Pankki halua udella, paljonko minulla on tuloja ja saanko rahaa ulkomailta.
Mutta hauskinta on kun kysytään "Oletko toiminut valtion päämiehenä, hallituksen päämiehenä, ministerinä, vara- tai apulaisministerinä?" Ja jos, niin missä valtiossa?
Kun pankki vitsin murjaisi
5
373
Vastaukset 5
- Anonyymi
Vastaa, että kauan sitten nuoruudessasi olit muutaman vuoden Nembianin pääministeri. Minulta Nordea uteli aikoinaan puhelimessa asunko omistusasunnossa. Vastasin: "Kyllä, asutteko te?" Puhelu päättyi siihen.
- Anonyymi
Mitäs hauskaa tuossa on? Aika monet ihmiset ovat toimineet noissa tehtävissä. Oudompaa olisi, jos asiaa ei kysyttäisi.
- Anonyymi
Kaikki tuo liittyy harmaan talouden kitkemiseen ja taitaa olla lakisäteinen kysely pankilta. Kysyvät myös onko tilejä toisissa pankeissa jne. Ja jos menet nostamaan käteistä tiskiltä niin saat tilittää mihin raha käytetään.
Eli tuo on myös rehellisen veronmaksajan etu. - Anonyymi
Näitä kyselyitä tekevät kaikki pankit ja laki vaatii sen. En ymmärrä, miten näihin vastaaminen on niin älyttömän vaikeaa.
- Anonyymi
Miten joku on selvinnyt näin pitkään ettei ole kysytty. Minulle se tehtiin ekan kerran 2010 ja tilini sekä rahankäyttö oli tsekattua kun tein asian johon moni ei pysty omatoimisesti. Ennen korona-aikaa sain oikein kutsun pankkiin juttelemaan. Jos ei ole mitään peiteltävää niin asia ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451