Mutta en keneltä tahansa. Haluaisin rakkautta vain kaivatultani. 😔
Kaipaan rakkautta
24
657
Vastaukset
- Anonyymi
Tule tänne sieltä niin saat omppua teetä ja haleja
- Anonyymi
Kuka tahansa ei käy ?
- Anonyymi
Kerro se hälle, eikä vaan tänne?
- Anonyymi
Tule tänne upotan sut tissien väliin et saa happea vasta kun minä annan luvan hengittää
- Anonyymi
Minäkin voisin aivan hyvin olla yhdelle naiselle hänen rakas miehensä. Mutta en tiedä onko se ikinä mahdollista.
- Anonyymi
Millainen mies voitko jonkin tunnisteen itsestäsi laittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies voitko jonkin tunnisteen itsestäsi laittaa?
Tummempihiuksinen mies.
Hän nainen olisi ollut minulle kaikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tummempihiuksinen mies.
Hän nainen olisi ollut minulle kaikki.Kuinka pitkä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
Paljon yli keskipituuden mutta en yli 2m.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
Alle keskimittainen, eli pitkäksi ei voida sanoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon yli keskipituuden mutta en yli 2m.
Onko nainen samanpituinen vai lyhyt?
- Anonyymi
Nyt kuule!!
- Anonyymi
No joopa joo et osaa mitään muuta kuin pelleillä
- Anonyymi
Sama täällä. Haluan vain hänet...❤️🔥
- Anonyymi
Niin minäkin hänet haluisin❤️🔥 toivottavasti molemmat saa sen onnen joskus. Hyvät jatkot ja onnea sulle 👍
- Anonyymi
Sä veit jo pelleilysi maxsimi tasolle toivottavasti et enään ota ikinä yhteyttä en todellakaan kaipaa tuollaista ilki kurista ihmistä tälläselle täytyy tulla loppu en katsele tuollaista pelleily jos haluat mennä pelleileen niin mene sirkukseen eikö laulukin oo tehty valitettavasti kaikki ihmiset nykyään pelleilee ja ajattelee vain omaa itseään teillä on ollut hiono kasvstus
Sehän on ihan selvä asia. En ymmärrä ihmisiä, joille kelpaa kuka tahansa. Pitää olla oikeasti tunteita ja kiinnostusta.
On niitäki jotka alkaa vaan suhteen vuoksi suhteilemaan. Ne sitten vaihtavatkin paria kuin paitaa, heti ku mielestään parempi tulee vastaan.- Anonyymi
Niin, vain hänelle haluaisi ehdottaa vaikka mitä, mutta se ujous...
Tummahkolle, kiltille vanhemmalle.- Anonyymi
M ja Helsinki ?
- Anonyymi
xxxx Lahti?
- Anonyymi
Varmasti löytyy muitakin parahultaisia jos tuo on yksipuolista.
- Anonyymi
Pilluton yö
- Anonyymi
Itseppä sä pelleilit kanssani ja se oli sulta viimeinen ja ainoa pelleily mä en ole sinun kanssa enään missään tekemisissä kun olet alusta asti ollu tuollainen ärsyttävä nainen onbeksi nyt on kevyt ja mukava olo ei tarvitse enään mistään olla huolissaan mulle on ihan sama vaikka kuolisit
- Anonyymi
S,haluan tuntea pillusi voiman, t:J.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714