tulleenne kuin kotiin, paikka jossa on
rauhoittava ja hyvä olla?
Itsellä veden äärellä...
Milloin tunnette
21
460
Vastaukset
- Anonyymi
Sohvan nurkka.
- Anonyymi
Uimahalli?
- Anonyymi
Vedellä ja tulella on rauhoittava vaikutus.
- Anonyymi
Oma sänky kotona.
- Anonyymi
Lapsuudenkodissa ja siellä se luonto.
- Anonyymi
Kotisohvalla pehmeän viltin alla. :)
- Anonyymi
Mökillä. :)
- Anonyymi
Ehdottomasti meren rannalla.👍 Tykkäsin lapsuuden kodistani, mutta siellä asuu toinen henkilö perheensä kanssa. Toisen vanhempani mökillä tykkäsin olla, mutta nyt siellä ei voi oikein olla enää...
- Anonyymi
Ihan just nyt oma koti oma huone ja sänky. Rauhoittaa hyvin.
- Anonyymi
Meren rannalla
- Anonyymi
Ei ole ollut sellaista paikkaa muutamaan vuoteen (lemmikit kyllä). Kuin olisi koko ajan kylmässä. Jos olen kirjoittanut naiselle ja haaveissani tuntenut hänen ajattelevan minua, niin silloin on ollut hyvä olla.
- Anonyymi
Tule jo kotiin rakas. Kotisi on sydämessäni.
- Anonyymi
Mikä vaan asunto, jossa on omat tavarat. Koti on siellä missä minäkin.
- Anonyymi
Hänen naisen sohvalla makuupussissa🤭
- Anonyymi
😂😂😂-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂-sivusta
Ei ollut vitsi, oikeesti. Oon muutaman yön nukkunut kin, jotain siinäkin oli, aina se hotellin voittaa ja parempi aamupala🥺voi että.
- Anonyymi
Kotona omassa vuoteessa on olo makoisaa. Veden äärellä olen ikäni asunut ja sinne järvelle heti aamulla katson ja myös iltaisin.
- Anonyymi
Sinnne korpeen myös minä tulen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinnne korpeen myös minä tulen.
Mutta minä ehkä nopeammin ensin, tuttu tie.
- Anonyymi
Luonnossa liikkuminen.
- Anonyymi
Vasta taivaassa tunnen olevani kotona. Ihminen alkaa tuntea itsensä vieraaksi täällä uskottuaan. Eikä tämä ole mitään epätoivoisen ihmisen toiveajattelua, vaan uskon että on olemassa taivas ja on olemassa helvetti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä3710550Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610122- 217911
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776324Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.304882- 554717
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174056Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1243405- 623127
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2213060