Aiotko hiistää ensi talvena.
Tien ylittäjä
34
722
Vastaukset
- Anonyymi
En lähe.
- Anonyymi
Himas menee
- Anonyymi
Himars?
- Anonyymi
Saatan suksia vattuun, ehkä se olis parasta sille yhdelle.
- Anonyymi
Niin taitaa olla,täällä ei saa vinoilla..
- Anonyymi
Niistän nenää jos nuha tulee.
- Anonyymi
Ja sehän tulee, h ja n ovat aika lähellä toisiaan näppiksellä, et näppäily virhe vähän pistää miettimään mitä hiistää sanalla tarkoitetaan. H ja s ovat paljon kauempana toisistaan. Joten flunssaan liittyvää tällä tarkoitus ohjata lukijaa? Nokka vuotaa toisilla jo nyt ja talvella ehkä jopa enemmän.
- Anonyymi
Sulle pieni opetus.
A )Et ole kaivattuni olet se hänen lähisukulainen se nuorin.
B) Olet osoittannut kiihkeällä eroon pääsemis projektillasi että olen jotenkin tärkeä ihminen jopa vaarallinen pelkällä olemassa olollani joten se on minulle merkki sun heikkoudesta.
C) Olet erehtynyt aliarvioimaan minut.
Ps.Ellei jotain maailmaa mullistavaa tapahdu positiivista minulle ennen talvea kuten "lottovoittoa"menen loppuun asti tämän asian tiimoilta.
Tuli mitä tuli ,paluuta entiseen elämääni ei ole tiedossa vink.vink.(exän luo en palaa ikinä). - Anonyymi
En mä täällä voi asua!
- Anonyymi
En tiedä mitä on hiistäminen, mutta hiihtää aion.
- Anonyymi
Miksi sä hiihdät?
- Anonyymi
Otrivin on koukuttava asia ei tarvii kokoajan olla niistämässä ..
- Anonyymi
Mä panostan tien ylittelyyn!! Se on niin mukavaa.
- Anonyymi
Hiistää sana muuttuu ylistää sanaksi, joten voi olla, että ap haluaa ylittäjän ylistävän tien ylittämistä tulevana talvena, koska autot ovat Suomessa vähän pyhiä lehmiä. Ja se, että kävelijä saa hetken käyttää samaa ajouraa auton kanssa, vaatii sen tilanteen ylistämistä ja rukoilua välillä, että hengissä selviää tilanteista.
- Anonyymi
Vähän jatkan…. keksin jonkin kivan koreografian seuraavaan kertaan tai kävelen vaan tosi hitaasti. Saanko taputella autosi nokkapelliä? Sekin kävi mielessäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän jatkan…. keksin jonkin kivan koreografian seuraavaan kertaan tai kävelen vaan tosi hitaasti. Saanko taputella autosi nokkapelliä? Sekin kävi mielessäni.
olisitpa taputellut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olisitpa taputellut
ok… ootas mun rumpusooloa 🥁🥁🥁
- Anonyymi
Aion kyllä. Täällä yleensä alitetaan,mukavampaa ja turrrvallista.
- Anonyymi
Onko AP se komia vilkuttajamies? 😁
- Anonyymi
…jos olet hän, niin tykkään susta tosi paljon.
- Anonyymi
eräs..vesihiisi sihisi hississä mul..
- Anonyymi
Väliaikaista kaikki on vaan. En tällä seudulla loppuelämääni asu. Tämä ei ollut haaveeni.
- Anonyymi
Miksi sä puhut jostain haaveista?!
- Anonyymi
Toivottavasti ei tarvitse niistää ensi talvena.
- Anonyymi
Jos niistän kukaties en, soh wat https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010664589.html
- Anonyymi
En aio vaikka on sopiva alue vieressä.
Ei ole enää suksia. Sinänsä ei ole mitään sitä vastaan, oli ihan mukavaa kunnon välineillä. - Anonyymi
Vain maalla voi hiihtää tien yli
Senhän tietää - Anonyymi
Jos en jää auton alle niin ehkä.
- Anonyymi
Ethän jää alle ethän
- Anonyymi
Niistää kyllä
- Anonyymi
Miksi se kuva lähtöpaikasta on pois.
- Anonyymi
Näköjään ei ole turvallista, puolet porukasta ajaa puolilla ajovaloilla
- Anonyymi
……
- Anonyymi
Valetta
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412665Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4092180Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212056Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171775Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391736Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211143Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63925