9:46
86
TILAA IS EXTRA
MAINOS PÄÄTTYY
Tätä mieltä on vuosien ajan sijaisuuksia pääkaupunkiseudun alakouluissa tehnyt opettaja Jari Laakso.
- Oppilaita ei kiinnosta mikään ja väkivaltaa on älyttömän paljon. Toisen kunnioitus on täysin olematonta, kaikki tekevät ihan mitä huvittaa. Olen pöyristynyt siihen nähden, millaista koulu oli kun itse sitä kävin.
Koulujen käytöshäiriöt nousivat jälleen puheenaiheeksi sen jälkeen, kun opettajan sijaisuuksia tekevä Matias Nieminen kertoi kokemuksistaan Helsingin Uutisille.
SYÖMÄÄN mennessä etuillaan jonossa. Ruokalassa lautasille ammennetaan suuri määrä nugetteja tai lihapullia, niin isoja annoksia, ettei aikuinenkaan niitä jaksaisi syödä. Lisukkeet jätetään ottamatta tyystin. Ylimääräinen ruoka viskotaan roskiin. Ruokalassa raikuu huuto, Jari Laakso kuvailee alakoulujen arkea.
Pelottaa katsoa, kuinka helposti nyrkit alkavat heilua. Nykykuvasta näkyy, mihin tilanne menee, kun nuorista tulee täysi-ikäisiä.
Te vanhemmat ammatteja kotona mallin
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 673079
- 2002771
- 222568
- 492558
- 202436
Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl412285Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez2101703Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v241657- 361496
- 181362