Tien ylittäjä

Anonyymi-ap

Aiotko hiistää ensi talvena.

34

722

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En lähe.

• Anonyymi

Himas menee

• Anonyymi

Himars?

• Anonyymi

Saatan suksia vattuun, ehkä se olis parasta sille yhdelle.

• Anonyymi

Niin taitaa olla,täällä ei saa vinoilla..

• Anonyymi

Niistän nenää jos nuha tulee.

• Anonyymi

Ja sehän tulee, h ja n ovat aika lähellä toisiaan näppiksellä, et näppäily virhe vähän pistää miettimään mitä hiistää sanalla tarkoitetaan. H ja s ovat paljon kauempana toisistaan. Joten flunssaan liittyvää tällä tarkoitus ohjata lukijaa? Nokka vuotaa toisilla jo nyt ja talvella ehkä jopa enemmän.

• Anonyymi

Sulle pieni opetus.
      A )Et ole kaivattuni olet se hänen lähisukulainen se nuorin.
      B) Olet osoittannut kiihkeällä eroon pääsemis projektillasi että olen jotenkin tärkeä ihminen jopa vaarallinen pelkällä olemassa olollani joten se on minulle merkki sun heikkoudesta.
      C) Olet erehtynyt aliarvioimaan minut.
      Ps.Ellei jotain maailmaa mullistavaa tapahdu positiivista minulle ennen talvea kuten "lottovoittoa"menen loppuun asti tämän asian tiimoilta.
      Tuli mitä tuli ,paluuta entiseen elämääni ei ole tiedossa vink.vink.(exän luo en palaa ikinä).

• Anonyymi

En mä täällä voi asua!

• Anonyymi

En tiedä mitä on hiistäminen, mutta hiihtää aion.

• Anonyymi

Miksi sä hiihdät?

• Anonyymi

Otrivin on koukuttava asia ei tarvii kokoajan olla niistämässä ..

• Anonyymi

Mä panostan tien ylittelyyn!! Se on niin mukavaa.

• Anonyymi

Hiistää sana muuttuu ylistää sanaksi, joten voi olla, että ap haluaa ylittäjän ylistävän tien ylittämistä tulevana talvena, koska autot ovat Suomessa vähän pyhiä lehmiä. Ja se, että kävelijä saa hetken käyttää samaa ajouraa auton kanssa, vaatii sen tilanteen ylistämistä ja rukoilua välillä, että hengissä selviää tilanteista.

• Anonyymi

Vähän jatkan…. keksin jonkin kivan koreografian seuraavaan kertaan tai kävelen vaan tosi hitaasti. Saanko taputella autosi nokkapelliä? Sekin kävi mielessäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän jatkan…. keksin jonkin kivan koreografian seuraavaan kertaan tai kävelen vaan tosi hitaasti. Saanko taputella autosi nokkapelliä? Sekin kävi mielessäni.

olisitpa taputellut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olisitpa taputellut

ok… ootas mun rumpusooloa 🥁🥁🥁

• Anonyymi

Aion kyllä. Täällä yleensä alitetaan,mukavampaa ja turrrvallista.

• Anonyymi

Onko AP se komia vilkuttajamies? 😁

• Anonyymi

…jos olet hän, niin tykkään susta tosi paljon.

• Anonyymi

eräs..vesihiisi sihisi hississä mul..

• Anonyymi

Väliaikaista kaikki on vaan. En tällä seudulla loppuelämääni asu. Tämä ei ollut haaveeni.

• Anonyymi

Miksi sä puhut jostain haaveista?!

• Anonyymi

Toivottavasti ei tarvitse niistää ensi talvena.

• Anonyymi

Jos niistän kukaties en, soh wat https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010664589.html

• Anonyymi

En aio vaikka on sopiva alue vieressä.
      Ei ole enää suksia. Sinänsä ei ole mitään sitä vastaan, oli ihan mukavaa kunnon välineillä.

• Anonyymi

Vain maalla voi hiihtää tien yli
      Senhän tietää

• Anonyymi

Jos en jää auton alle niin ehkä.

• Anonyymi

Ethän jää alle ethän

• Anonyymi

Niistää kyllä

• Anonyymi

Miksi se kuva lähtöpaikasta on pois.

• Anonyymi

Näköjään ei ole turvallista, puolet porukasta ajaa puolilla ajovaloilla

• Anonyymi

……

• Anonyymi

Valetta

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2665
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      409
      2180
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2056
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      17
      1775
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      139
      1736
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1669
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1143
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1132
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1039
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe