Voisiko joku kertoa miksi niin moni tyttö haluaa minut? olen varattu enkä aijo mun rakasta pettää💖 ja en ole ihmeellisempi kuin muutkaan pojat
Miksi niin moni tyttö haluaa minut. Vaikka olen varattu
7
351
Vastaukset
- Anonyymi
Kertokaa joku tietäjä sieltä
- Anonyymi
Luulet vaan.
- Anonyymi
Kyllä on vaatimaton mies🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Yksinkertainen vastaus on, että tytöt taitaa tykätä.
Eikös se ole ihan hyvä tunne, jos tykätään ?
Hyvä, jos olet vain yhden kulta, niin sitä pitää. - Anonyymi
Parempi tilanne kuitenkin kuin mulla kun oon jo tällainen yli-ikäinen luuseri (35-vuotias) jota kukaan nainen ei kelpuuta.
- Anonyymi
Älä ajattele itsestäsi, että olisit luuseri, vaan arvosta itseäsi.
Sekin voi jo auttaa eteenpäin.
Jos ihminen on " anteeksi että olen olemassa "-tyylinen, niin harvat kai tykkäävät.
Luotto ja arvostus itseään kohtaan vahvistaa itsetuntoa, ja sen muutkin huomaavat.
Eikä 35-vuotias ole vielä mikään yli-ikäinen.
- Anonyymi
Ehkä siksi koska olet transvestiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887