Johtamistaidoista puhuminen on ollut vuosia trendi Suomessa

Anonyymi-ap

Hallitus tekee työttömiä, ei työpaikkoja ja yritysjohtajien täytyy olla surkeita Suomessa, koska yritykset saavat lähes 10 miljardia tukia vuosittain, mutta ei vain
löydy "vietävää". Ei vedä vienti, kun ei tuotteille ei ole kysyntää.
Talous kyntää pohjamudissa.

Lisäksi innovaatiotukimiljardit (t & k tuet) taitavat mennä veroparatiiseihin tai lomaparatiiseihin ? Ei synnyt innovaatioita, joista vienti kasvaisi.
"Johdossa" on pakko olla vikaa hallituksen lisäksi.

Suomessa ei veronmaksaja saa kyseenalaistaa johtajia ja yrityksiä, joita veronmaksajat rahoillaan tukevat.

3

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallitus ei tee työttömiä eikä työpaikkoja. Työttömät tekee ay mafia koska ei ymmärrä kelluttaa palkkoja tilanteiden mukaan ja työpaikat tekee yritysmaailma kun sille annetaan mahdollisuus.

      Jos olet sitä mieltä, että yrityksissä on huonot johtajat, niin miksi et itse mene niihin hommiin, kun kerran tiedät miten pitäisi toimia?

      Kaikki verothan ovat yritysten tuottamia, muualta ei ole rahaa tulossa. Jos siis johtajat ovat noin huonoja kuin kirjoitit niin miten yritykset kuitenkin tuottavat verorahaa noinkin paljon?

      Veronmaksaja johon kaiketi viittaat eli yrityksen palkkalainen saa sen veronsa maksettua siltä yritykseltä saamillaan rahoilla!

    • Anonyymi

      Tso tso, ei veronmaksaja, joka tukee yrityksiä saa kyseenalaistaa yrityksiä.
      Vain yrityksen työntekijöitten työmoraalia saa kyseenalaistaa ja heitä pitää
      rangaista heikentämällä heidän asemaansa kaikin tavoin.

    • Anonyymi

      Kultaista kädenpuristusta epäonnistuneille toimitusjohtajille.
      Konkurssi ja potkut työntekijöille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe