Vasen tai oikea käteni ei liiku pikajuoksun aikana. Pikajuoksu-unia näen paljon koska oon entinen pikajuoksija. Toinen käsi ei liiku. Yritän unien aikana hakea apua vaivaan mutta hierojakaan ei saanut sitä kuntoon. Viime yönä näin unta että eräs neuvoi että mene erikoislääkärille. Pystyn jokatapauksessa pikajuokseen satasen matkan aikaan 11.42 vaikkei toinen käsi liiku ollenkaan.
Toistuva uni jonka nähnyt yli 10 vuoden ajan melko usein
2
426
Vastaukset
- Anonyymi
Kädet viittaavat johonkin mitä voimme tehdä, ojentaa kätemme auttaaksemme toisiamme tai ehkä tarvitsemme itse apua. Niillä tehdään asioita, mutta toisaalta myös kommunikoidaan. Ehkä menet eteenpäin ilman muiden apua tai sitten et huomaa, että joku voisi myös tarvita apua ? Voit itse miettiä mitä kädet tuovat mieleesi, sieltä se vastaus tulee tai onko elämässäsi jotain toistuvia tilanteita milloin näet tuota samaa unta.
- Anonyymi
kiitos tulkinnasta. Mä itte jäin pohtiin että merkitys muuttui positiiviseksi unessani kun kerta pystyin juokseen niin kovaa(juoksin lähelle ennätystäni) huolimatta vaikka toista kättä en pystyny juoksun aikana liikuttaan eli juoksin "yksikätisenä" niin koen itse että uni kääntyi positiiviseksi kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 107826
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70814- 136761
- 48750
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48696- 52690