Kaikkien aikojen Suurimmat Liikennöitsijät ovat...

Anonyymi-ap

... Lauri Helke ja Pekka Möttö.

He pelastivat suomalaisen bussimarkkinan. Matkustajilta iso kiitos Heille siitä.

24

501

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      KYLLÄ! KUN TOTUUS VELVOITTAA! KYLLÄ!

    • Anonyymi

      Pekan ja Laurin toimien ansiosta lähes kaikki joukkoliikenne suurimpia kaupunkeja lukuun ottamatta on niin vähäistä, että harvalle siitä on mitään hyötyä. Miksi matkustajien pitäisi kiittää sellaisia pelle-hermanneja, jotka ovat syyllisiä viimeistenkin joukkoliikenneyhteyksien loppumiseen. Onko takana kokoomukselle tyypillinen missio lopettaa kaikki asutus suurten keskusten ulkopuolelta?

      • Anonyymi

        Valkeakosken Liikenne palvelee myös pienempiä paikkakuntia, se onkin oikeamielinen liikennöitsijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valkeakosken Liikenne palvelee myös pienempiä paikkakuntia, se onkin oikeamielinen liikennöitsijä

        Jo vain palvelee, esim. valkeakoskisia; tosin 2-3-kertaisella taksalla. Sitä kai sanotaan oikeamielisyydeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo vain palvelee, esim. valkeakoskisia; tosin 2-3-kertaisella taksalla. Sitä kai sanotaan oikeamielisyydeksi.

        Se on se Paunun perintö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on se Paunun perintö

        Niin, Paunuhan tuon valkeakoskisten rahastuksen aloitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Paunuhan tuon valkeakoskisten rahastuksen aloitti.

        Ja tinkimättömässä oikeudentunnossaan VL ei voi oikaista tuota menettelytapaa?
        Oikeudentunnossaan VL voisi vaikka lähetellä parin viimeisimpien päättyneiden tilikausien tilinpäätökset viranomaiselle. Viimeisimmän lähettämiselle on vielä kolmisen viikkoa aikaa, sitä edeltävä on vielä toimittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Paunuhan tuon valkeakoskisten rahastuksen aloitti.

        Väärin. Paunun aikana valkeakoskilaisten hinnat olivat samaa luokkaa kuin Tampereelta tai maksimissaan 1,5 -kertaisia. VL käyttää tällä hetkellä Valkeakoskelta hintoja, jotka ovat n. 2,5-kertaisia Tampereen hintoihin verrattuna. Paras systeemi oli kuitenkin vanhan joukkoliikennelain aikana, jolloin matkan pituus määritteli hinnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tinkimättömässä oikeudentunnossaan VL ei voi oikaista tuota menettelytapaa?
        Oikeudentunnossaan VL voisi vaikka lähetellä parin viimeisimpien päättyneiden tilikausien tilinpäätökset viranomaiselle. Viimeisimmän lähettämiselle on vielä kolmisen viikkoa aikaa, sitä edeltävä on vielä toimittamatta.

        Tehtiin periaatepäätös kun Paunun perinnön vuolasta virtaa alettiin vastaanottaa Huhtakadun holviin: tulkoon Paunun perintö juuri sellaisena kuin on!


    • Anonyymi

      Kyllä minä arvostan noiden helppoheikkien edelle ja yläpuolelle vuorineuvos Jalmari Niinikosken. Eipä taida kovinkaan monta liikennöitsijäyrittäjää olla maassamme, joille olisi tuo arvonimi suotu.

      • Anonyymi

        Okei. En tunne kyseistä kannua, mutta varmaankin on lateksin ja peteksin yläpuolella.
        Itse arvostan jopa puisto-arskan yli näiden aloituksessa mainittujen veivikaulojen.
        Koska Arska ei pilannut Suomen joukkoliikennettä. Toisin kuin nämä vitun pumppernikkelit. Aivokuolleen Kyllösen avustuksella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. En tunne kyseistä kannua, mutta varmaankin on lateksin ja peteksin yläpuolella.
        Itse arvostan jopa puisto-arskan yli näiden aloituksessa mainittujen veivikaulojen.
        Koska Arska ei pilannut Suomen joukkoliikennettä. Toisin kuin nämä vitun pumppernikkelit. Aivokuolleen Kyllösen avustuksella

        Tarkkana miten puhut pyhästä Nimestä.


      • Anonyymi

        Satakunnan Liikenteen kautta aikain suurin johtaja on Lauri Helke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satakunnan Liikenteen kautta aikain suurin johtaja on Lauri Helke.

        Lauri Helken aikaan Satakunnan Liikenteen alamäki oli historiansa jyrkin. Voihan tuostakin kunniamaininnan saada, ei tällaisenkaan suoritukseen joka jannu pysty!


      • Anonyymi

        Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli

        Kyllä Laurille sopisi sitäkin paremmin pilaamisneuvoksen arvotonnimi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli

        "Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli"

        Surulliseksi tulee, kun huomaa, että joidenkin kirjoittajien tietämys Suomen menneisyydestä rajoittuu ainoastaan reiluun vuosikymmeneen, Mötön ja Helken aikaan.
        Muu mennyt aika on heille tuiki tuntematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli"

        Surulliseksi tulee, kun huomaa, että joidenkin kirjoittajien tietämys Suomen menneisyydestä rajoittuu ainoastaan reiluun vuosikymmeneen, Mötön ja Helken aikaan.
        Muu mennyt aika on heille tuiki tuntematonta.

        Kyllä Pekka ja Lauri siitäkin opettivat.


    • Anonyymi

      Tunnen niin Laurin kuin Pekan henkilökohtaisesti. Ja myös heidän sukuaan. Kylmä fakta vaan on että kumpikin on ihan pellejä. Ja harmittaa heidän läheisten puolesta. Mutta minkäs teet. Et voi sukuasi valita.
      Näitä kimmoa ja hartsaa en taasen tunne, mutta voin kuvitella että eivätpä hekään sukuaan ns. hyvässä julkituo

      • Anonyymi

        Mikäli eläisimme yhä sääty-yhteiskunnassa, Lauri ja Pekka olisivat aatelisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli eläisimme yhä sääty-yhteiskunnassa, Lauri ja Pekka olisivat aatelisia.

        Ei todellakaan, vaan heidät olisi teljetty johonkin synkkään tyrmään yhteiskunnalle vaarallisina henkilöinä. Ennen oli kaikki paremmin, nykyään kaikenlaiset pellet voivat kuljeskella vapaalla jalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan, vaan heidät olisi teljetty johonkin synkkään tyrmään yhteiskunnalle vaarallisina henkilöinä. Ennen oli kaikki paremmin, nykyään kaikenlaiset pellet voivat kuljeskella vapaalla jalalla.

        Toki he saattaisivat hovissakin olla. Näet narreina. Olisi ne ihan verrattomia hovinarreja kun suu vaahdossa paasaisivat agendaansa jolle jokainen normaalin järjen omaava ihminen nauraa kovinkin makeasti


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkäsin rakas

      Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2497
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

      Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      1518
    3. Mies mä oon ihan helppo

      Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

      Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1323
    5. Olet onnellinen sinkku

      Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

      Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

      Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      843
    8. Haittaako jos

      kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

      Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

      Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe