Kulttuurilta olis voinnut ottaa kaikki avustukset.

Anonyymi-ap

Maksetaan joka iikka 25e siitä lystistä, vaikket kävis kattoon mitään .

22

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SOPII MULLE !!

• Anonyymi

Veronmaksajien puoluetuki pois Persuilta. Veronmaksajat eivät hyödy siitä mitenkään.

• Anonyymi

SOPII MULLE !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SOPII MULLE !!

Mullekin sopii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullekin sopii

Ja lopuksi pure munkkia

• Anonyymi

Millä logiikalla??

• Anonyymi

Ei ainakaan sun ällillä 😅🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ainakaan sun ällillä 😅🤣

Ei missään tapauksessa saa poistaa kulttuurintukia. Ihmettelen miksi Jämsän kulttuuriklubikin lopetti toimintansa. Porukka kävi niin, että seinät pullistelivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei missään tapauksessa saa poistaa kulttuurintukia. Ihmettelen miksi Jämsän kulttuuriklubikin lopetti toimintansa. Porukka kävi niin, että seinät pullistelivat.

Selkeä tilaus Jämsässä jazz ooppera, baletti ym taiteelle. Nopesti kasvava kaupunki kaiken kaikkiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkeä tilaus Jämsässä jazz ooppera, baletti ym taiteelle. Nopesti kasvava kaupunki kaiken kaikkiaan.

Kyllä Jämsään pitää saada tosiaan tilat teattirille, konserteille, oopperalle, baletille ym. taiteelle.
        Mikäs kaupunki se semmoinen on, että kyseisiä tiloja ei ole? Kaupungin budjettiin vaan varat Jämsän Taidekeskuksen rakentamiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HUh Huh Huh heh heh heh hih hih hih uhaahahaa, johan vitsit murjasit.

• Anonyymi

Parempi paikka puisto on kuin puolipimeä alakerran murju. Tai siis oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka niitä varpaiden kynsillä pyöriviä keikareita käy katsomassa. Eliittien touhua, jotka eivät ymmärrä siitä mitään, mutta pitää päästä piireihin näyttää että mä olin täällä.
        Ja jazz musiikkina on sitä että kaikki soittaa eri aikaan eri sävelmää.

• Anonyymi

Joku performanssi olis kiva! Vaikka shared space alueella keskuskadulla.

• Anonyymi

Menkää tampereelle. Matka kestää 50 minuuttia.

• Anonyymi

Kulttuuri ei ole välttämätöntä, siitä voi hyvin säästää!

• Anonyymi

Kulttuuri on vähän kuin raha, sitä pitää olla saatavilla ja viisaat ja fiksut sitä osaavat itselleen haalia reilusti.

• Anonyymi

Nyt on asiaa.

• Anonyymi

Kyllähän kulttuuri eli sivistys on välttämätöntä, ilman sitä sinäkin olisit rikkinäisissä collegehousuissa piereksivä möhömaha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän kulttuuri eli sivistys on välttämätöntä, ilman sitä sinäkin olisit rikkinäisissä collegehousuissa piereksivä möhömaha.

Joo, mutta ei valtion tarvi tukea, ja kakilta luhmuilta tuet pois jos ei lähde nyt ansioon.

• Anonyymi

Ettepä kuuntelisi musiikkia tai katsoisi elokuvia ilman kulttuuria. Katsoisitte vain politiikkaa tai työn tekoa. 🤣😂

• Anonyymi

Kutsut tosiaan kulttuuriksi valtiorahoitteista kuraa josta ei kukaan halua maksaa muuten 😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe