Tuomioistuimelta odotetaan mitä eriskummallisempia ratkaisuja mm. seksuaali-identiteetin määrittelemisessä. Oikeus joutui jopa puntaroimaan sellaista asiaa, että kuinka helposti merkkihenkilöstämme saataisiin tehtyä nainen leikkaamalla. Käräjäväki mittaili häntä katseillaan hymyillen ja miettien helpointa toimintamallia.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Operaatio tässä tapauksessa ei ole kovin vaativa. Oikeudessa ei varmastikaan esiintynyt yhtään puheenvuoroa, saati ajatustakaan, että sankarimme olisi viisainta yrittää eheyttää normaaliksi?
- Anonyymi
Kaikkein kiireellisin kirurginen operaatio olisi pepareiän kiristys. Taksit saisivat huokaista helpotuksesta.
- Anonyymi
Oikeuden tulee punnita asioita joka katsantokannalta. Hyvin naismaisesta miehestä saadaan nainen ihan suitsait. Maskuliinisesta miehestä naisen tekeminen onkin jo haastavampi juttu. Mitähän tuomioistuimen jäsenet ajattelivat kyseisestä miehestä istunnon jälkeen?
- Anonyymi
pe kka skitso ketelän eniten käyttämä rooli on tyttöilyjoten esiinny edelleenkin ainona
- Anonyymi
Selittäisikö ruikku pekan autoon asian???
- Anonyymi
Liittyykö jotenkin tiejyrään?
- Anonyymi
pekka skitso-ketelä seksuaali identeteetin saa nykyisin itse määritellä ole vaan
rohkeestiäitisi sisko- Anonyymi
Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?
Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.
Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!
Lainaa Purralta
- Anonyymi
Vehkeet olisi kannattanut nipsaista silloin kun mies makasi mun asillaan lumihangessa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1161084
- 116851
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93441- 36423