Tavataan unimaassa. Olet elämäni valo.
Hyvää yötä rakas
26
541
Vastaukset
- Anonyymi
Öitä, tähtönen.
- Anonyymi
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Hyvää yötä rakkaalle (miehelle). Sammuta valo yöksi. 😊
- Anonyymi
Joka ilta kun lamppu sammuu 🎶
- Anonyymi
Nukun aina univalo päällä, pimeässä tulee mörköjä.
- Anonyymi
Kaunista päivää naiselle. Valo elää omaa elämäänsä ja minä omaani. Tosin voisin kyllä puuttua valonkin elämään enempi, ettei kaikki olisi niin näkyvää 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunista päivää naiselle. Valo elää omaa elämäänsä ja minä omaani. Tosin voisin kyllä puuttua valonkin elämään enempi, ettei kaikki olisi niin näkyvää 😊
Joku saisi ainakin puuttua täällä olevan naisen elämään ettei olis sitä puuttuvaa enää vaan liittyvä. Olis kivaa jos kaikki ei olis niin näkyvää 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku saisi ainakin puuttua täällä olevan naisen elämään ettei olis sitä puuttuvaa enää vaan liittyvä. Olis kivaa jos kaikki ei olis niin näkyvää 😔
😪 Ei niin ei antaa sitten olla.
- Anonyymi
Ihan varmasti nähdään unimaassa.
Hyvää yötä rakas! Kauniita unia! - Anonyymi
Hyvää yötä kulta Rakkaani...Vielä saamme toisemme
- Anonyymi
Olisipa minulle. 🥹 kiitos kuitenkin kauniista toivotuksesta. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Aa vähän niin hehkulamppu 😂
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️ Hyvää yötä 🤗
- Anonyymi
Hyvää yötä rakas ja siellä nähdään.
- Anonyymi
En muista mitä unta näin, taisin nukkua hyvin, mut mukavaa päivää😘🌞
- Anonyymi
ihanaa aamua rakkaalle <3
- Anonyymi
Olenhan minä valo, mutta älä minua kiitä. Kiitä kosmisia valontuojia. 👾👽👻
- Anonyymi
Ihanaa päivää Ihanalle kultaiselle! Näin muuten oikeasti unta sinusta ☺️
- Anonyymi
Kerro unesi, olisi kiva kuulla🧡
- Anonyymi
Mä haluaisin nähdä kivoja unia. Aina vaan painajaisia. 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro unesi, olisi kiva kuulla🧡
Näin unta että olit asuntoautossa ja olin tulossa sinne sinun kanssasi. Hymyilit minulle ja olit iloinen.
Sitten heräsin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä kivoja unia. Aina vaan painajaisia. 😕
Mikähän lie mahtaa olla että aina vaan niitä Painajaisia? Ootko miettinyt?
-Sivustajoku 🙄
- Anonyymi
Minä näin J naisesta taas unta!
- Anonyymi
öö kui mones kerta -sivusta
- Anonyymi
Täällähän on moni nähnyt hyviä unia. Niin minäkin. Miehen kanssa seikkailtiin ajoneuvoilla minun unessa.
- Anonyymi
Minun unessa oli se hirviö ensimmäistä kertaa vuosiin. Olin todella ahdistunut.
Ehkä lähellä että menetät minut, eikä se ilmeisesti sinua haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822