Just sinä siellä. 🟥
Tykkäätkö sinä enää minusta mies
27
586
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka kysyy?
- Anonyymi
Ei ole m naiselta tämäkään. Sori.
- Anonyymi
Minä kysyn sulta.
- Anonyymi
Aids horo.
- Anonyymi
En. Hyvää yötä. Nuku hyvin.
- Anonyymi
Kyllä jos olet hän.
- Anonyymi
Tapa ittes I mies.
- Anonyymi
En ole kenenkään hän. Ihan sinkkuna elelen.
- Anonyymi
Tapa ittes.
- Anonyymi
En. rakastan elämää. Tavoitteena on elää lähes 100v. Peukut pystyyn että onnistuu.
- Anonyymi
Tykkään pöljä.. näit sen kyllä itsekin minusta.😊
- Anonyymi
Näin hänestä jotain mutta onhan siitä jo aikaa. En ole kaivattusi.
- Anonyymi
Ok. Ole sitten se ihana. Toivon niin.
- Anonyymi
Oiiiii me nähdään huomenna NAM!
💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiiiii me nähdään huomenna NAM!
💕Ei muuten nähdä. Alä esitä minua turhake.
- Anonyymi
Ofkoorsaidoo
- Anonyymi
Vastaa mies. Unohdin tämän silloin.
- Anonyymi
Olet rakas ja tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakas ja tärkeä.
Sinä olet rakkain ja tärkein.
- Anonyymi
Tykkään jos oot A.
- Anonyymi
Enpä ole A. Etkä sinä kaikista A-alkuisista tykkäisi.
- Anonyymi
Sehän menee itsellesi kirjoitteleva mies niin, että sinä diggaat vaikka lyhtypylvästä jos sillä on mekko päällä🥱
- Anonyymi
En.. en edes tiedä kuka ja mikä olet.
- Anonyymi
eksäni ja kaivattuni varmasti molemmat tykkäävät sinusta kovasti. valinnan varraa riittää. huoli pois.
- Anonyymi
Niin, ettei vaan exäni olisi se sinun kaivattusi. Hän pitää minusta varmasti.
- Anonyymi
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin
Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
Siihen mä jään, sä tuot niin hiljaa kätes kädellein
Sanot: ”Kultasein, mä näin tahdon olla vain”
https://youtu.be/ks_qOI0lzho - Anonyymi
Tiedät että tykkään!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997