Hesan vihreätkö ?
”Kuka ottaa vastuun, kun suurpeto hyökkää ihmisen kimppuun?”, kysyvät metsästäjät.
Metsästäjäliitto perustelee varoitustaan nostamalla esiin suurpetohyökkäykset Hollannissa ja Romaniassa.
Karhu hyökkäyksiä. Romaniassa karhukanta on räjähtänyt käsiin, kun eläimen metsästys on ollut kiellettyä.
Suomen Metsästäjäliitto varoittaa Suomen suurpetotilanteen olevan kestämätön. Liiton mukaan metsästäjät arvioivat suurpetojen määrän olevan merkittävästi suurempi kuin Suomen Luonnonvarakeskus (Luke) arvioi.
Lasku vihreille, katsotaan miten edetään.
Nyt tuli varoitus Suomen susi- ja karhutilanteesta
12
325
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki suurpetojen puolustajat asuvat kehäkolmosen sisäpuolella ja kulkevat taksilla töihin ja töistä kotiin,ei sillä matkalla törmää suurpetoihin eli niitä täytyy olla hälyttävän vähän.
- Anonyymi
Älä valehtele!
- Anonyymi
Onko Perho saanut uuden jahtipäällikön sinusta? Muista miten Ekin kävi....
"“Lauantaina pelkotila kasvoi”, Antti muistelee. “Eki sanoi, että heitä kuunneltiin koirien tutkapannan kautta. Yritettiin tyynnytellä. Mutta silmät sillä oli jo tyhjinä, ei se kuunnellut.”
Lauantain ja sunnuntain välisenä yönä Ekin ahdistus kasvoi yli äyräiden. Puoli yhdeltä laukaus kajahti navetan takana pellolla. Taina oli mennyt tuntia aikaisemmin nukkumaan. Perheen 18-vuotias poika juoksi heti paikalle ja soitti hätänumeroon.
Taina-vaimon mukaan Eki jätti Halsuan metsästysseuralle kirjeen ennen kuin ampui itsensä."
https://suomenkuvalehti.fi/kotimaa/katkera-kapina-pohjalaisten-susijahti-johti-kohuun-ja-kuolemaan/- Anonyymi00011
Jalo teko. Harva meistä tykkää metsästäjistä. Jotka oikein kirjeen halusivat jälkeensä jättää, ei niinkään omaisille kuin metsästysseuralle. Buahahahahhaaaa.
- Anonyymi
Mutta persutrolli, mites tää liittyy palstan aiheeseen?
- Anonyymi
Minua myös pelotta Suomen karhunkannan kasvu. Olen joskus 3 vuotta sitten sattunut polkupyörällä karhun lähelle kuka alkoi jahtaa minua tuli seillaiset 5 kilometriä perässä. Onneksi pääsin tilanteesta pois ilman naarmuja vaikka aluksi meinasin jo luovuttaa. Ajoin 20 kilsa ihan täysillä veren maku suussa kyse oli elämästä. Vaikka siitä on jo 3-4 vuotta niin minua aina pelottaa kun menen metsä , että ei sattuisi uudestaan karhun lähelle. Tykkään myös retkeillä välillä ja nukkua yön metsässä , mutta karhuja on jo paljon Keski - Suomessa. Kohta ei uskaltaa enää mennä es kävelle kylille illalla pimeällä. Miksi Suomesta halutaan tehdä vaarallisten eläinten petopuisto. Eikö vois Saksasta ottaa mallia kaikki karhut kaadetaan kuka ylittää rajan.
- Anonyymi
Susia minä en pelkää , mutta karhu on kun takiainen , kenestä on vaikea päästä eroa , kun tilanne on päällä.
- Anonyymi
Yleisimmin suurpedon saa kimppuunsa petoa taitamattomalla laukauksella vahingoittanut metsästäjä.
Syyttäkööt siis itseänsä.- Anonyymi
Höpsistä, et näistä tiedä mitään.
Hesan vihreä tallustaa asvaltilla, istuukin ajorajalla, ei itsekkään tiedä miksi.
Kotieläiminä pidettyjen porojen villiintyneitä jälkeläisiä. Vihreätkin tuontikamaa
DDR.stä.
Taas pitäs junttieinarin päästä tappamaan...
- Anonyymi
Jos kannanhoidollista metsästystä ei ole edessä on suuria ongelmia. Onko tämä maa idioottien hallinnassa ?
- Anonyymi00012
Älykkäämpien yksilöiden ( ei metsästäjissä) ei ainakaan tarvitse tappaa eläimiä sukupuuttoon ! Ja sitäpaitsi suden metsästys loppuu just tänään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807