Missä persut - siellä sekasorto

Anonyymi-ap

Persut saavat sinipikimustan mörköhallituksen ohella sekasortoa ja luottamuspulaa aikaiseksi kautta maan. Tämä esimerkki tulee Ähtäristä.

https://yle.fi/a/74-20109166

19

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi eivät älyä erota ihan itse?

      Syytä on!

      • Anonyymi

        Eihän ps-tyypit ymmärrä sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ps-tyypit ymmärrä sellaista.

        Seuraavaksi siirtyvät vasara-alasarjaan?


      • Anonyymi

        Päätit sitten itse vastata aloituksseesi!??

        JOS vähänkään osaa lukea ja ymmärtää asioita tajuaa kyseessä olevan VAIN POLIITINEN vaino ei muuta. Mitään syytä erottamiselle EI OLE.

        Mikä viittaa vain asian POLIITTISUUTEEN, on se, että erottaminen EI OLLUT KOKOUKSEN ASIALISTALLA!!! "se oli unohtunut"!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätit sitten itse vastata aloituksseesi!??

        JOS vähänkään osaa lukea ja ymmärtää asioita tajuaa kyseessä olevan VAIN POLIITINEN vaino ei muuta. Mitään syytä erottamiselle EI OLE.

        Mikä viittaa vain asian POLIITTISUUTEEN, on se, että erottaminen EI OLLUT KOKOUKSEN ASIALISTALLA!!! "se oli unohtunut"!!!!!

        Persu kopioi toiminnassaan trumpilaisten MAGA-idioottien vaino-agendaa.


      • Anonyymi

        Päästää irti hillotolpasta? Oletko vähän yksinkertainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavaksi siirtyvät vasara-alasarjaan?

        Nyt puhut omista siperian opeista ja sirppi ja vasara konsteista, vasut tappaa ja terrorisoi.
        https://yle.fi/a/74-20078843


    • Anonyymi

      Mikä esimerkki ?

      • Anonyymi

        Persut tulevat kalliimmaksi kuin bandat? Ilmankos Ähtäri on talousvaikeuksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut tulevat kalliimmaksi kuin bandat? Ilmankos Ähtäri on talousvaikeuksissa?

        Taitaa olla suurempia syyllisiä ne helvetin vuokra-pandat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla suurempia syyllisiä ne helvetin vuokra-pandat.

        Pandat lähtömaahan ja persut tilalle.
        Ei sitä kukaan huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla suurempia syyllisiä ne helvetin vuokra-pandat.

        Pandat ja persut kiinaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pandat ja persut kiinaan.

        Joku persu voi pukeutua pandaksi ja lähteä salaiseksi agentiksi kiinaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku persu voi pukeutua pandaksi ja lähteä salaiseksi agentiksi kiinaan?

        Mika niikko ja Ville Vähämäki

        Ne takaisin Kiinaan, ilman paluuta

        Agentteja joo, muttei Suomelle


    • Anonyymi

      Persut on kuin pikkulapset,jonkun muun tarvii laittaa rajat. Itse ne ei älyä.

      • Anonyymi

        Muutamien vaalien jälkeen persu on suomessa yhtä harvinainen nähtävyys kuin panda?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamien vaalien jälkeen persu on suomessa yhtä harvinainen nähtävyys kuin panda?

        Persuilla vaikuttaa olevan kokoomuksen asettama panta kaulassa? Persut tekevät nöyrästi nyökytellen mitä kokoomus käskee. Poikkeuksena tietysti persujen poliittiseen erikoisruokavalioon kuuluva rasismi. Sitä persut saavat narskuttaa vapaasti, että pysyvät poliittisesti hengissä ja tyytyväisinä kokoomuksen piikoina ja renkeinä. Kun kokoomus porskuttaa, pärjäävät sen hollitupalaiset eli tossikkapersutkin siinä siivellä hyvin, kuten viimeisin gallupkin kertoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuilla vaikuttaa olevan kokoomuksen asettama panta kaulassa? Persut tekevät nöyrästi nyökytellen mitä kokoomus käskee. Poikkeuksena tietysti persujen poliittiseen erikoisruokavalioon kuuluva rasismi. Sitä persut saavat narskuttaa vapaasti, että pysyvät poliittisesti hengissä ja tyytyväisinä kokoomuksen piikoina ja renkeinä. Kun kokoomus porskuttaa, pärjäävät sen hollitupalaiset eli tossikkapersutkin siinä siivellä hyvin, kuten viimeisin gallupkin kertoo.

        Samaan aikaan Suomen talous sakkaa, koska kukaan ei halua käydä kauppaa natsien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamien vaalien jälkeen persu on suomessa yhtä harvinainen nähtävyys kuin panda?

        HIHIHII...., voikohan niille syöttää banaaneja ?
        Ehkä ei kun ne ovat vieraslajeja !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe