Katso, millaisia leikkauksia hallitus onkaan jo tehnyt tai tekemässä. Moni leikkauspäätös alkaa vaikuttaa ensi vuonna.
https://yle.fi/a/74-20109011
Näin hallitus on leikannut sinulta ja leikkaa vielä lisää
9
469
Vastaukset
- Anonyymi
Miltäs se kauravelli tänään maistuu?
- Anonyymi
Iltapäivällä minulla on vara syödä maitopottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltapäivällä minulla on vara syödä maitopottua.
Minäpä pesin jääkaapissa pitkään pitämääni vanhaa limaista makkaraa kuumalla vesijohtovedellä ne limat pois siitä sitte pesin. Kyllähän tuo vielä tuntui hyvin ikenessä pysyvän.
- Anonyymi
Ei oo minulta leikannut mitään, kun ei se mitään mulle annakaan. Alvia nosti, mutta ei tunnu missään.
- Anonyymi
Suurin osa leikkauksista ihan asiaa. Kauravellin kyytipoikana maistuu itse poimitut syksyn marjat.
- Anonyymi
Jaaha, minä syön täällä Ravintola Royalissa hanhenmaksaa alkuruokana ja mesimarjavanukasta jälkiruokana. Mukava kun äänestitte minua kokoomuslaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, minä syön täällä Ravintola Royalissa hanhenmaksaa alkuruokana ja mesimarjavanukasta jälkiruokana. Mukava kun äänestitte minua kokoomuslaista.
Valehtelet! Olin siellä juuri syömässä, eikä saatavissa ollut hanhenmaksaa, kuten ei myöskään mesimarjavanukasta.
Kaltaisesi köyhä paskaläjä ei ole eläissään edes maistanut kunnon ruokia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelet! Olin siellä juuri syömässä, eikä saatavissa ollut hanhenmaksaa, kuten ei myöskään mesimarjavanukasta.
Kaltaisesi köyhä paskaläjä ei ole eläissään edes maistanut kunnon ruokia.Sinä sitä syöt hyviä ruokia kun viet ne köyhien lautaselta.
- Anonyymi
Hyvä kun leikkaavat. Siivellä eläjät voivat tulla ruokapalkalla talon töihin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852047- 431610
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!621341- 741148
- 771131
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261084- 591031
- 401027
- 37893
- 39864