Jos sinulle tulisi viesti jossa kysytään voimmeko nähdä ja jutella kahden?
J**i, tykkäisitkö huonoa
29
472
Vastaukset
- Anonyymi
En tietenkään.
- Anonyymi
Et tykkää huonoa muttet tapaisikaan? Luottamustilanne laittaa epäröimään ja estää laittamasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tykkää huonoa muttet tapaisikaan? Luottamustilanne laittaa epäröimään ja estää laittamasta.
Laita vain viestiä. Ihan myönteisesti minä siihen suhtaudun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit laittaa viestii millon vaan. Odotan sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬Tästä ei tajua mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ei tajua mitään.
En silti uskaltaisi tarkistaa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit laittaa viestii millon vaan. Odotan sitä.
Keneltä sellaista odotat, toivotko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä sellaista odotat, toivotko?
Toivon. Miksi kysyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon. Miksi kysyt?
Keneltä toivot, kysyn koska en halua häiritä jos ei viestiä halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬Ei tämä kenellekään valittajalle mene. Hän on miellyttävä, kiltti sekä mukavaääninen.
Jätän romanttisen seuraavan mietteen itselleni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä kenellekään valittajalle mene. Hän on miellyttävä, kiltti sekä mukavaääninen.
Jätän romanttisen seuraavan mietteen itselleni.Nyt tuli varmaan minulle, se romanttinen on vielä kokematta, laita vain viestiä, niin vastaan. Ei ole väliä, mihin aikaan, mutta vastailen, kun herään. Jari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli varmaan minulle, se romanttinen on vielä kokematta, laita vain viestiä, niin vastaan. Ei ole väliä, mihin aikaan, mutta vastailen, kun herään. Jari
Millaiselle haluaisit vastata?
Nukutko yösi hyvin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kirjoita 😬
En tiedä kuka sinun J**i on, mutta oon varma, että ”minun” juoksisi huomenna valittaakseen ”klo 16:01 jälkeen viestistä” 😬😬😬Höpö höpö, korkeintaan valittaisin kun kesti niin kauan viestissä. Ikävä on aivan järjetön. Kunpa vaikka nähtäisiin sattumalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, korkeintaan valittaisin kun kesti niin kauan viestissä. Ikävä on aivan järjetön. Kunpa vaikka nähtäisiin sattumalta.
Olette kaikki yllättyneitä, mutta hän kertoi tämän vakavin kasvoin 😅 - sivusta taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tuli varmaan minulle, se romanttinen on vielä kokematta, laita vain viestiä, niin vastaan. Ei ole väliä, mihin aikaan, mutta vastailen, kun herään. Jari
Et ole kuollut kuitenkaan.
- Anonyymi
Tottakai voidaan tavata jos haluat.
- Anonyymi
i’m out of my mind please leave a message
- Anonyymi
Kysymys oli varmaan jolleki Jyri nimiselle?
- Anonyymi
Ei vaan se on Joni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan se on Joni.
Ei ole et ole aloittaja.
- Anonyymi
Laita vaan Jarille viestiä.
- Anonyymi
Joo tykkäisin huonoa. Haluaisit murhata minut tai jotain.
- Anonyymi
Tiedän että sinulla on salainen mieltymys ristiinnaulita minut.
- Anonyymi
En tykkäisi lainkaan huonoa. Påinvastoin, sellainen viesti häneltä olisi oikein tervetullut.. ****84
- Anonyymi
Useimmiten nähdessämme olemme kahden. Jani.
- Anonyymi
- Anonyymi
Enpä ole aiemmin tuosta laulajasta kuullutkaan, kiitos tästä.
- Anonyymi
Entäs muut i-loppuiset miehet? Tykkäisittekö huonoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412735Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4202254Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221206Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11154- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67977