Pirkanmaan käräjäoikeus vaikeiden ratkaisujen edessä

Anonyymi-ap

Tuomioistuimelta odotetaan mitä eriskummallisempia ratkaisuja mm. seksuaali-identiteetin määrittelemisessä. Oikeus joutui jopa puntaroimaan sellaista asiaa, että kuinka helposti merkkihenkilöstämme saataisiin tehtyä nainen leikkaamalla. Käräjäväki mittaili häntä katseillaan hymyillen ja miettien helpointa toimintamallia.

12

314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Operaatio tässä tapauksessa ei ole kovin vaativa. Oikeudessa ei varmastikaan esiintynyt yhtään puheenvuoroa, saati ajatustakaan, että sankarimme olisi viisainta yrittää eheyttää normaaliksi?

• Anonyymi

Kaikkein kiireellisin kirurginen operaatio olisi pepareiän kiristys. Taksit saisivat huokaista helpotuksesta.

• Anonyymi

Oikeuden tulee punnita asioita joka katsantokannalta. Hyvin naismaisesta miehestä saadaan nainen ihan suitsait. Maskuliinisesta miehestä naisen tekeminen onkin jo haastavampi juttu. Mitähän tuomioistuimen jäsenet ajattelivat kyseisestä miehestä istunnon jälkeen?

• Anonyymi

pe kka skitso ketelän eniten käyttämä rooli on tyttöilyjoten esiinny edelleenkin ainona

• Anonyymi

Selittäisikö ruikku pekan autoon asian???

• Anonyymi

Liittyykö jotenkin tiejyrään?

• Anonyymi

pekka skitso-ketelä seksuaali identeteetin saa nykyisin itse määritellä ole vaan
      rohkeestiäitisi sisko

• Anonyymi

Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voivatko muut määritellä sinun seksuaali-identiteettisi ja pohtia, kuinka helposti sinusta saisi tehtyä leikkaamalla nainen?

Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänestä saa tehtyä naisen tosi helposti leikkaamalla.

Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helppo nakki kun on valmiiksi aivan neiti. Antakaa mulle sakset!

Lainaa Purralta

• Anonyymi

Vehkeet olisi kannattanut nipsaista silloin kun mies makasi mun asillaan lumihangessa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2628
    2. Mitä tekisit jos näkisit täällä viestin joka on varmasti sulle

Olisit siitä 100% varma.
      Ikävä
      136
      1999
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1321
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1296
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1196
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1174
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1151
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1109
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1068
    Aihe