Kuvittelin kerran, että täällä palstalla esitetty kysymys olisi minulle sinulta. Siinä oli jotain että tarvitsetko pientä apua. Oli kuin minulle, koska jotain tuollaista toivon. Miten voisin ilmaista että tarvitsen apua, ilmaisematta sitä kuitenkaan suoraan? Et tiedä, kuinka monta iltaa viime vuosina olen kaivannut sinua. Olen mennyt, tehnyt ja tavannut ihmisiä. Mutta aina päädyn samaan, sinuun. En pyydä apua. Se johtuu siitä, että kun olen kohdannut vaikeuksia elämässä, on minua kohdeltu epäkunnioittavasti. En tiedä, miksi monet toimivat niin, tai on minulla aavistukseni. En pysty ottamaan sitä riskiä, että sattuisi taas.
Olet ollut mielessäni
6
247
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli minulta, tai ainakin tarjosi apua täällä kerran. Olisi ilo auttaa häntä, ja tukea, koska hän tuntuu jotenkin niin haavoittuvalta.
- Anonyymi
Sopisi hyvin minuun. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopisi hyvin minuun. Ap
Minäkin kohtelin häntä huonosti, paha kyllä.
- Anonyymi
Sait jo kohteen johon sopii niin en kysy edes kenelle olit sen tarkoittanut.
Näin sen joskus mut en kommentoinut muistaakseni koska ei se auta et,
täällä kysyy eikä oikeesti.
Olis ollut jo kauan ja on edelleenkin avun tarvetta mutta niin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin kohtelin häntä huonosti, paha kyllä.
Millä tavalla kohtelit huonosti? T. Ap
- Anonyymi
Miksi sä nyt täällä kirjoitat tällaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351371
Olet aika nokkela nainen
Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin811233Älä nainen vaivu
Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.681192Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M1431172Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova981121Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."
Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin121061Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?
Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h76949Älä mene.....
Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.60879- 49857
- 37816