... Lauri Helke ja Pekka Möttö.
He pelastivat suomalaisen bussimarkkinan. Matkustajilta iso kiitos Heille siitä.
Kaikkien aikojen Suurimmat Liikennöitsijät ovat...
25
369
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole laitospaikkoja. Avohoitoon vaan kaikki friikit. Se on tätä sitten.
- Anonyymi
Kyllä KHO:n tuomiosta käy ilman laitospaikkoja ja avohoitojakin hyvin selvästi ilmi, mihin vanha valta, jonka Pekka ja Lauri kaatoivat, oli syyllistynyt. Kärsijöinä erityisesti matkustajat ja uudet tulokkaat alalle. Mutta kiitos Pekan ja Laurin, bussiala on nyt terve eikä matkustajia eikä verovaroja enää kupata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä KHO:n tuomiosta käy ilman laitospaikkoja ja avohoitojakin hyvin selvästi ilmi, mihin vanha valta, jonka Pekka ja Lauri kaatoivat, oli syyllistynyt. Kärsijöinä erityisesti matkustajat ja uudet tulokkaat alalle. Mutta kiitos Pekan ja Laurin, bussiala on nyt terve eikä matkustajia eikä verovaroja enää kupata.
Tosin kumpikaan ei ole liikennöitsijä. Eli totta aloituksessa on vain välimerkit.
- Anonyymi
KYLLÄ! KUN TOTUUS VELVOITTAA! KYLLÄ!
- Anonyymi
Pekan ja Laurin toimien ansiosta lähes kaikki joukkoliikenne suurimpia kaupunkeja lukuun ottamatta on niin vähäistä, että harvalle siitä on mitään hyötyä. Miksi matkustajien pitäisi kiittää sellaisia pelle-hermanneja, jotka ovat syyllisiä viimeistenkin joukkoliikenneyhteyksien loppumiseen. Onko takana kokoomukselle tyypillinen missio lopettaa kaikki asutus suurten keskusten ulkopuolelta?
- Anonyymi
Valkeakosken Liikenne palvelee myös pienempiä paikkakuntia, se onkin oikeamielinen liikennöitsijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkeakosken Liikenne palvelee myös pienempiä paikkakuntia, se onkin oikeamielinen liikennöitsijä
Jo vain palvelee, esim. valkeakoskisia; tosin 2-3-kertaisella taksalla. Sitä kai sanotaan oikeamielisyydeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jo vain palvelee, esim. valkeakoskisia; tosin 2-3-kertaisella taksalla. Sitä kai sanotaan oikeamielisyydeksi.
Se on se Paunun perintö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se Paunun perintö
Niin, Paunuhan tuon valkeakoskisten rahastuksen aloitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Paunuhan tuon valkeakoskisten rahastuksen aloitti.
Ja tinkimättömässä oikeudentunnossaan VL ei voi oikaista tuota menettelytapaa?
Oikeudentunnossaan VL voisi vaikka lähetellä parin viimeisimpien päättyneiden tilikausien tilinpäätökset viranomaiselle. Viimeisimmän lähettämiselle on vielä kolmisen viikkoa aikaa, sitä edeltävä on vielä toimittamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Paunuhan tuon valkeakoskisten rahastuksen aloitti.
Väärin. Paunun aikana valkeakoskilaisten hinnat olivat samaa luokkaa kuin Tampereelta tai maksimissaan 1,5 -kertaisia. VL käyttää tällä hetkellä Valkeakoskelta hintoja, jotka ovat n. 2,5-kertaisia Tampereen hintoihin verrattuna. Paras systeemi oli kuitenkin vanhan joukkoliikennelain aikana, jolloin matkan pituus määritteli hinnan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tinkimättömässä oikeudentunnossaan VL ei voi oikaista tuota menettelytapaa?
Oikeudentunnossaan VL voisi vaikka lähetellä parin viimeisimpien päättyneiden tilikausien tilinpäätökset viranomaiselle. Viimeisimmän lähettämiselle on vielä kolmisen viikkoa aikaa, sitä edeltävä on vielä toimittamatta.Tehtiin periaatepäätös kun Paunun perinnön vuolasta virtaa alettiin vastaanottaa Huhtakadun holviin: tulkoon Paunun perintö juuri sellaisena kuin on!
- Anonyymi
Kyllä minä arvostan noiden helppoheikkien edelle ja yläpuolelle vuorineuvos Jalmari Niinikosken. Eipä taida kovinkaan monta liikennöitsijäyrittäjää olla maassamme, joille olisi tuo arvonimi suotu.
- Anonyymi
Okei. En tunne kyseistä kannua, mutta varmaankin on lateksin ja peteksin yläpuolella.
Itse arvostan jopa puisto-arskan yli näiden aloituksessa mainittujen veivikaulojen.
Koska Arska ei pilannut Suomen joukkoliikennettä. Toisin kuin nämä vitun pumppernikkelit. Aivokuolleen Kyllösen avustuksella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei. En tunne kyseistä kannua, mutta varmaankin on lateksin ja peteksin yläpuolella.
Itse arvostan jopa puisto-arskan yli näiden aloituksessa mainittujen veivikaulojen.
Koska Arska ei pilannut Suomen joukkoliikennettä. Toisin kuin nämä vitun pumppernikkelit. Aivokuolleen Kyllösen avustuksellaTarkkana miten puhut pyhästä Nimestä.
- Anonyymi
Satakunnan Liikenteen kautta aikain suurin johtaja on Lauri Helke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satakunnan Liikenteen kautta aikain suurin johtaja on Lauri Helke.
Lauri Helken aikaan Satakunnan Liikenteen alamäki oli historiansa jyrkin. Voihan tuostakin kunniamaininnan saada, ei tällaisenkaan suoritukseen joka jannu pysty!
- Anonyymi
Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli
Kyllä Laurille sopisi sitäkin paremmin pilaamisneuvoksen arvotonnimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli
"Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli"
Surulliseksi tulee, kun huomaa, että joidenkin kirjoittajien tietämys Suomen menneisyydestä rajoittuu ainoastaan reiluun vuosikymmeneen, Mötön ja Helken aikaan.
Muu mennyt aika on heille tuiki tuntematonta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sukuoikeusvuorineuvos olisi oikeampi titteli"
Surulliseksi tulee, kun huomaa, että joidenkin kirjoittajien tietämys Suomen menneisyydestä rajoittuu ainoastaan reiluun vuosikymmeneen, Mötön ja Helken aikaan.
Muu mennyt aika on heille tuiki tuntematonta.Kyllä Pekka ja Lauri siitäkin opettivat.
- Anonyymi
Tunnen niin Laurin kuin Pekan henkilökohtaisesti. Ja myös heidän sukuaan. Kylmä fakta vaan on että kumpikin on ihan pellejä. Ja harmittaa heidän läheisten puolesta. Mutta minkäs teet. Et voi sukuasi valita.
Näitä kimmoa ja hartsaa en taasen tunne, mutta voin kuvitella että eivätpä hekään sukuaan ns. hyvässä julkituo- Anonyymi
Mikäli eläisimme yhä sääty-yhteiskunnassa, Lauri ja Pekka olisivat aatelisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäli eläisimme yhä sääty-yhteiskunnassa, Lauri ja Pekka olisivat aatelisia.
Ei todellakaan, vaan heidät olisi teljetty johonkin synkkään tyrmään yhteiskunnalle vaarallisina henkilöinä. Ennen oli kaikki paremmin, nykyään kaikenlaiset pellet voivat kuljeskella vapaalla jalalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan, vaan heidät olisi teljetty johonkin synkkään tyrmään yhteiskunnalle vaarallisina henkilöinä. Ennen oli kaikki paremmin, nykyään kaikenlaiset pellet voivat kuljeskella vapaalla jalalla.
Toki he saattaisivat hovissakin olla. Näet narreina. Olisi ne ihan verrattomia hovinarreja kun suu vaahdossa paasaisivat agendaansa jolle jokainen normaalin järjen omaava ihminen nauraa kovinkin makeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973