Johtamistaidoista puhuminen on ollut vuosia trendi Suomessa

Anonyymi-ap

Hallitus tekee työttömiä, ei työpaikkoja ja yritysjohtajien täytyy olla surkeita Suomessa, koska yritykset saavat lähes 10 miljardia tukia vuosittain, mutta ei vain
löydy "vietävää". Ei vedä vienti, kun ei tuotteille ei ole kysyntää.
Talous kyntää pohjamudissa.

Lisäksi innovaatiotukimiljardit (t & k tuet) taitavat mennä veroparatiiseihin tai lomaparatiiseihin ? Ei synnyt innovaatioita, joista vienti kasvaisi.
"Johdossa" on pakko olla vikaa hallituksen lisäksi.

Suomessa ei veronmaksaja saa kyseenalaistaa johtajia ja yrityksiä, joita veronmaksajat rahoillaan tukevat.

3

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallitus ei tee työttömiä eikä työpaikkoja. Työttömät tekee ay mafia koska ei ymmärrä kelluttaa palkkoja tilanteiden mukaan ja työpaikat tekee yritysmaailma kun sille annetaan mahdollisuus.

Jos olet sitä mieltä, että yrityksissä on huonot johtajat, niin miksi et itse mene niihin hommiin, kun kerran tiedät miten pitäisi toimia?

Kaikki verothan ovat yritysten tuottamia, muualta ei ole rahaa tulossa. Jos siis johtajat ovat noin huonoja kuin kirjoitit niin miten yritykset kuitenkin tuottavat verorahaa noinkin paljon?

Veronmaksaja johon kaiketi viittaat eli yrityksen palkkalainen saa sen veronsa maksettua siltä yritykseltä saamillaan rahoilla!

• Anonyymi

Tso tso, ei veronmaksaja, joka tukee yrityksiä saa kyseenalaistaa yrityksiä.
      Vain yrityksen työntekijöitten työmoraalia saa kyseenalaistaa ja heitä pitää
      rangaista heikentämällä heidän asemaansa kaikin tavoin.

• Anonyymi

Kultaista kädenpuristusta epäonnistuneille toimitusjohtajille.
      Konkurssi ja potkut työntekijöille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      883
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      738
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      36
      613
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      47
      613
    5. 39
      608
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      30
      601
    7. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      595
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      557
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      550
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      36