äläkä kalastele vieraissa vesissä edustavia ja hyvin toimeentulevia uroita, kunnon mieshän sulla on. Kohtele häntä hyvin ja käytä luonteesi avuja parantamaan parisuhdetta, niin molemmat viihtyy kotona.
Pidä nyt siitä miehestäsi huolta
19
545
Vastaukset
- Anonyymi
Sä olet mies yks vitsi. Etkä kaipaa mitään muuta kun päähäsi.
- Anonyymi
Miksi haluat huolehtia, että joku nainen on yhdessä miehensä kanssa? Miksi se sinua kiinnostaa?
Ja jos ei vain enää rakastan? 🤷🏼♀️ on rakastunut toiseen. Pitääkö hänen takiasi olla nykyisen kanssa. Ihme ulinaa. - Anonyymi
Ai niin kuin sinä "pidät huolta" vaimostasi hengailemalla täällä?
- Anonyymi
Samaa olin tulossa sanomaan.
- Anonyymi
Hyvä vitsi. Kokeile itse ja katotaan miten menee, pokkaan hatulla.
- Anonyymi
Äläkä kalastele vieraissa vesissä edustavia,
palstahan elää tällä 🧑💻 - Anonyymi
Hellät tunteet ja ihanat sanat vaihtuivat eri sävyyn...
- Anonyymi
Hellät tunteet kaukana, älä yritä.
- Anonyymi
Sinusta ei ota kyllä selvää. Milloin olet niin rakastunut että tekisit mitä vain jos saisit hänet.
- Anonyymi
Ai minäkö se olen joka kalastelee?
- Anonyymi
Siis mullahan on hyvintpimeentuleva ja edustava mies. Sähän se pultsarin näköinen oot.
- Anonyymi
Unohda sinä se nainen
- Anonyymi
Kannattaa miettiä useamman kerran, saattaa saada jonkun retaleen, vaikka ulkoa näyttääkin hyvältä ja osaa vedellä naruista. Tarkkana siellä. Nykyisen ainakin tietää, mitä saa.
- Anonyymi
Äidin pikku prinsessat ovat täällä kommentoineet. Rakkautta ja romantiikkaa. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Mitä se on tuo "pidä miehestäsi huolta" juttu? Miten sinä ap olet pitänyt miehestäsi huolta? Aika huonolta näyttää huolenpitosi jäljiltä.
- Anonyymi
Voi jos mulla olisi se mies omana, niin pitäisin hyvänä enkä koskaan nalkuttaisi.
- Anonyymi
Antaisit vapaasti ihailla ja tutustua uusiin ihmisiin ( naisiin), kiltisti tekisit kotityöt yksin, hoitaisit kodin ja palkkatyösi, istuisit yksin kotona illat kun mies on harrastuksissaan, olisit aina huolta pitävä ja et koskaan valittaisi, sillä sehän olisi suurin saavutuksesi kun saisit pitää miehestä huolta. Onnea sulle tulevaan, huolen pitäjä 😆 tätäkö tarkoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaisit vapaasti ihailla ja tutustua uusiin ihmisiin ( naisiin), kiltisti tekisit kotityöt yksin, hoitaisit kodin ja palkkatyösi, istuisit yksin kotona illat kun mies on harrastuksissaan, olisit aina huolta pitävä ja et koskaan valittaisi, sillä sehän olisi suurin saavutuksesi kun saisit pitää miehestä huolta. Onnea sulle tulevaan, huolen pitäjä 😆 tätäkö tarkoitit?
Mikä estäis minua lähtemästä ulos harrastuksiini kun toinenkin on poissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko kommentoida sivusta: eiköhän normaali mies osallistuisi noihin kaikkiin ihan tasapuolisesti. Ja normaali mies ei ihastele muita naisia, vaikka jossain kävisikin. Tarkoitatko että olet aina rakastunut renttuihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit284923Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen3063703TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.362780Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372709- 1452230
- 552016
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1221900Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:91594Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s41514Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi261468