Sehän vittu nähdään jutan old baron tuttua
Paketit alkaa mennä ehjänä ja torilla Persu ääliö saa palautetta miten pidetään turpa kiinni
Vai ei saa täällä Varkaudessa mitään tehdä
Anonyymi-ap
6
71
Vastaukset
- Anonyymi
Minun kitaroita ei hajoteta jos ne on myyty
- Anonyymi
Ja paketti jätetty postiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paketti jätetty postiin
Ja kun paketti jätetty postiin ei ole minun kitara 🤣 vaan ostajan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun paketti jätetty postiin ei ole minun kitara 🤣 vaan ostajan
Tulee Kuopiosta vetää 👊 Hyttistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee Kuopiosta vetää 👊 Hyttistä
Tissari runkkaa kitaralla
Sinä otat 👊tältä old baron tutulta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissari runkkaa kitaralla
Sinä otat 👊tältä old baron tutultaMinua ette sotke tähän 2025valeihin
Tai 👊
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️921997Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671470YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741259- 691090
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2221052Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871044Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.144962Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava236917Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51896Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881