Noolh angel eyes-hiillostaja. Nousikos ajonopeuteni kun aloit hiillostamaan?
Noooooo.....hhhhhh?
20
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, enkä edes odottanut sitä. Ajattelin vain herätellä tunteitasi ja näköjään onnistuin siinä
- Anonyymi
Itse tulkitsisin sanoista 'noooooo.....hhhhhh' ja 'nousikos' niin että tilannetta tarkasteltiin lähinnä ivallisesti ja huumorin kautta. Mutta taitaa ivallisuuskin lukeutua pemaripellen tunne-sanastoon.
- Anonyymi
Nämä bemarikuskit tunnetaan toki vähemmän viisaina tien käyttäjinä mutta näistä vähemmän viisaistakin harvempi oikein mainostaa täällä asennettaan ja ajotaidottomuuttaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä bemarikuskit tunnetaan toki vähemmän viisaina tien käyttäjinä mutta näistä vähemmän viisaistakin harvempi oikein mainostaa täällä asennettaan ja ajotaidottomuuttaan.
Katsos kun tässä ei ole mitään hävittävää! Kyllä kansa tietää bmw kuskit!
Enemmän mua hävettäisi olla ranskis-wokkipannuautoissa jos joku kirjoittaisi niistä pikku vinoilua.
Bmw kuskina tuon kansan asenteen ja riskin olla huomion keskipisteenä ja se on merkkiä valitessa tiedettävä.
Mutta olkaa huoleti, teillä on vaan yksi merkki, bmw jonka ajotyylit harmittaa.
Itse bmw kuskina on lähes jokainen muu merkki aina jaloissa ja nysväämässä jaloissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos kun tässä ei ole mitään hävittävää! Kyllä kansa tietää bmw kuskit!
Enemmän mua hävettäisi olla ranskis-wokkipannuautoissa jos joku kirjoittaisi niistä pikku vinoilua.
Bmw kuskina tuon kansan asenteen ja riskin olla huomion keskipisteenä ja se on merkkiä valitessa tiedettävä.
Mutta olkaa huoleti, teillä on vaan yksi merkki, bmw jonka ajotyylit harmittaa.
Itse bmw kuskina on lähes jokainen muu merkki aina jaloissa ja nysväämässä jaloissa.Pemaripojujen mielestä nopeusrajoitusten noudattaminen on nysväämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pemaripojujen mielestä nopeusrajoitusten noudattaminen on nysväämistä.
Niin, katsos kun BMW:n ostaa yleensä vain oppimis- ja ajattelukyvyltään rajoittuneet.
Tämä näkyy liikenteessä mm. siinä, etteivät he tunne nopeusrajoitusmerkkeihin painettuja numeroita, muista liikennemerkeistä ja säännöistä puhumattakaan.
Koulussa nuokkuessaan ovat kyllä kuulleet puhuttavan Jumalasta, mutta jostakin syystä jääneet siihen uskoon että Jumala on auto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pemaripojujen mielestä nopeusrajoitusten noudattaminen on nysväämistä.
Juuri näin vaikka naiseksi olen syntynyt
- Anonyymi
Tykkäät tunnelmoida saman sukupuolen kanssa?
- Anonyymi
Onko muuten edelleen voimassa sanonta monella on monta ja homolla on Honda?
Tai tyhmä tykkimies saa olla mutta ei hondamies.
Bmw kuskeissa on samasta sukupuolesta tykkääjiä, tai jopa molemmista.
Minun miehellä on bmw ja oikein maukkaita ajeluhetkiä on porukalla joskus.
En ole muista merkeistä moista kuullut, lie ne tumputtajia sit kaikki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muista merkeistä moista kuullut, lie ne tumputtajia sit kaikkiBmw-kuskin puolisonako saa useinkin nauttia porukalla ajelusta? Miksiköhän pemarikuskit istuvat silleen vinosti rötköttäen siinä satulassaan ja roikottavat kättään ratin yli kuin opettelisivat ranteella ohjausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muista merkeistä moista kuullut, lie ne tumputtajia sit kaikki"Bmw kuskeissa on samasta sukupuolesta tykkääjiä..."
Siinä homon määritelmä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Bmw kuskeissa on samasta sukupuolesta tykkääjiä..."
Siinä homon määritelmä.Tämä, näin naisena saat käyttää sitä sanaa kun mieleesi se tuli
- Anonyymi
Ehkä se on kuitenkin parempi pudottaa ajonopeuttaan jonkun halutessa "herättää edellä ajavan tunteita". Tulee näin molempien tunteet halvemmaksi ja ns. kiirekin unohtuu.
- Anonyymi
Hyvä, että teille köyhille on tämmöisiä ilmaisia ryhmäterapia keskusteluja. Saatte vertaistukea toisilta luusereilta :D
- Anonyymi
Missäs tää bemari-luusereitten lössi kokoontuu seuraavan kerran? Mulla olis paljon kyseltävää esim. vilkun käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs tää bemari-luusereitten lössi kokoontuu seuraavan kerran? Mulla olis paljon kyseltävää esim. vilkun käytöstä.
Jäikö köyhälle pahatkin traumat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö köyhälle pahatkin traumat?
No, pemarilla ajan: oon siis köyhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on oltu sit kunnolla unessa autokoulussa jos sun pitää mennä bmw kuskilta kysyy vilkun käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, pemarilla ajan: oon siis köyhä.
Mä oon köyhempi kun vouti vie mun rahat tililtä mut omaisuuden saan pitää muijan taskussa. Niin siks se osti mulle x6 bmwn ja että pääsen Lapin lomilla mökin pihaan asti.
Oisin halunnu lantikan tai subarun mut ne on kuulemma liian järkevien autoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon köyhempi kun vouti vie mun rahat tililtä mut omaisuuden saan pitää muijan taskussa. Niin siks se osti mulle x6 bmwn ja että pääsen Lapin lomilla mökin pihaan asti.
Oisin halunnu lantikan tai subarun mut ne on kuulemma liian järkevien autoja.Joo jotenkin järkevyys ei sovi sulle joten jatka vain siipiveikkona ja aja järkev... ööö... va-ro-vas-ti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l282673- 1371469
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1521373Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91266Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1571191Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta381019Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58958- 65896
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall209880- 148863