Vaikka haikeasti huonetoveria ikävöin. Ei ole ollut enää nukahtamishaasteita yms. Söin varmaan aciloviriä laatikko tolkulla siellä rokahtumiin. Kyllä asiat on muualla paremmin. Saman rahan saa vähemmälläkin. Ikävä sinua on. Eipä ole enää ressiä.
Kyllä se työpaikan vaihto teki hyvää
9
222
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin auttoi elämänlaatua,kun vaihdoin työpaikan työttömyyteen.
- Anonyymi
Hyi helvetti
- Anonyymi
Mulla sama homma. Minun koko elämä oli työ, annoin kaikkeni. Enemmänkin. Rakensin hyvinvointivaltio suomea. Kunnes tajusin, että tänne roudataan loiseläjiä ympäri maapalloa vetelehtiminen ja tekemään rikoksia. Jos vähän kritisoi asiaa niin aina haukuttiin maanrakoon ja lässytettäisi jostain r*sismista. Enää en tee päivääkään töitä ikinä. Suosittelen kaikkia järkeviä ihmisiä tekemään samoin. Kaikki ajattelee, että mulla on kaikki hyvin, eikä osaa ajatella kokonaiskuvaa. Sitten vasta herätään, kun on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi helvetti
😂
Joku työmuurahainen sai sähköiskun! - Anonyymi
Joo, ei ole tarvinnut työttömänä aloittajalla olla. Ymmärrä tuommoisia lusmuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei ole tarvinnut työttömänä aloittajalla olla. Ymmärrä tuommoisia lusmuja.
Jaksaa, jaksaa, paina, paina vaan pitkää päivää selkä vääränä, että saadaan rahoitettua koko maapallon väestön loisiminen. Vasemmistolaiset kuuluvat samaan kastiin näiden elukoiden kanssa. Kaduilla ja autoteillä istuvat päivät pitkät. Jos tulee tylsää niin käydään spreijaamassa seiniä tai rikkomassa paikkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksaa, jaksaa, paina, paina vaan pitkää päivää selkä vääränä, että saadaan rahoitettua koko maapallon väestön loisiminen. Vasemmistolaiset kuuluvat samaan kastiin näiden elukoiden kanssa. Kaduilla ja autoteillä istuvat päivät pitkät. Jos tulee tylsää niin käydään spreijaamassa seiniä tai rikkomassa paikkoja.
Onhan se tuokin, perustella omaa laiskuuttaan yleisillä vääryyksillä. Tsemppiä, koitahan ajatella paremmin, kyllä joku päivä hoksaat.
- Anonyymi
Näin on...
- Anonyymi
Uskotko kojootti, että saat trollimiehen rivien välissä välitöntä taustatukea ja joku nappaa heti ns lähetyksestäsi kiinni?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764291
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.894042- 573216
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393112- 1613084
- 682867
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542848- 462411
- 392067
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591858