jäipä pienosamyyjän alahuuli väpättämään kun heitin rikkinäisen puolan seinään ja sanoin että saan temusta tämmöisen puolan 13 eurolla kun sinulla kiskuriloa maksaa 80 euroa.
ahneita ovat sikoiksi.
ostaka kasarit ja syttyt temusta
10
223
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa jänskää. Kohta tulee, arvaat varmaan mikä?
- Anonyymi
En maksaisi rikkinäisestä puolasta senttiäkään.
Myyjä varmaan sitten soitti poliisille väkivaltaisesti riehuvan asiakkaan takia?- Anonyymi
Temussa on vähän laatuvaihteluita. Kaikki valmiiksi epäkuntoisia.
- Anonyymi
Oi kallis suomi'
- Anonyymi
kaikilla myyjillä melkein samat hinnat suomessa vaikka myydään samaa kiinan osaa tai sitten alv sotkee hintoja,,riippuu mistä myyjä ostaa puolat hyllyyn onko verollinen vai veroton,määräkö tukkuri myyntihinnat tai suositushinnan ,miten hinnoitellaan...noit puolia käytettynä löytyy myös pienkonekorjaamoista joissa on hyllyt pullollaan purettuja sahoja...
- Anonyymi
Eipä ole samaa kiinan osaa. On eri osaa ja eri kiinankin osaa.
- Anonyymi
temusta osat 10 osa hinnalla vs suomeen.
- Anonyymi
Kaikki ovat toimineet mitä olen tilannu !
Jos vikaa on ,niin se on käyttäjässä ei tavarassa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vikaa on ,niin se on käyttäjässä ei tavarassa !Käyttäjässä vika kun ei tunnista tavaraa vialliseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäjässä vika kun ei tunnista tavaraa vialliseksi.
Jos vikaa on ,niin se on käyttäjässä ei tavarassa !
Käyttäjässä vika kun ei tunnista tavaraa vialliseksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557