Jos sinulle tulisi viesti jossa kysytään voimmeko nähdä ja jutella kahden?
J**i, tykkäisitkö huonoa
29
433
Vastaukset
- Anonyymi
En tietenkään.
- Anonyymi
Et tykkää huonoa muttet tapaisikaan? Luottamustilanne laittaa epäröimään ja estää laittamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tykkää huonoa muttet tapaisikaan? Luottamustilanne laittaa epäröimään ja estää laittamasta.
Laita vain viestiä. Ihan myönteisesti minä siihen suhtaudun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit laittaa viestii millon vaan. Odotan sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬Tästä ei tajua mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ei tajua mitään.
En silti uskaltaisi tarkistaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit laittaa viestii millon vaan. Odotan sitä.
Keneltä sellaista odotat, toivotko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä sellaista odotat, toivotko?
Toivon. Miksi kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon. Miksi kysyt?
Keneltä toivot, kysyn koska en halua häiritä jos ei viestiä halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬Ei tämä kenellekään valittajalle mene. Hän on miellyttävä, kiltti sekä mukavaääninen.
Jätän romanttisen seuraavan mietteen itselleni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä kenellekään valittajalle mene. Hän on miellyttävä, kiltti sekä mukavaääninen.
Jätän romanttisen seuraavan mietteen itselleni.Nyt tuli varmaan minulle, se romanttinen on vielä kokematta, laita vain viestiä, niin vastaan. Ei ole väliä, mihin aikaan, mutta vastailen, kun herään. Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli varmaan minulle, se romanttinen on vielä kokematta, laita vain viestiä, niin vastaan. Ei ole väliä, mihin aikaan, mutta vastailen, kun herään. Jari
Millaiselle haluaisit vastata?
Nukutko yösi hyvin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬Höpö höpö, korkeintaan valittaisin kun kesti niin kauan viestissä. Ikävä on aivan järjetön. Kunpa vaikka nähtäisiin sattumalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, korkeintaan valittaisin kun kesti niin kauan viestissä. Ikävä on aivan järjetön. Kunpa vaikka nähtäisiin sattumalta.
Olette kaikki yllättyneitä, mutta hän kertoi tämän vakavin kasvoin 😅 - sivusta taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli varmaan minulle, se romanttinen on vielä kokematta, laita vain viestiä, niin vastaan. Ei ole väliä, mihin aikaan, mutta vastailen, kun herään. Jari
Et ole kuollut kuitenkaan.
- Anonyymi
Tottakai voidaan tavata jos haluat.
- Anonyymi
i’m out of my mind please leave a message
- Anonyymi
Kysymys oli varmaan jolleki Jyri nimiselle?
- Anonyymi
Ei vaan se on Joni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan se on Joni.
Ei ole et ole aloittaja.
- Anonyymi
Laita vaan Jarille viestiä.
- Anonyymi
Joo tykkäisin huonoa. Haluaisit murhata minut tai jotain.
- Anonyymi
Tiedän että sinulla on salainen mieltymys ristiinnaulita minut.
- Anonyymi
En tykkäisi lainkaan huonoa. Påinvastoin, sellainen viesti häneltä olisi oikein tervetullut.. ****84
- Anonyymi
Useimmiten nähdessämme olemme kahden. Jani.
- Anonyymi
- AnonyymiUUSI
Enpä ole aiemmin tuosta laulajasta kuullutkaan, kiitos tästä.
- Anonyymi
Entäs muut i-loppuiset miehet? Tykkäisittekö huonoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .
Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .2833570Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l241584Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa
Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut1521448Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.
Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.3221422Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.
18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo151275Olet vallannut ajatukseni.
Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s351091Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi
Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t421039Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä
Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli1471031Pikku apulaiset
E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha721003Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta109985