsinukkeleikkejä kehiin!
Anonyymi kirjoitti:
Kuuleppas susi. Orgsunainen on sellainen pitkä, kaunis, punatukkainen ja järkevä, ihana, lempeä.
mä ymmärsin hänen olevan pieni nainen. Mä näin hänen kuvia pari. Ei pelkkä nimi vaan vaihtunu, vaan kuvakin oli eri ihmisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, kyseessä on yksi susimiehen monista hahmoista. Olet älykäs, koska voisit aloittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaan itse.
Jospa mies on niin yksinäinen et sen tarvitsee luoda juttukavereita itselleen?
- Anonyymi
Luin että "enneunia". Hyvää yötä.
Nyt on raittiissa ulkoilmassa tullut vietettyä taas useampi päivä ja yökin, niin kyllä tuntuu hyvältä nukkua sisällä ja vähän paremmassa sängyssä. 🐺🌙
- Anonyymi
Olin koko päivän Suokissa. Väsyttää...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt en tiedä mikä sellainen paikka on?
Laukaa på svenska
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä👩🥱🍁kuinka reissu meni
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten sun viikonloppu meni? 😊
Ihan hyvin..👩🍁💤🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvä se. 😊
Nuku hyvin 👩😊♥️
Anonyymi kirjoitti:
Nuku hyvin 👩😊♥️
Kiitos, nuku hyvin sinäkin. Kyllä nyt varmasti tulee nukuttua pitkään. 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä jos niin💤🥱👩😊♥️
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä jos niin💤🥱👩😊♥️
Kyllä tuli viikonloppuna niin paljon urheiltua, että nyt otan ensviikon loma-ajan rennommin. Ainakin huomisen. Katsotaan sitten mitä sen jälkeen. 😄😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä tuli viikonloppuna niin paljon urheiltua, että nyt otan ensviikon loma-ajan rennommin. Ainakin huomisen. Katsotaan sitten mitä sen jälkeen. 😄😊♥️
Okay tee niin nyt nukun 🥱👩💤♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvin..👩🍁💤🥱
👩☕️😇❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on hyvä se. 😊
🪓🪓🪓
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
🐇🪓👩💦
- Anonyymi
Susitrolliäijän pupukäsinukkeperformanssi pärähti päälle 🤣🤣🤣🤣🤣🐇🐰🐇🐇🐇🐰🤣
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä se kaikkei eniten täällä sekaisin olet.
🐇❤️🐰❤️❤️👩😇❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐇❤️🐰❤️❤️👩😇❤️
👩❤️😇 pupuseni
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sinä se kaikkei eniten täällä sekaisin olet.
🐇🐇🐇❤️🚀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐇🐇🐇❤️🚀
❤️❤️❤️💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️💦
Yeah ihana 👩❤️😇🍑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yeah ihana 👩❤️😇🍑
🍆❤️💦💦🐇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍆❤️💦💦🐇
🐇❤️🐇🐇❤️🐇❤️🐇🐇❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐇❤️🐰❤️❤️👩😇❤️
Olet susimies alkanut trollata taas itseäsi, sakiaa on
- Anonyymi
Mitähän sulla on kateissa, tiedätkö itsekään?
Kotona on paras paikka...yleensäkin reissun jälkeen. Menee hetki lärätessä kunnes uni tulee poikkaseen ja antaa siiville yövallan.
Hyviä unia.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mul ole kateissa enää mitään. Hyviä unia sinnekin.
Paitsi netta, kirsi pupu, hehku, nalle, unhappyjoe, prinsessa, pariton sukka , lounasajatus ym ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi netta, kirsi pupu, hehku, nalle, unhappyjoe, prinsessa, pariton sukka , lounasajatus ym ym.
Voit lisätä loputkin hahmot susimiehen lipun alle. Saatat olla just niin viksu
- Anonyymi
Emojiorkut sen kun kiihtyy. Ootsä ihan tasapainos, eläimiiinsekaantuja?
- Anonyymi
Yöllinen pupukäsinukkeshow kiihkeimmillään.
- Anonyymi
Meinaatko narista täällä jälleen koko päivän?
- Anonyymi
Huomenta 🥱👩☕️
- Anonyymi
🍑🚀🌔😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍑🚀🌔😇
Mennäänkö taas Kuuhun? 🚀🚀🚀💦🌔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennäänkö taas Kuuhun? 🚀🚀🚀💦🌔
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
👩☕️❤️🐇 pupuseni❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Teen uuden aloituksen tää on täys.
Tottakai teet uuden narinan ja käsinukkeperformanssin......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai teet uuden narinan ja käsinukkeperformanssin......
Merkitseekö tämä miehen esitys sinulle paljon? Jopa nk kaiken hyvä ”mokamaster”?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
hyvää huomenta, nukuitko hyvin? 😊☕️
En kovin hyvin 👩😊♥️
Anonyymi kirjoitti:
En kovin hyvin 👩😊♥️
Miksi niin? Mua kyllä väsytti ja nukutti hyvin. Vois lähteä vähän katselemaan ja ihmettelemään ulos, miltä siellä näyttää. 😊♥️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miksi niin? Mua kyllä väsytti ja nukutti hyvin. Vois lähteä vähän katselemaan ja ihmettelemään ulos, miltä siellä näyttää. 😊♥️
Hyvä kysymys 👩😊♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kysymys 👩😊♥️
Oliko joku kutittelemassa yöllä vieressä?
- Anonyymi
Ei mahda täällä enää olla. Voit poistua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412655Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092170Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212026Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381734Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau161732Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1341662Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01122- 741029
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925