Peseek joku muka oikeesti jääkaappinsa

Anonyymi-ap

Mä ollu vuokralla tässä 8 vuotta en mä oo pessy kertaakaan. Enkä oo pesdy missää kämpässä nevö

27

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minä pese ainakaan joskus vaan sulattanu pakastelokeron mut senkin ehkä kerran viiteen vuoteen

• Anonyymi

Noup

• Anonyymi

🤮🤮🤮

• Anonyymi

Te ette varmaankaan myöskään koskaan puhdista jääkkaappinne tausta eli lauhdutinta ja kompressoria? Mahdollisen tulipalon sattuessa on turha sitten hakea kotivakuutuksesta korvausta, kun tämäkin löytyy sieltä vakuutusehdoista poikkeuksetta. Itse teen kaikki ko. toimenpiteet joka kesä, kun tyhjennän jääkaapin lähtiessäni mökille tai pitemmälle lomamatkalle.

• Anonyymi

No en tosiaan vuokra-asunnossa jääkaappii tai liettä ole vetäny irti seinästä
        Täällä ei esim voi vetääkään jääkaappii seinäsyä irti et eipä ole mun vastuulla

• Anonyymi

Enpä ole pessy
      Eihän siellä mitään likasta pidetä niin ei se likaannukkaan

• Anonyymi

Perjantaina pesin. 🫡

• Pesen kyllä, jos siellä on likaa ja sotkua. Jotain tahroja ja leivänmurusia voi olla välillä.

• Anonyymi

Ennen olivat jääkaapin hyllyt ritilähyllyjä, joihin ei jäänyt murut ja nestemäiset tahrat. Nykyiset lasihyllyt pitää pestä ja kuivata puhtaalla pyyhkeellä. Itse pyyhin viimeksi vielä etikalla, niin hävisi viimeisimmätkin pöpöt.

Oheisessa linkissä on Marttojen jääkaapin siivousvinkit ja jopa youtube video siitä miten siivous tapahtuu.
      https://www.martat.fi/kodinhoito/kodinkoneet/jaakaapin-valinta-kaytto-ja-puhdistus/

• Anonyymi

Kiitos muistutuksesta. Olen asunut nykyisessä asunnossani jo useamman vuoden, enkä ole muistanut pestä kertaakaan. Tänään kävin kylppärissä suihkuttelemassa. Etenkin taakse ja pohjaan oli kertynyt paljon pölyä, mutta tarkkaan suihkuttelin niin ei tarvitse ihan heti pestä uudestaan, eikä tule vakuutusyhtiön kanssa ongelmia.

• Anonyymi

Tartten kyllä siivous intoisen naisen. En ole sotkuinen tai epäsiisti, mutta siivous ei ole vahvuuteni.

• Anonyymi

Thaimaasta saa luotettavia monitoimi kodinkoneita kohtuulliseen hintaan.

• Anonyymi

Olet ihan kuin exäni. Sen siivoaminen oli enempi sotkemista, joten oli parempi tehdä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thaimaasta saa luotettavia monitoimi kodinkoneita kohtuulliseen hintaan.

Ei noi siivousfirmatkaan montaa kymppiä velota kun saa sen kotitalousvähennyksen. Edullisempia ne on.

• Anonyymi

Tietenkin pesee!

• Anonyymi

Nolo oot

• Anonyymi

Olen muuttanut niin usein, ettei ole monesti ehtinyt ennen muuttosiivousta.
      Hyvä muistutus, pitääkin pestä tässä ennen talvea.

• Anonyymi

Joka toinen vuosi.En säilytä mitään sellaista ruokaa mikä olis niin vaarallista.Kasviksia ei lihaa.

• Anonyymi

Mä nakjaan sielt joskus siniseks homehuneet leipäpussit ja pitkät itäneet perunat pois en mä muuten puhistele mitenkän

• Anonyymi

Te olettekin noita kaupungin paskakoppiaisia. Minä ainakin täällä korvessa siirrän jääkaapin määräajoin ja imuroin selustan. Kosteudenpoistoletku ja jalusta pitää aina putsata. Monesti vedenpoistoletku on tukossa ja se kannattaa puhaltaa auki. Vedenpoistoletkun pää kannattaa siirtää sinne keskelle mistä lämpö haihduttaa tiivistyneen eikä valu lattialle.

• Anonyymi

Onhan se ihan mukava että on miehiäkin jotka tietää mitä pitää tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se ihan mukava että on miehiäkin jotka tietää mitä pitää tehdä.

Eipä sitä sittenkään ihan kaikkea. Tietosanakirjat joutaisi myydä vähänkäytettyinä pois, kun sukulaiset tietää enemmän ja hyvät ohjeet tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä sitä sittenkään ihan kaikkea. Tietosanakirjat joutaisi myydä vähänkäytettyinä pois, kun sukulaiset tietää enemmän ja hyvät ohjeet tulee.

Harvinaisen raskas päivä, mutta levolle lasken aikaisin.

• Anonyymi

Ei se tarkoita sitä, että jos vaikka talouden hommat hoitaa että se ketään kiinnostaa.

• Anonyymi

Sul sit suht ryönäne

• Anonyymi

Kun ei mihinkään muuhun ole.

• Anonyymi

Pesee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe