Siihen on osallistuneet lähes kaikki, joko peloteltuna ja tietämättömänä !?
Rasismi ja kateus kulkee käsikädessä,sen Venläiset saaneet tuntea keisarivallasta asti !?
44
424
Vastaukset
- Anonyymi
Venäläiset itse on pahimpia rasisteja ja heidän rasismistaan on suomalaiset saaneet tuntea! Joten lakkaa vääristelemästä historiaa ja totuutta!
- Anonyymi
kerroppa easistina ja kateellisena,miten Venäläiset näin toimii,oliko se vain talousattamista !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerroppa easistina ja kateellisena,miten Venäläiset näin toimii,oliko se vain talousattamista !?
Minä en ole mikään rasisti ja kateellinen, toisinkuin sinä venäläinen!
- Anonyymi
Miten kukaan voi olla niin sekaisin päästään, että luulee jonkun kahdehtivan venäläisiä? 🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Enpä usko, että lähes kaikki venäläiset olisivat kateellisia rasisteja, mutta osa varmastikin.
- Anonyymi
Suomi ei myy kiinteistöjä Vrnäläisille ,vain moniala terroristi Yhdysvalloille,eritoten ostoskeskuksia ja sotilaskohteita, kun Suomi sen sodissakin kumppanina !?
- Anonyymi
Yhdysvallat ei ole mikään monialaterroristi toisinkuin isänmaasi venäjä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvallat ei ole mikään monialaterroristi toisinkuin isänmaasi venäjä!
Vai ei ole Yhdysvallat moniala terroristi,oletko monenmaan pystyvän siihen,sille ei yk ja kansainväkinen oikeus voi muutta, kuin alistua,ompa kopa toivottanut hyvää matkaa Yk:lle, aikanaan maastaan !?
- Anonyymi
Tiedät itsekin miksi Suomi ei myy kiinteistöjä venäläisille! Siksi koska venäläiset ja heidän kiiinteistökauppansa olisivat uhka Suomen kansalliselle turvallisuudelle! Mikä siinä on sinulle niin vaikeaa käsittää??
- Anonyymi
Venäjä ei myy kiinteistöjä Suomalaisille? Miksi ei myy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjä ei myy kiinteistöjä Suomalaisille? Miksi ei myy?
Johan se tuossa edellisessä kerrottiin miksi eivät myy! Mikä on lukutaidossasi tai ymmärryksessäsi vikana kun selitys ei sinulle mene jakeluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan se tuossa edellisessä kerrottiin miksi eivät myy! Mikä on lukutaidossasi tai ymmärryksessäsi vikana kun selitys ei sinulle mene jakeluun?
Mihin edelliseen viittaat? Ja miksi vastailet hyökkäävästi kaikille kirjoittajille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin edelliseen viittaat? Ja miksi vastailet hyökkäävästi kaikille kirjoittajille?
En ole vastannut hyökkäävästi, ihmettelen vaan teidän venäjämielisten ymmärrystä!
Ja viesti johon viittaan:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18611968/rasismi-ja-kateus-kulkee-kasikadessasen-venlaiset-saaneet-tuntea-keisarivallasta-asti-!#comment-131148095 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vastannut hyökkäävästi, ihmettelen vaan teidän venäjämielisten ymmärrystä!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18611968/rasismi-ja-kateus-kulkee-kasikadessasen-venlaiset-saaneet-tuntea-keisarivallasta-asti-!#comment-131148095Ja koska linkki ei kopioitunut oikein, niin laitan lainauksen omasta aiemmasta viestistäni:
"Tiedät itsekin miksi Suomi ei myy kiinteistöjä venäläisille! Siksi koska venäläiset ja heidän kiiinteistökauppansa olisivat uhka Suomen kansalliselle turvallisuudelle! Mikä siinä on sinulle niin vaikeaa käsittää??" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18611968/rasismi-ja-kateus-kulkee-kasikadessasen-venlaiset-saaneet-tuntea-keisarivallasta-asti-!#comment-131148095Mistä oletat että olisin jotenkin venäjämielinen? Lue uudestaan se viesti (10:52:15) johon vastasit junttimaisesti haukkumalla kirjoittajan (en minä) lukutaitoa ja ymmärrystä, vaikka kuitenkin itselläsi näyttää olevan noissa ongelmaa. Häpeäisit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kerrottu, ja kysymys oli abrahamille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oletat että olisin jotenkin venäjämielinen? Lue uudestaan se viesti (10:52:15) johon vastasit junttimaisesti haukkumalla kirjoittajan (en minä) lukutaitoa ja ymmärrystä, vaikka kuitenkin itselläsi näyttää olevan noissa ongelmaa. Häpeäisit.
Minä en ole junttimaisesti haukkunut ketään, puhuin vain että missä on ymmärrys! Eikä minulla taatusti ole lukutaidossa ja ymmärryksessä ongelmia! Ja lakkaappa poistattamasta viestejäni vaikka totuus iskeekin sinuun kovaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska viha ja aggressio on venäläisyyden tunnusmerkistöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole junttimaisesti haukkunut ketään, puhuin vain että missä on ymmärrys! Eikä minulla taatusti ole lukutaidossa ja ymmärryksessä ongelmia! Ja lakkaappa poistattamasta viestejäni vaikka totuus iskeekin sinuun kovaa!
En ole poistattanut yhtään viestiäsi (vaikka aihetta varmaan olisi).
Lukutaidossasi ja ymmärryksessäsi ei mielestäsi ole ongelmaa, mutta kuitenkin kimpaannut kun joku kysyy miksi Venäjä ei myy kiinteistöjä suomalaisille. Ja kun tätä hermostumistasi ihmettelee, niin syytät venäjämieliseksi. Miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, koska viha ja aggressio on venäläisyyden tunnusmerkistöä.
No tuohan tekee sinusta venäläisen, vai?
- Anonyymi
Ei pelkästään rasismi ja kateus, myt Suomi sodassaan tälläkin voorumilla, harrastaa senruuria, poistamalla epämiellyttävät tiedot !?
- Anonyymi
Sinun viestisi SAA poistaa, ne on pelkkää valhetta ja Kremlin propagandaa!
- Anonyymi
Venäjä on johtava gangsterivaltio, jota saattaa kadehtia ainoastaan Pohjois-Korean diktaattori.
- Anonyymi
Onko niin valvottua kansaa,kuin Suomi, sosialismielättien Suojelupoliisinkin taholta,johon liittyneet Suomi24, Google ja Fasebook,ollaan kuin Natsi valtiossa,Ukrainan tapaan !?
- Anonyymi
Suomi ja Ukraina EI ole mitään natsivaltioita, sen sijaan sinun rakas isänmaasi on paha natsivaltio!
- Anonyymi
Ukraainan aloittama sota,lännen tilaamana, on vain Venjä kateutta ja Rasismia !?
EU:kin otti Yhdysvaltain toiveen vastaan kateus ja rasismia,ensin kaasuputken muodossa ja Saksankin tappioksi !?- Anonyymi
Ukraina EI aloittanut sotaa, vaan venäjä! Mutta sinähän laulat putinin lauluja eli valehtelet ja vääristelet kaikessa! Eikä ole mitään venäjäkateutta ja rasismia! Miksi ihmeessä kukaan olisi kateellinen roistovaltio venäjälle??
- Anonyymi
Kuinka joku voi olla kateellinen venäjän kaltaiselle paskalätille? Venäjällä on maata, mineraaleja, viljelyalaa, ja luonnonrikkauksia kuten öljyä ja kaasua. Joku muu kansa olisi tehnyt maasta rikkaan paratiisin? Mutta venäläiset eivät siihen pysty, ainoastaan orjuuttamaan tavallista kansaa ei kunnon koulutusta. Aina on diktaattori Tsaari, Lenin, Stalin Breznev ja kumppanit ja nyt Putin jotka ovat tappaneet ihmisiä milloin mistäkin syystä? Miten kansa vastaa? Ylistämällä orjuuttajaansa, onko ihme että kaikki on siellä päin helvettiä? No onneksi on vodkaa tarpeeksi?
- Anonyymi
Suomessaki vallitsee Mediain ja hallnnon,yhteinen diktatuuri,joka ulottuu muihinkin valtioihin,mutta jos kohdistuu itseensä,siitä suuri haloo !?
- Anonyymi
Suomessa EI ole diktatuuria toisinkuin teillä venäjällä!
- Anonyymi
Suomi pon tässä,täysivaltainen kumppani,moniala terroristi Yhdysvaltai kanssa !?
- Anonyymi
Suomi ei ole monialaterroristi, eikä ole yhdysvallatkaan. Sen sijaan sinun rakas venäjäsi on juuri sitä!
- Anonyymi
Se on kuin oikeiston piilo kommunismi,kun sosialismi heillä levinnyt jika soppeen, vaikka kasalle syöttävät aivan muuta,onhan Armeija hyvä esimerkki elätteineen ja vailioiden kolhoosi Nato !?
Ukrainan 2014 aloittamaan sotaan, liittynyt valtioiden kolhoosi,on ennätysmäinen, lännen kateus pyörityksessä !?- Anonyymi
Ukraina EI ALOITTANUT SOTAA, on se nyt prkle ettei r*ssän paskalle mene jakeluun tuo totuus! Eikä länsi ole kateellinen roistovaltio venäjälle joten LOPETA VALHEIDESI SUOLTAMINEN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukraina EI ALOITTANUT SOTAA, on se nyt prkle ettei r*ssän paskalle mene jakeluun tuo totuus! Eikä länsi ole kateellinen roistovaltio venäjälle joten LOPETA VALHEIDESI SUOLTAMINEN!
"LOPETA VALHEIDESI SUOLTAMINEN!"
Turha tälle mielisairaalle on huutaa. Innostuu vain enemmän. Eikä varmasti lopeta, mutta huumorillahan noihin kieleltään avuttomiin kirjoituksiin voi suhtautua. Hänen mielipiteillään ei ole minkäänlaista merkitystä käytännössä. Sekaisin kuin käkikello! 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"LOPETA VALHEIDESI SUOLTAMINEN!"
Turha tälle mielisairaalle on huutaa. Innostuu vain enemmän. Eikä varmasti lopeta, mutta huumorillahan noihin kieleltään avuttomiin kirjoituksiin voi suhtautua. Hänen mielipiteillään ei ole minkäänlaista merkitystä käytännössä. Sekaisin kuin käkikello! 🤣Ja mielisairauden nimi on venäläisyys ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mielisairauden nimi on venäläisyys ?
Tuossa Abrahammin tapauksessa, kyllä!
- Anonyymi
Suomi salaluutossa Zelenskin kanssa,estämässä Ukrainan enemmisyöä rauhaan,eikö muuta keinoa ole,kuin ruumiiden teko,hallelujaa !?
- Anonyymi
Miehittäjää harva kansa pitää hyvänä? Mitä mieltä on nämä palestiinalaiset?
- Anonyymi
Venjä on ihmemaa ja autajaki aiknaan,mutta se ei lannista Suomalaisten Rasismia ja kateutta,sillä siinä on kansan yksimielisyys enemistö takna,kuin kunnon Israeil uskovaisilla !?
- Anonyymi
Siis paina nyt v-tun r-yssä kalloosi ettei suomalaiset ole kateellisia venäläisille eikä rasisteja! TE VENÄLÄISET ITSE OLETTE KATEELLISIA RASISTEJA! Eikä venäjä ole auttanut mm. Suomeakaan missään muodossa!! Pikemminkin se on ROSVONNUT SUOMEA! Sotakorvauksetkin vaati Suomelta vaikka se venäjä ITSE hyökkäsi Suomeen ja alkoi sotia Suomea vastaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis paina nyt v-tun r-yssä kalloosi ettei suomalaiset ole kateellisia venäläisille eikä rasisteja! TE VENÄLÄISET ITSE OLETTE KATEELLISIA RASISTEJA! Eikä venäjä ole auttanut mm. Suomeakaan missään muodossa!! Pikemminkin se on ROSVONNUT SUOMEA! Sotakorvauksetkin vaati Suomelta vaikka se venäjä ITSE hyökkäsi Suomeen ja alkoi sotia Suomea vastaan!
Verenpaineellesi tekisi hyvää, kun vähentäisit turhaa raivoamistasi. Oletko huomannut, että höyryämisesi olisi vaikuttanut "abrahamin" kirjoitteluun? Ei ole - korkeintaan se on vain innostanut häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verenpaineellesi tekisi hyvää, kun vähentäisit turhaa raivoamistasi. Oletko huomannut, että höyryämisesi olisi vaikuttanut "abrahamin" kirjoitteluun? Ei ole - korkeintaan se on vain innostanut häntä.
Ei minun verenpaine ole kohonnut vaikka "raivosinkin" Abrahammille. Ottaa vaan päähän että tuo yksi saa lasketella luikuria ja valheitaan eikä kukaan puutu asiaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun verenpaine ole kohonnut vaikka "raivosinkin" Abrahammille. Ottaa vaan päähän että tuo yksi saa lasketella luikuria ja valheitaan eikä kukaan puutu asiaan!
Mauno Koivisto totesi aikoinaan. "Ei kannata provosoitua, jos provosoidaan".
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569