Hallitus suunnittelee kotitalousvähennykseen isoa heikennystä ensi vuodelle. Kovin isku on tulossa hoito- ja hoivatyöhön
Kotitalousvähennys pienentymässä hurjasti
6
296
Vastaukset
- Anonyymi
Kotitalousvähennys on muutenkin tehty niitä varten joilla varaa remontoida,ei se ole auttanut köyhää koskaan.tuo vähennys joutais kokonaan pois!
- Anonyymi
Aikanaan, kun "kotitalousVähennys" tuli, niin esim. RemonttiKohteessa - Urakoitsia ja "kotitalousVähennyksen" urakan hintaa ja käytäntö on jatkunut samanlaiseana .
- näin kertoi Remontti-Urakoitsija itse ! - ja samaa olen kuullut muiltakin.
Että "kotitalousVähennys" on mennyt suoraan Remontti-Reiskoille !
- Anonyymi
Jos teetät putkiremontin"esim käyttövesiputket"talossa niin työnosuus ei ole paljoa mutta kaikki putkiosat on kalliita,niitä ei saa kotitalousvähennykseen.sama sähköhommissa.ei vähätuloisilla ole varaa remontoida.
- Anonyymi
Remontit kannattaa teetättää syksyllä jolloin kaikki muukin on harmaata.
- Anonyymi
Kotitalousvähennys on tärkeä vähennys koska vanhat omakotitalot tarvitsee kattoremontin / putkiremontin / ikkunaremontin / lämmitysremontin / viemäriremontin. Jätevesien käsittelyn uusiminen on tekemättä 130 000 omakotitalossa. Kun omakotitalomme jätevesien käsittely uusittiin niin remontin hinnaksi tuli pitkälti yli 10 000 € kun omakotitalomme tontille hankittiin oma pumppaamo jolla johdetään viemäriin tuleva vesi kunnan rakentamaan viemäriputkeen ( kunta ei rakentanut sellaista viemäriputkea tien reunaan johon olisi päässyt maksamalla pelkän viemäriin liittymismaksun vaan piti hoitaa kaivuutyöt .. hankkia pumppaamo säiliöinen .. hankkia ohjauskeskus .. viemäriputkea piti vetää lähes 200 metriä .. joten kalliiksi tuli. Sain sentää työn osuudesta vähän kotitalousvähennystä ( hyvin vähän kun kahdelta kaivinkoneelta ei mennyt kovin kauaa viemäriputken upottamisessa 180 cm syvyyteen hiekkapitoiseen maahan / säiliön upottamiseen entisten 3 sakokaivon tilalle.
- Anonyymi
Halavattu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697