Mehän oltaisiin jo pari jos minua rakastaisit.
Kyyneleet valuu pitkin naamaa nyt.
Ei ole tervettä rakastaa yksipuolisesti näin ja itkeä sinun perään tässä.
En ole terve.
Tottakai sinä rakastat toista etkä minua
46
636
Vastaukset
- Anonyymi
Kyyneleet pyyhin suoraan t-paitaan, mitä väliä.
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle tämä viesti?
- Anonyymi
Mieheltä itselleen moukka.
- Anonyymi
Nyt palsta kiinni ja unille. Hyvää yötä ja kauniita unia. Sivusta.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Syön sua vielä. Kauniita unia kullan kuvia
- Anonyymi
En minäkään ole terve, kun täällä luuhaan. Tämä on niin yksipuolista. Oireilen. En pysty tilanteelleni tekemään mitään tai siis tälle tilanteelle, mistä en meinaa päästä ylös omin voimin. Mulla ei ole joukkoa tukemassa. Tunnen vain ihmisiä, joilla on pelkkiä ongelmia.
Tämä on pelkkää p****. Kylmä fakta, hän ei välitä.
*sivusta- Anonyymi
Oireilet miten?! Mitä valhetta te elätätte siellä?!
- Anonyymi
Miehet ovat huomattavasti naisia aktiivisempia fantasioimaan täällä myös naisetkin. Omasta illuusio hahmostas on kyse selvästi. Onnea vaan unelmiin.
- Anonyymi
Mistä tiedät ettei rakkaus ole molemminpuoleista?
- Anonyymi
Siitä että kai tämä olisi edennyt jotenkin, jos olisi molemminpuolista.
Anonyymi kirjoitti:
-sivusta
Mites jos sillä toisella on vaikka jotain esteitä? Voi olla myös hyvin, ettei pysty etenemään eteenpäin.🤷♀️- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, minä en uskalla rakastaa, vaikka toinen tuntuisi siltä oikealta minulle, siksi reagoin tällaiseenkin, mikä kaikille muille tuntuu niin mahdottomalta tilanteelta, minulle enemmän arkiselta? Haluaisin uskoa hyvään, mutta kadotin sen hyvän yhden naisen takia. Kohtaloni taitaa olla ilmeisesti vain olla sinkkuna loppuelämän? Anteeksi pyytäisin naiselta, jos joku minun takia kokisi apn lailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sehän on suhteen peruspilareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sehän on suhteen peruspilareita.
Niin mikä on suhteen peruspilareita? Meillä kun ei ole ollut suhdetta. Miksi esität täällä jotain kaikkitietävää. Et sinä muiden suhteista mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Koska mies palstalta tykkää olla traagine
- Anonyymi
Ollut varattu, jo kauan ja tulee olemaan. Omaa vaimoaan se rakastaa.
Pitkään yritin vain, houkutella hänet ansaan.
Nyt voin lopettaa.- Anonyymi
Älä kirjoita kuin olisit ap. Et ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita kuin olisit ap. Et ole!
Tuohan vastasi AP:lle. Et taida oikein ymmärtää keskustelufoorumin dynamiikkaa 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan vastasi AP:lle. Et taida oikein ymmärtää keskustelufoorumin dynamiikkaa 😅
Ei vaan sinä et ynmmärtänyt. Siitä on poistettu joku viesti välistä. En vastannut sille.
- Anonyymi
Naikkoset on kyllä uskomattomia. Eivät eväänsä liikuta ja sitten uhriudutaan yksipuolisesta rakkaudesta. Jos se sun rakkaus on siellä mielen sopukoissa niin mistä se toinen voi olla varma Sinun tunteista tai rakkaudesta?
- Anonyymi
On täysin selvää että kirjoitat mies näitä sepustuksia jotta voisit avautua ja aloituksiasi siis tarkoitan
- Anonyymi
Sinähän sen kaikkien maailman naikkosten tekemiset tiedät. Onnea selvännäkijälle!
Kyyneleet valuu minultakin välillä kun häntä ikävöin...
Pääsi niin syvälle, suojamuurieni läpi ja sen olen jo hänelle kertonut... silloin ne tunteet heräs kunnolla
Hyvää yötä- Anonyymi
Hyvää yötä. Nuku hyvin. 🤗💤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä toivottaja ei ole aloittaja.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ♥️ Heräsin kesken unien ja tulin katsomaan oisko viestei sult. 🥰 ihana kun oli...
Toivottavasti nukut hyvin ja heräät pirteänä ♥️- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Kiitos ♥️ Heräsin kesken unien ja tulin katsomaan oisko viestei sult. 🥰 ihana kun oli...
Toivottavasti nukut hyvin ja heräät pirteänä ♥️Mene sini nukkumaan.
Anonyymi kirjoitti:
Mene sini nukkumaan.
Joo mä koitan nukahtaa uudelleen... ootko mun kaivattu? Oisitpa mun kainalossa.. tyynyi vaan tääl mut seura kelpais 🥰
Smasanavasini kirjoitti:
Joo mä koitan nukahtaa uudelleen... ootko mun kaivattu? Oisitpa mun kainalossa.. tyynyi vaan tääl mut seura kelpais 🥰
Ja vaan kaivatun seura. En kertois kellekään jos ilmestyt 🥰
- Anonyymi
Nämä ei sitten liity aloituksen yhtään eikä koskaan.
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Mene sinä nikittäjä omiin aloituksisi jauhamaan tuota loputonta sontaa. Minä olen oikeasti surullinen enkä kestä sinua siinä hakemassa huomiota. Olet kiltti ja mene pois!
- Anonyymi
Iha näi uteliaisuudesta mitähän ajattelit tästä vuodakusestasi hyötyä
- Anonyymi
Hän mies haluaa eläytyä että häntä kohtaan koetaan suuria tunteita nääs
- Anonyymi
Se hyöty konkretisoitui sillä hetkellä kun minä sen tuohon kirjoitin itkien.
Purin ison kasan patoutuneita tunteita yhteen palstaviestiin.
Suosittelen!
- Anonyymi
Vain sinua
- Anonyymi
Totta puhuakseni on minulla toinen joka rakastaa minua enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhuakseni on minulla toinen joka rakastaa minua enemmän kuin sinä.
Tämä ei ole ap. Lopeta vääristely ja muiden esittäminen, kiitos.
- Anonyymi
No et ole terve kun olet niin musta sukkainen ettet yhteydessä edes pysty olemaan eli antaa sitten olla ja muistatko minkä viestin laitoit minulle senkin takia nyt todellakin annetaan olla
- Anonyymi
Mites mustasukkaisuus liittyy siihen ettei yhteyksissä pysytä? Vai onko niin että sinä et pysy kun hän on mustasukkainen...🤔
- Anonyymi
Miten se mustasukkaisuus tällähetkellä ilmenee kun ei olla missään yhteyksissä..onko mitään todellista mustasukkaisuutta muualla kuin omissa kuvitelmissa?
- Anonyymi
Ai no mut minä rakastan kahta eri miestä! Kumpaakin ihan eri tavalla. Järkytti kyllä aluksi! Piti rukoilla aika monta iltarukousta ja pyydellä anteeksi. Hyvinhän se nyt menee ei mitään ongelmaa. Ei huonoa omaatuntoa. Molemnat ihan eri juttuja. Koska tajusin, että mä voin😍
- Anonyymi
Mene juttelemaan. Tämä kaikki oli vain palstalla.
- Anonyymi
Olet koskien aikojen etovin kirjoittelija. Uskot selvästi jonkun naisen kirjoittelevan tätä miehen sentimentaalista soopaa.
- Anonyymi
Mikä oli vain palstalla? Me ollaan kyllä juteltu jo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1862443
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei182026- 861406
Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2931220Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....1501202Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa641077Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua721074- 451049
- 1491031
- 61855