Maksetaan joka iikka 25e siitä lystistä, vaikket kävis kattoon mitään .
Kulttuurilta olis voinnut ottaa kaikki avustukset.
22
331
Vastaukset
- Anonyymi
SOPII MULLE !!
- Anonyymi
Veronmaksajien puoluetuki pois Persuilta. Veronmaksajat eivät hyödy siitä mitenkään.
- Anonyymi
SOPII MULLE !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SOPII MULLE !!
Mullekin sopii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullekin sopii
Ja lopuksi pure munkkia
- Anonyymi
Millä logiikalla??
- Anonyymi
Ei ainakaan sun ällillä 😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan sun ällillä 😅🤣
Ei missään tapauksessa saa poistaa kulttuurintukia. Ihmettelen miksi Jämsän kulttuuriklubikin lopetti toimintansa. Porukka kävi niin, että seinät pullistelivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään tapauksessa saa poistaa kulttuurintukia. Ihmettelen miksi Jämsän kulttuuriklubikin lopetti toimintansa. Porukka kävi niin, että seinät pullistelivat.
Selkeä tilaus Jämsässä jazz ooppera, baletti ym taiteelle. Nopesti kasvava kaupunki kaiken kaikkiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkeä tilaus Jämsässä jazz ooppera, baletti ym taiteelle. Nopesti kasvava kaupunki kaiken kaikkiaan.
Kyllä Jämsään pitää saada tosiaan tilat teattirille, konserteille, oopperalle, baletille ym. taiteelle.
Mikäs kaupunki se semmoinen on, että kyseisiä tiloja ei ole? Kaupungin budjettiin vaan varat Jämsän Taidekeskuksen rakentamiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HUh Huh Huh heh heh heh hih hih hih uhaahahaa, johan vitsit murjasit.
- Anonyymi
Parempi paikka puisto on kuin puolipimeä alakerran murju. Tai siis oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niitä varpaiden kynsillä pyöriviä keikareita käy katsomassa. Eliittien touhua, jotka eivät ymmärrä siitä mitään, mutta pitää päästä piireihin näyttää että mä olin täällä.
Ja jazz musiikkina on sitä että kaikki soittaa eri aikaan eri sävelmää.
- Anonyymi
Joku performanssi olis kiva! Vaikka shared space alueella keskuskadulla.
- Anonyymi
Menkää tampereelle. Matka kestää 50 minuuttia.
- Anonyymi
Kulttuuri ei ole välttämätöntä, siitä voi hyvin säästää!
- Anonyymi
Kulttuuri on vähän kuin raha, sitä pitää olla saatavilla ja viisaat ja fiksut sitä osaavat itselleen haalia reilusti.
- Anonyymi
Nyt on asiaa.
- Anonyymi
Kyllähän kulttuuri eli sivistys on välttämätöntä, ilman sitä sinäkin olisit rikkinäisissä collegehousuissa piereksivä möhömaha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän kulttuuri eli sivistys on välttämätöntä, ilman sitä sinäkin olisit rikkinäisissä collegehousuissa piereksivä möhömaha.
Joo, mutta ei valtion tarvi tukea, ja kakilta luhmuilta tuet pois jos ei lähde nyt ansioon.
- Anonyymi
Ettepä kuuntelisi musiikkia tai katsoisi elokuvia ilman kulttuuria. Katsoisitte vain politiikkaa tai työn tekoa. 🤣😂
- Anonyymi
Kutsut tosiaan kulttuuriksi valtiorahoitteista kuraa josta ei kukaan halua maksaa muuten 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1041992En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718