Ristiriitainen että toivon et unohtaa
Hän on niin
24
512
Vastaukset
- Anonyymi
Unoda itse. Sinussahan ne ristiriidat on.
- Anonyymi
Niin olis parempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olis parempi
Näytä vaikka selkää ja välttele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä vaikka selkää ja välttele.
Tuskin onnistuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin onnistuu
Miksi ei onnistu. Miksi edes pitäisi, kai osaat puhua asioista ? Sopikaa asiat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin onnistuu
Kerropa nyt miksei onnistu. Missä näette?
- Anonyymi
Miten omahyväinen ja typerä voit olla? Mistä tiedät että hän ”muistaa” alunperinkään? Etkö häpeä viestiäsi?
- Anonyymi
Taidat olla ainoa ulkopuolinen vastaaja tähänkään palstasedän monologiketjuun. vaikutat hyvin äkkiväärältä kaverilta joka vuoroin riehuu vuoroin maanittelee. Teillä on aloittajamiehen kanssa paljon yhteistä esim antisos piirteet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla ainoa ulkopuolinen vastaaja tähänkään palstasedän monologiketjuun. vaikutat hyvin äkkiväärältä kaverilta joka vuoroin riehuu vuoroin maanittelee. Teillä on aloittajamiehen kanssa paljon yhteistä esim antisos piirteet
Luinko edes mitään näin typerää
- Anonyymi
Tein sen jo eile.
- Anonyymi
Mikä sai aikaan että teit päätöksesi vihdoin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sai aikaan että teit päätöksesi vihdoin?
En luota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En luota
Ei ole pakko. En minäkään
- Anonyymi
Millä tavalla? Jos oikeasti tykkää sinusta?
- Anonyymi
Rukoilen sitä 🙏
- Anonyymi
Ristiriitainen jos on, voi johtua myös sinusta jos hänellä on tunteita sinuun. Voisiko olla tuotakin?
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Joo katoin ihan samaa. Mikähän sitä vaivaa.
- Anonyymi
Kyllä unohdan. Olet kamala mies.
- Anonyymi
Niin..*Palsta* on hyvin kovin ristiriitainen paikka… Mitä pidempään täällä ollaan, sitä varmemmin asiat tulevat menemään jokatavalla weetabikseiksi!
- Anonyymi
Esiintymällä täällä ja irl muina henkilöinä varmistetaan, että henkilö ei tiedä aina itsekään kenen kanssa tekemissä. Se taas johtaa siihen, että tulee väärinkäsityksiä ja tulkintoja ihmisten henkilöllisyydestä.
- Anonyymi
Minäkin olen, koska on tunteita joita ei toivoisi olevan.
- Anonyymi
Egoni on ristiriitainen, ei kukaan henkilö.
- Anonyymi
Ristiriitainen voisi ehkä tarkoittaa, ettei kumpikaan ole ollut kovin suoraviivaisia. Jos oltaisiin, mitään ristiinmenoja tuskin tapahtuisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv244286- 833777
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.713285Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?392982- 1552863
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi532676- 462413
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352365- 351942
- 521938