Pirkanmaan käräjäoikeus vaikeiden ratkaisujen edessä

Anonyymi-ap

Tuomioistuimelta odotetaan mitä eriskummallisempia ratkaisuja mm. seksuaali-identiteetin määrittelemisessä. Oikeus joutui jopa puntaroimaan sellaista asiaa, että kuinka helposti merkkihenkilöstämme saataisiin tehtyä nainen leikkaamalla. Käräjäväki mittaili häntä katseillaan hymyillen ja miettien helpointa toimintamallia.

12

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Operaatio tässä tapauksessa ei ole kovin vaativa. Oikeudessa ei varmastikaan esiintynyt yhtään puheenvuoroa, saati ajatustakaan, että sankarimme olisi viisainta yrittää eheyttää normaaliksi?

    • Anonyymi

      Kaikkein kiireellisin kirurginen operaatio olisi pepareiän kiristys. Taksit saisivat huokaista helpotuksesta.

    • Anonyymi

      Oikeuden tulee punnita asioita joka katsantokannalta. Hyvin naismaisesta miehestä saadaan nainen ihan suitsait. Maskuliinisesta miehestä naisen tekeminen onkin jo haastavampi juttu. Mitähän tuomioistuimen jäsenet ajattelivat kyseisestä miehestä istunnon jälkeen?

      • Anonyymi

        pe kka skitso ketelän eniten käyttämä rooli on tyttöilyjoten esiinny edelleenkin ainona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pe kka skitso ketelän eniten käyttämä rooli on tyttöilyjoten esiinny edelleenkin ainona

        Miksi Hoikkalan Jarmoa kutsutaan tuollaisella lempinimellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Hoikkalan Jarmoa kutsutaan tuollaisella lempinimellä?

        Selittäisikö ruikku pekan autoon asian???


    • Anonyymi

      pekka skitso-ketelä seksuaali identeteetin saa nykyisin itse määritellä ole vaan
      rohkeestiäitisi sisko

      • Anonyymi

        Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?

        Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.

        Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!

        Lainaa Purralta


    • Anonyymi

      Vehkeet olisi kannattanut nipsaista silloin kun mies makasi mun asillaan lumihangessa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe