Ei meidän verorahoilla

Anonyymi-ap

Elokapinahan onkin lähtenyt Helsingin mielenosoituksessaan ihan vitsilinjalle kun kantavat isoa plakaattia, "Ei meidän verorahoilla..." 😂🤣

Monikohan tuosta vouhottajasakista muka maksaa veroja?
Suurin osa nettosaajia, ilmaista rahaa saavat ja kiittävät yhteiskuntaa ja veronmaksajia siitä häiriköimällä.

17

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä!

      • Anonyymi

        Minä tunnen sitä porukka paljon. Suurin osa heistä on korkeasti koulutettuja ja hyväpalkkaisia. Maksavat veroja takuulla enemmän kuin Noljakan anonyymi tenukeppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sitä porukka paljon. Suurin osa heistä on korkeasti koulutettuja ja hyväpalkkaisia. Maksavat veroja takuulla enemmän kuin Noljakan anonyymi tenukeppi.

        Se ei kerro veromaksusta mitään vaikka miten on kouluja käynyt.Yleensä tulee kuluja yhteiskunnalle.Eikä kukaan järkevä kaduilla mekasta ja persettä hinkkaa katukivetykseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sitä porukka paljon. Suurin osa heistä on korkeasti koulutettuja ja hyväpalkkaisia. Maksavat veroja takuulla enemmän kuin Noljakan anonyymi tenukeppi.

        Korkeasti koulutettu elokapinallinen = Viheryliopiston liukuhihnalta valmistunut työtön hömppämaisteri, nettosaaja kelaelätti.


      • Anonyymi

        nettosaajalla jäi kansalaiskoulu kesken,
        kun oppivelvollisuus loppui 15 vuotiaana,
        eihän sitä kouluja tarvii käyvvä,
        jokhainenhan ossoo jyvän jemmata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nettosaajalla jäi kansalaiskoulu kesken,
        kun oppivelvollisuus loppui 15 vuotiaana,
        eihän sitä kouluja tarvii käyvvä,
        jokhainenhan ossoo jyvän jemmata...

        Oot sie niitä viisaita kouluja käyneitä katuihin persettä hinkkaavia joutilaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sitä porukka paljon. Suurin osa heistä on korkeasti koulutettuja ja hyväpalkkaisia. Maksavat veroja takuulla enemmän kuin Noljakan anonyymi tenukeppi.

        Joo ja joulupukki asuu korvatunturilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tunnen sitä porukka paljon. Suurin osa heistä on korkeasti koulutettuja ja hyväpalkkaisia. Maksavat veroja takuulla enemmän kuin Noljakan anonyymi tenukeppi.

        Eipä uskoisi että korkeasti koulutetut ovat noin lapsellisia ja tuulella käyviä. Luulisi että yliopistossa viimeistään olisi selvinnyt todellisuuden ja utopian ero, mutta eipä vaan olekaan. Pää pilvissä ja jalat tukevasti ilmassa.


    • Anonyymi

      Terroristisakki, lailla pitäisi kieltää.

    • Anonyymi

      Nuoko veronmaksajia??!! Hahhahhaaaa...
      Ei ne reppanaluuserit edes tajua, että jos veroja maksaa, niin ei olla päivisin eikä iltaisin loisimassa kaduilla. Kertokaa nyt noilke vihwrvassarikusipäille, että veroja maksavat on töissä!

      • Anonyymi

        57 ainakin noita rähisijöitä sai merkinnän rikosrekisteriin.Tulevaisuus kelan luukku edelleen.


    • Anonyymi

      Kohta tulee talvi eikä kärsi enää tiellä istua kun pil... pylly jäätyy.
      Talvisin suojellaankin luontoa hesan kivihiilellä lämpiävistä kerrostalokämpistä käsin...

    • Anonyymi

      Elokapina ja putinistit pahimmat persereijät mitä on

      • Anonyymi

        unohditko nyt,
        ay-liikeen ja kommnistit...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        unohditko nyt,
        ay-liikeen ja kommnistit...?

        Totta, ne myös. Kiitti!


      • Anonyymi

        nii'ja sateenkaari sakkin,
        taisit unohtaa myös...


    • Anonyymi

      Mie kuulun karjakapinaan, myö vastustetaan ihmisiä jotka polkee karjalaisten oikeuksia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe