Jehovan todistajat

Anonyymi-ap

Missä Raisiossa Jehovat kokoontuvat? Kai täällä joku paikka on sentään ettei tarvii Turkuun lähtee kokouksiin.

20

585

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtakunnansali on Kaanaassa.

• Anonyymi

Aloittaja ei kysynyt missä on valtakunnansali vaan että missä Jehovat kokoontuvat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja ei kysynyt missä on valtakunnansali vaan että missä Jehovat kokoontuvat.

Kaikki paikat käy, joissa voi alistaa naisia ja lapsia.

• Anonyymi

Ei ole Kaanaassa vaan Vuorenpäässä, kylläkin Kaanaantien varrella. Siellä kokoontuvat useita kertoja viikossa. Moniko kävijöistä mahtaa oikeasti käydä kokouksissa vai miksi niitä nimitetäänkään? Mutulla veikkaus että porukat käy koska on käytännössä pakko. Esim on tapahtunut niin että 18-vuotta täyttänyt nuori saanut touhusta tarpeekseen ja lopettanut kokoontumisissa käynnin. Vanhemmat eivät ole irtaantumista hyväksyneet ja katkaisseet suhteen lapseensa. Sairasta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki paikat käy, joissa voi alistaa naisia ja lapsia.

Se on koko toiminnan idea. Tietenkin homostelua aina välillä.

• Anonyymi

terroristi sakki yksi muiden joukossa.

• Anonyymi

SDP korvaa uskonnot

• Anonyymi

Pudotin lompakkoni,jonka löysi valtakunnansalista tullut jehova.Annoin 50 euron löytöpalkkion,mutta jehova soitti myöhemmin ja sanoi ettei voi pitää palkkiota koska rahat olivat minun.Hain sitten rahan takaisin Naantalista jossa pariskunta asui. Rehellistä väkeä ainakin tämä pariskunta...

• Anonyymi

Olen ateisti ja parempi ihmisenä

• Anonyymi

Typerä näytelmä. Miettivat vain saako sulta suuseksiä.

• Anonyymi

Tunteeko joku Jehovan todistaja Salmisen Raisiosta?

• Anonyymi

En tunne.

• Anonyymi

Kaanaan kolhoosi on remontissa. Nykyään Turun ja Naantalin ympäri maailman tulevat jehvat kokoontuvat Topinojan kaatopaikalla.. Siellä on mukavampaa puhua paskaa kun sitä on joka paikassa.. Siellä on hyvä tarjoilu ja asiakaspalvelu..

• Anonyymi

Kerran silikonirintojen kanssa kävi ikävä tilanne.

– Minulla oli implantit, jotka hajosivat aivan pillunpäreiksi, Palander kertoo podcastissa.

• Anonyymi

Islam on ainoa oikea uskonto

• Anonyymi

Muhammed oli pedofiili

• Anonyymi

Olen kuullut, että kokoontuvat moottoritiellä. Ei väliä mullä kaistalla.

• Anonyymi

Topinojan kaatopaikalla. Kaikkis salit on myyty. Raisiossa kerjäävät ovelta ovelle esim. testamentteja.. On niin kauhian köyhä yhteisö heillä..

• Anonyymi

Outoa, ettei tiedä, missä he kokoontuvat...

• Anonyymi

Haluavat tulla toisten koteihin kokoontumaan. Myös sinun kotiisi...!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe