Kaverin puolesta kyselen.
Voisitko rakastua savolaiseen?
31
393
Vastaukset
- Anonyymi
En minä vahvaa luonnetta ainakaan säikkyisi
- Anonyymi
Savolaisuus ei ole luonne vaan tapa olla sosiaalinen.
- Anonyymi
Älä missään nimessä, kieroja
- Anonyymi
Oon jo rakastunut 🤭🥰❤️ja itse en ole savolainen☺️
- Anonyymi
Ihanaa, toivottavasti on tuo minun kaveri kenen puolesta kyselen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, toivottavasti on tuo minun kaveri kenen puolesta kyselen.
Saattaa olla... kaverille terveisiä. 👋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa olla... kaverille terveisiä. 👋
Kerrotaan 📩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotaan 📩
Kiitti. Hyvää yötä sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitti. Hyvää yötä sinulle.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Kahdesti 🫣 Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
- Anonyymi
Eivät oikein sovi meille pohjalaisille.
- Anonyymi
Ymmärrän. Mutta heimoasi sinä rakastat?
"Joku hyljeksii, joku pelekää
Joku on saanu siellä lujaa selekään
Niin tasaista latomerta
Harva se päivä joku vuotaa verta
Toinen reppana turvautuu nuoraan
Kun on asiat sanottu sille liian suoraan
Ei välii miestä taikka naista
Vihataan kaikkee, kaikkee erilaista
Mutta heimoani minä rakastan
Alkaa P:llä loppuu A:lla
Hienoo olla Pohjanmaalla
Pellot tasaiset mut kotiin johdattaa
Alkaa P:llä loppuu A:lla
Hienoo olla Pohjanmaalla
Vain maa pysyy, muu pois katoaa, katoaa" - Anonyymi
Minulla oli suhde erään pohjalaisnaisen kanssa, se päättyi siihen, kun sain häneltä klamydian.
- Anonyymi
Ei saatana!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
No en mä nyt ihan tiiä. Vaikka lapsuuden kesät niiden kanssa viettänyt. Sellasta tohraperua ravintona ja muuta mutta kyllä siellä on ihan tolokun immeisiä kuitennii! En koskaan rakastu joskus yhteen Tamperelaiseen ja loput pari stadilaista. Olen kyllä läntisestä Suomesta tavannut mielenkiintoista. Kyllä se luonne on ja tavat oikeenlaisella sielulla varustettuna se mikä vaikuttaa. Kieroja löytyy joka suunnasta. Niin tiedän kyllä viksuja Kuopiolaisia. Vähän kyllä riippuu siitä istä roikkuupi. Itse helesinkiläinen mutta tykkäsin kyllä myös jopet-showstakin!
- Anonyymi
Jope oli Kemista tai jostain yhtä pohjoisesta. Ei se ole savoa.
- Anonyymi
Mutta kylä vaan ärsyttää jotkut jotka tyrkytelleet kavereitaan. Ei helekatissa niitä riittää kyselijöitä- Aina kysyä saa!
- Anonyymi
Onko Savonlinnassa savolaisia?, sieltä oli vissiin yks mun mies tai niin hän ainakin väitti?. Oli kyllä ärsyttävän hidas mies joka asiassa niin toista en sieltä ota, ajatelkaa kuin halusin hiukan sitä ilta hupia niin hän perhana puhuu äidin kanssa 3 tuntia puhelimessa ja vasta kello 4 aamulla hän alkaa kaivamaan mun peppua! kyllä mun hermot meni ja niin meni myös ukko
- Anonyymi
Kyllä savonlinnakin on varmaan savoa. Mualiman napa on Kuopion torilla, mutta ei se linnakaan kaukana oo.
- Anonyymi
Hidas hämäläinen? varmaan sama mansesta muuttanut mistä tuo toinen urputti.
- Anonyymi
Kannattaa tarkistaa puoluekanta jos on parisuhdeongelmia. 49% suomalaisista ei voisi seurustella perussuomalaisen kanssa.
Puoluekannatuksen vaikutus parisuhteeseen:
https://yle.fi/a/74-20048413 - Anonyymi
Voisin...Niin on käynytkin jo .vaikkei niin pitänyt ikinä käydä.
Naiselta sivusta - Anonyymi
Kunhan ei mansesta siirtynyt ole hän sinne. Painajaisia kun on muutenkin välillä.
- Anonyymi
Eli pelkäät hämäläisiä?
- Anonyymi
Hänen etunimi ??
- Anonyymi
Salaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salaisuus.
Entä takanimi?? 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä takanimi?? 😂
Sivunimi on pallopää.
- Anonyymi
Vain jos pohjalaista ei ole tarjolla, kaverin puolesta vastailen
- Anonyymi
Nehän on aina tyrkyllä, eiku tarjolla.
- Anonyymi
Voisinhan minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l251828Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1321116- 1171111
Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.136843Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei9826Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta34763Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm54720- 62717
- 142716
- 38679