sulla muuten on miehesi kanssa?
Minkälainen avioehto
34
516
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisi mies niin molemmilla olisi omat rahat eikä erossa kumpikaan saisi toiselta mitään.
- Anonyymi
Tollaista miestä en enää haluaisi. Niin suureen pulaan miehet on älykkään ja suuripotentiaalisen ihmisen jättänyt. En ikinä suostuisi tasavertaiseen suhteeseen
- Anonyymi
Näin juuri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri!
Ei käy
- Anonyymi
Tästä olen samaa mieltä. Ainoastaan laiska rahaton ihminen on tätä vastaan.
Ansaitkaa omaisuutenne ja olkaa itsenäisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Ainoastaan laiska rahaton ihminen on tätä vastaan.
Ansaitkaa omaisuutenne ja olkaa itsenäisiä.Vajaaälyinen
- Anonyymi
Avioehto ja kauppareissuilla molemmat maksavat omat ostoksensa, siitä asiasta ei ole tarvinnut neuvotella.
- Anonyymi
Ja molemmat asuu omissa asunnoissa.
Muuten nähdään kuin muutkin parit menojen mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten nähdään kuin muutkin parit menojen mukaan.Naimisissa mut omat asunnot.. Mitävttua. Miks ees menee sit ? Ittee ahistaa naimisiinmeno ja itseasias kihloissaki olo ahdisti aikanaan.. Ei oo mua varte -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten nähdään kuin muutkin parit menojen mukaan.Mitkä parit? Mitkä menot?
- Anonyymi
Ei avioehtoa ja kaikki yhteistä ollut kymmeniä vuosia.
- Anonyymi
Luojalle kiitos, että oma ero tuli ennen isoja rahoja. Loismies jäi nuolemaan näppejään :D
- Anonyymi
Niin, näissähän on se pointti kun ei ole avioehtoa puolisolla on oikeus myös puolison omaisuuteen ja yhteisiin sijoituksiin, mikäli sellaisia on.
- Anonyymi
Kunnes kuolema meidät erottaa.
- Anonyymi
Kupsahdotko milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kupsahdotko milloin?
57 vuoden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
57 vuoden päästä.
Eli 100 vuotiaana...
- Anonyymi
Ei ole, siksihän me ollaan vielä naimisissa.
- Anonyymi
Ei minkäänlaista, eikä tule olemaankaan. En nimittäin tule menemään naimisiin. Se vain hieman vituttaa, kun nykyään ei avoliittokaan enää takaa omia omaisuuksia. Pitäisi vissiin alkaa kirjoittaa myös avoehtoja eikä vain avioehtoja.
- Anonyymi
Miksi muuten kyselet täällä tämmöistä asiaa?
- Anonyymi
Kyselee koska valta vaihtunut. Haluaa tietää kehen kannattaa...ollaan aika kovakallosia mun miehen kanssa. Siinä kohtaa kun joku tulee v...tuilemaan toiselle niin toinen hyökkää puolustamaan heti oitis sarvet kasvaa silmissä. Niin se vaan on ihan turvallisin mielin.
- Anonyymi
Sellainen, että ukko saa kaiken. Minulle jää 0 euroa taskujen pohjille.
- Anonyymi
Kahden naisen kanssa on tullut puhetta suhteemme virallistamisesta. Molemmat hankkeet ovat kaatuneet siihen, kun nainen on suorastaan raivostunut, kun olen ehdottanut tapaamista asianajajani kanssa avioehdon laatimista varten. Avioehto pitäisi olla yhtä itsestäänselvyys kuin testamentti, jos siis on vähänkään päässyt omaisuutta kertymään.
- Anonyymi
Oliko sulla 2 naista yhtäaikaa?
- Anonyymi
Mun mielestä pitäisi olla kaikilla avioehto mitä perintöihin tulee mutta se mikä on yhdessä hankittu avioliiton aikana pitää mennä puoliksi. Sitäpaitsi vanhemmat voi aina tehdä testamentin missä lukee että ei avio-oikeutta jättämäänsä perintöön. Ei huono ! Niin me ainakin mun miehen kanssa meinataan tehdä.
- Anonyymi
No niin pitäis! Itsestään selvää olla. Sul on vääriä eukkoja mut eikö ole hyvä että selvis ajoissa😂sehän on vaan voitto kotiin! Aina luullut että rakkaudesta sitä muutetaan yhteen ja ollaan? Johan nyt lapsikin tajuaa😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä pitäisi olla kaikilla avioehto mitä perintöihin tulee mutta se mikä on yhdessä hankittu avioliiton aikana pitää mennä puoliksi. Sitäpaitsi vanhemmat voi aina tehdä testamentin missä lukee että ei avio-oikeutta jättämäänsä perintöön. Ei huono ! Niin me ainakin mun miehen kanssa meinataan tehdä.
Näin on tutut tehneet:)
- Anonyymi
Sen verran hyvä että saan puolet.
- Anonyymi
Niin on mun mies kans aina sanoo että jätän sulle ei tarvii kärvistellä jos kuolen vaikka lapsia onkin. Itse sitä mieltä että lapsien pitää saada tasajako meidän jälkeen. Kaikille yhtä paljon ettei tarvii sitten tulla haudalle kuseksimaan ja yrjöömään jälkeenpäin.
- Anonyymi
Ehk se menis sillee et.. Sama juna. Eri vaunu.
Tulis kummiskaa auttaa mua ku mulla loppuis maito. Semmosia ne on. - Anonyymi
Niin että kannattasko muhun tutustua niinhän? Voi kuules mies kun minähän en ole koskaan ollut mikään köyhän talon porsas itsekään. Eikä minusta kukaan koskaan mitään hyötyisikään kuin oma lapseni sitten kun minusta aika jättää. Täytyy kehua kuitenkin että mulla on mun miehen kanssa niin hyvät välit että ollaan nyt sovittu jo jatkostakin mitä sitten tapahtuu kun jompi kumpi ensin lähtee. Älä huoli!
- Anonyymi
Ihan ollaan tiedostettu et jotkut luulee että ollaan sen takia löysässä hirressä roikuttu että jos jompikumpi kyttää toisen rahoja. Kyl sitä tarpeeks on kummallakin sit kävi miten kävi.
- Anonyymi
Vain idoootit kyselevät tällaisia.
- Anonyymi
Minä perin KAIKEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103589
- 873426
- 473273
- 2002444
- 412267
- 402165
- 202126
- 182088
- 351969
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl341857