Mikä on ennätys että nää tyypit saa teidät itkemään

Anonyymi-ap

Mulla meni ehkä vartti tänään. On nää hienoja ihmisiä. Täytyy todeta.

37

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mies ketään taida kiinnostaa tuuleen huutelusi esim siitä, että nainen sinusta on tullut lihava

• Anonyymi

Olisit eunikki hiljoo joskus.

• Anonyymi

Kannattaako tulla lihavaksi? Länsimainen yhteiskunta pursuaa läskiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako tulla lihavaksi? Länsimainen yhteiskunta pursuaa läskiä.

Jaa mä olen ollut tämän kokoinen jo vuosia. Ihan hyvä näin.

• Anonyymi

Se lihava juttu oli miehelle. Te reppanat vaan toivotte muuta. Sivusta

• Anonyymi

Paraolympialaiset?Siinä on meille kaikille ajattelemisen ja katsomisen aihetta.

• Anonyymi

Mikäs siinä autuaaksi tekee?

• Anonyymi

Saako palsta miehen kyyneliin. Käys ärrällä välillä

• Anonyymi

En tiedä. En tunne yhtäkään miestä joka tänne kirjoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. En tunne yhtäkään miestä joka tänne kirjoittaa.

Etkö edes itseäsi? Sivusta sehän selittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö edes itseäsi? Sivusta sehän selittää

Haluaisitko keskustella ammattilaisten kanssa? Voisin tehdä sinusta nimettömän huoli ilmoituksen sosiaalihuollon piiriin oot sen verran harhainen? Tekisi hyvää että kävisit jossain avun piirissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisitko keskustella ammattilaisten kanssa? Voisin tehdä sinusta nimettömän huoli ilmoituksen sosiaalihuollon piiriin oot sen verran harhainen? Tekisi hyvää että kävisit jossain avun piirissä.

No mutta kenen lähimmäisen nimiin sitten ajattelit mies sen hooli-ilmoituksen kirjoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta kenen lähimmäisen nimiin sitten ajattelit mies sen hooli-ilmoituksen kirjoittaa?

Tarkoitan siis, että kohde anonyymi kirjoittaja tuskin riittää ja paikkakuntasidoskin olisi oltava. Ymmärtääkseni nimetön spämmäyskään ei sattuneesta syystä onnistu. Tähän liittyy kuvaava metateksti erästä akateemista bimboa ajatellen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan siis, että kohde anonyymi kirjoittaja tuskin riittää ja paikkakuntasidoskin olisi oltava. Ymmärtääkseni nimetön spämmäyskään ei sattuneesta syystä onnistu. Tähän liittyy kuvaava metateksti erästä akateemista bimboa ajatellen

Etkö käsitä olet ajanut ihmiset pois. Ei kukaan jaksa täällä jonkun hörhön v* ttuilua päivästä toiseen lukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö käsitä olet ajanut ihmiset pois. Ei kukaan jaksa täällä jonkun hörhön v* ttuilua päivästä toiseen lukea.

Syy taitaa olla kuitenkin se että täällä joku multipersoonamies esittää ja mustamaalaa naisia eikä mikään muu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastahan minä starttaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syy taitaa olla kuitenkin se että täällä joku multipersoonamies esittää ja mustamaalaa naisia eikä mikään muu.

Ei kun sinun harhat ei ole mitään trollimiestä. Se on vaan sinun harha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastahan minä starttaan

Sä oot jatkanut kohta pari vuotta. Luultavasti tää sivu suljetaan sun takia. Joudut menemään ylilaudalle muiden hullujen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta äärimmäisen noloa firmoille jotka mainostaa täällä. Osta mitään tuollaisista paikoista. Tukevat vaan ihmisten pahoinvointia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän se multipersoonamies itse juuri kitiseekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässähän se multipersoonamies itse juuri kitiseekin

Mä yleensä yritän elämässäni. Ymmärtää ihmisiä. Ja nähdä niin pahoinvointina juurisyiden taakse. Mä olen sen verran elämässä nähnyt kiusaavia ihmisiä että tiedän heidän olevan pohjimmiltaan hyvin heikkoja ihmisiä. Olen yrittänyt ymmärtää sinuakin. Joko kyseessä on sairaus jolle et voi mitään. Tai joku lieväkehitysvamma . Tai sitten olet ihan trolli eli yksinäinen ja säälittäväkin toisien sanoen. Eli oikeastaan mitenkään muuten ei voi ajatella että yhteiskunta on pettänyt sinut. Olet tippunut jossain vaiheessa avun ulottumattomiin ja ainut keino hakea apua on tämä paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä yleensä yritän elämässäni. Ymmärtää ihmisiä. Ja nähdä niin pahoinvointina juurisyiden taakse. Mä olen sen verran elämässä nähnyt kiusaavia ihmisiä että tiedän heidän olevan pohjimmiltaan hyvin heikkoja ihmisiä. Olen yrittänyt ymmärtää sinuakin. Joko kyseessä on sairaus jolle et voi mitään. Tai joku lieväkehitysvamma . Tai sitten olet ihan trolli eli yksinäinen ja säälittäväkin toisien sanoen. Eli oikeastaan mitenkään muuten ei voi ajatella että yhteiskunta on pettänyt sinut. Olet tippunut jossain vaiheessa avun ulottumattomiin ja ainut keino hakea apua on tämä paikka.

Ei tuo varmaan yhteiskunnan pohjalle ole tippunut muuten kuin henkisesti. Säälittävä, heikko ja yksinäinen toki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä sinäki mies siis nti unikornin byrokraattisten haaveiden tapaan huoli-ilmoitus mahdollisesta kehitysvammaisuudesta vai mitä lie perusteena käytitkään karismaattisesssa puheenparressasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pistä sinäki mies siis nti unikornin byrokraattisten haaveiden tapaan huoli-ilmoitus mahdollisesta kehitysvammaisuudesta vai mitä lie perusteena käytitkään karismaattisesssa puheenparressasi

Sun kirjoittelu on täysin absurdia. Tein kaalilaattikkoa tulehan syömään.

• Anonyymi

Kenenkään ei pitäisi palstan tai muunkaan kautta tietää mitä hänestä ajattelen. Viestit tänne eivät ole olleet mitenkään tunnisteellisia.

• Anonyymi

Niin tai sitten voisit ajatella ja kirjoittaa toisesta hyviä asioita jotka pystyt sanomaan päin naamaakin. Etkä paeta anonyymiteetin taakse haukkumaan ja arvostelemaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai sitten voisit ajatella ja kirjoittaa toisesta hyviä asioita jotka pystyt sanomaan päin naamaakin. Etkä paeta anonyymiteetin taakse haukkumaan ja arvostelemaan.

Ymmärsit väärin. En ole kirjoittanut tämän ketjun muita viestejä. Tuon piti mennä ihan eri ketjuun. En pakene anonyymiteetin taakse, kirjoitan vähän muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

plus että noi kirjainleikit ei ole myöskään koskaan mitkään multa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tätä paikkaa ei kannata ottaa kovin tosissaan. Vakituiset sekaisin olevat tunnistaa parista ekasta sanasta ja sitten voi jo skipata seuraavaan viestiin. Kirjoittaa vaan mitä on mielessä ja katsoo onko tullut yhtään järkevää vastausta. Ei se oma kaivattu täältä löydy tai ainakaan kumpikaan ei tunnista toisiaan.

• Anonyymi

Jos olotila on ollut oikea, niin sitten on tullut itkettyä häntä muistuttavista viesteistä. Tosin hän nainen ei varmaan kirjottaisi minusta positiivisesti, jos edes sattuu enää muistamaan olemassaoloani. Kai se sitten herkistää, jos pienen hetken ajan kuvittelee olevansa kaivattu.

• Anonyymi

No joo huono päivä. Yleensäkin ihmisten asenteet ilkeys mikä ahdistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo huono päivä. Yleensäkin ihmisten asenteet ilkeys mikä ahdistaa.

Ainahan sellainen ahdistaa. Ajattele hyviä ihmisiä tai kanssaeläjiä ja mene ulos, jos ehdit. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan sellainen ahdistaa. Ajattele hyviä ihmisiä tai kanssaeläjiä ja mene ulos, jos ehdit. ❤️

Kävin äsken lapsen koulusta ja näin iloisia ihmisiä. Tuli parempi mieli.

• Anonyymi

Täällä ei saa näyttää herkyyttään. Ne kuspiät oikein innostuu. Vaikka kuinka itkettäisi, niin palstalla pitää näyttää kovalta.

• Anonyymi

Mä en usko että ilkeyteen vastaamalla samalla mitalla. Loppujen lopuksi muuttaa mitään. Se on kierre.

• Anonyymi

mainiomaukkA.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2645
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      408
      2161
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1982
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1724
    5. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      16
      1672
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      134
      1652
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1133
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1122
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1029
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      925
    Aihe