Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

Anonyymi-ap

Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään.
Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityöllistetty pitkäaikaistyötön. Siltä sinä näytit ja minä rakastuin sellaiseen.

147

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä tuli tuplasti.

      • Anonyymi

        Se tupla poistui kun laitoin kommentin tähän. Kerran aikaisemmin huomasin saman.


    • Anonyymi

      Näytin sellaiselta? Miten sellaiselta näytetään? Vai tiesitkö muuten että olen joku sen tyyppinen?

      • Anonyymi

        No lähinnä yritin sanoa aloituksessa, että sillä ei olisi ollut mitään väliä vaikka olisi ollut enkä tiennyt yhtään mitään silloin. Enkä minä ketään etsinyt kun häneen ihastuin , en ole niin parisuhteen perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No lähinnä yritin sanoa aloituksessa, että sillä ei olisi ollut mitään väliä vaikka olisi ollut enkä tiennyt yhtään mitään silloin. Enkä minä ketään etsinyt kun häneen ihastuin , en ole niin parisuhteen perään.

        Mikä tämä renttu-vaikutelma sitten oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä renttu-vaikutelma sitten oli?

        Ei ole mitään renttuvaikutelmaa, kirjoitin vähän äkäisenä kun provosoiduin jostain troIIista hetkeksi. Meni jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään renttuvaikutelmaa, kirjoitin vähän äkäisenä kun provosoiduin jostain troIIista hetkeksi. Meni jo!

        Pikaistuksissa sanotaan yleensä se totuus. Eli kerro nyt vaan kun aloitit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikaistuksissa sanotaan yleensä se totuus. Eli kerro nyt vaan kun aloitit.

        Ei vaan pikaistuksissa tulee sanottua tahallisen yliammutusti. Ei hän ole mikään renttu mutta ei onneksi mikään sliipattu pukumiestään. Hän näyttää tosi ihanalta aina ja näyttäisi varmasi perunasäkissäkin. Nyt menen nukkumaan kun silmät painuu... öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan pikaistuksissa tulee sanottua tahallisen yliammutusti. Ei hän ole mikään renttu mutta ei onneksi mikään sliipattu pukumiestään. Hän näyttää tosi ihanalta aina ja näyttäisi varmasi perunasäkissäkin. Nyt menen nukkumaan kun silmät painuu... öitä.

        Ei hemmetti tätä sun kohellusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti tätä sun kohellusta.

        Ole sinä hiljaa, mielipiteesi ei kiinnosta oikeasti yhtään. Tuollaiset palstakirjoittelijat on ihan nollan arvoisia mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole sinä hiljaa, mielipiteesi ei kiinnosta oikeasti yhtään. Tuollaiset palstakirjoittelijat on ihan nollan arvoisia mulle.

        Mikä sua nyt vaivaa?! 😂 Tarjoat nyt hupia keskellä yötä minulle. Tiedän että kirjoitit totuuden. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti tätä sun kohellusta.

        Älä muuta sano sinun kohelluksesta kun vaivaudut kirjoittelemaan keskellä yötä varsin hyvin provoilevaksi mieheksi tietämällesi hyypiölle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikaistuksissa sanotaan yleensä se totuus. Eli kerro nyt vaan kun aloitit.

        Totuus tulee humalaisen ja lapsen suusta iha noi niiku ylleesä isäni taas valehteli kännissä selvinpäin ei niinkään mu hyvä et edes si taas puhu yhtään mitään jos olis selvinpäin


    • Anonyymi

      Kuka olet? Sano nyt edes se.

      • Anonyymi

        En yhtään kukaan. Joku rakastunut hölmö, joka provosoituu helposti tuntemattomien kommenteista. Sitä vartenhan palsta on, että kuvitelleen ties mitä. En nyt jaksa enää pitää nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En yhtään kukaan. Joku rakastunut hölmö, joka provosoituu helposti tuntemattomien kommenteista. Sitä vartenhan palsta on, että kuvitelleen ties mitä. En nyt jaksa enää pitää nukkua.

        Tiedän että ihmisen tausta/kulttuuri ja rahatilanne voi näkyä. Miksi haluat nyt kiistää sen mitä sanoit?

        Mene nyt vaan nukkumaan. Ei tuon kertominen kovin montaa sekuntia veisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän että ihmisen tausta/kulttuuri ja rahatilanne voi näkyä. Miksi haluat nyt kiistää sen mitä sanoit?

        Mene nyt vaan nukkumaan. Ei tuon kertominen kovin montaa sekuntia veisi.

        En tiennyt ihastuessa enkä tänä päivänäkään toisen rahatilanteesta yhtään mitään eikä se minua kiinnosta. Meidän ynmmärrys ei nyt ilmeisesti kohtaa. En vastaa sinulle enää. Menen nukkumaan.


      • Anonyymi

        Nyt lähti laukalle! Aloitus oli mielenkiintoinen. Ajatuksia herättävä. Kun kuitenkin kyse on minusta.


      • Anonyymi

        Eipä ol kukkaa kasvotusten tuot etes kysyn pitkii aikoihin


    • Anonyymi

      Oot laittanut isompaa vaihdetta silmään viime aikoina. Taidat haluta hänet.

      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. En ole laittanut isompaa vaihdetta silmään viime aikoina. Erehdyt henkilöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. En ole laittanut isompaa vaihdetta silmään viime aikoina. Erehdyt henkilöstä.

        Tämä on hullu paikka.

        Et vissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hullu paikka.

        Et vissiin.

        En ole. Minun isot vaihteet täällä oli jo aiemmin. Kesän olin poissa palstoilta kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Minun isot vaihteet täällä oli jo aiemmin. Kesän olin poissa palstoilta kokonaan.

        Olitko mökillä koko kesän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko mökillä koko kesän?

        En. Olin poissa palstoilta, ei se tarkoita että fyysisesti olisin ollut jossain poissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Olin poissa palstoilta, ei se tarkoita että fyysisesti olisin ollut jossain poissa.

        Huomasin että olit poissa. Miksi et uskonut että se olen minä tässä ketjussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitko mökillä koko kesän?

        Lähestulkoon. Olen se kuuluisa mökkimies. Eräällä muulla palstalla mainittu kuuluisuus.


      • Anonyymi

        Eipä haluaminen riit jos ei itse tee yhtään mitään edes osoittaakseen kiinnostuksensa toki tiedän mistä syy siihenkin naisilla yleensä johtuu pelosta saada rukkaset jotkut jopa käyttää sitäkin hyväkseen leikkiäkseen naisen itsetunnon kanssa


    • Anonyymi

      Kuvittelisi että se näkyy jollain tapaa kuitenkin kulkeeko kadun valoista puolta. Vaikutelma että kaikki olisi enemmän kuin hyvin.

      • Anonyymi

        Ei tarvii nyt ruveta ihan näin kaukaa kiertämään, mutta joo, kun on vertailukohtia paljon, eri miehiä siis, niin tottakai ne pystyy asettamaan janalle monessakin mielessä. Ja se kulttuuri piirtyy esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii nyt ruveta ihan näin kaukaa kiertämään, mutta joo, kun on vertailukohtia paljon, eri miehiä siis, niin tottakai ne pystyy asettamaan janalle monessakin mielessä. Ja se kulttuuri piirtyy esiin.

        Tämä siis sivullisen kommentti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvii nyt ruveta ihan näin kaukaa kiertämään, mutta joo, kun on vertailukohtia paljon, eri miehiä siis, niin tottakai ne pystyy asettamaan janalle monessakin mielessä. Ja se kulttuuri piirtyy esiin.

        Hahahaha tätä juuri tarkoitan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha tätä juuri tarkoitan

        Miehuus ei ole ainakaan sitä, että pyörii jossain keskustelupalstalla räkänokkailemassa. Jopa sinä monologimies sen tiedät


    • Anonyymi

      Ihan ymmärryä jos kavahdit sitä vaikutelmaa ja halusit rahamiehen.

    • Anonyymi

      Taisi joku toimistomies sisätossuissaan vähän suutahtaa jos kommenteista. Hyvä jos. Hah

      • Anonyymi

        Jos kommenteista = jostain kommenteista 😊.


    • Anonyymi

      Kyllä joo, mutta mieti missä asuin silloin. Jättäähän se leimansa.

    • Anonyymi

      Ei ihme ettet koskaan sanonut minulle mitään.

      • Anonyymi

        Voi voi, me on juteltu sata kertaa jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi, me on juteltu sata kertaa jo.

        Oli kaksi vaihtoehtoa keneltä tämä aloitus olisi voinut olla. Jouduin koko ajan arpomaan että kumpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kaksi vaihtoehtoa keneltä tämä aloitus olisi voinut olla. Jouduin koko ajan arpomaan että kumpi.

        Tämä aloitus ei ole sinulle enkä minä tunne sinua. .En ole sinun normaali juttuseurasi, koska en yleensä juttele täällä näin. Nyt vain provisoiduin kun aloit vängätä. En voi sietää vänkäämistä ja siksi tämä venyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kaksi vaihtoehtoa keneltä tämä aloitus olisi voinut olla. Jouduin koko ajan arpomaan että kumpi.

        Tarkoitin että olen jutellut hänen kanssaan ketä kaipaan irl. En sinun kanssasi. Vastasin vain noin sinä nmuodossa kun täällä on tapana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin että olen jutellut hänen kanssaan ketä kaipaan irl. En sinun kanssasi. Vastasin vain noin sinä nmuodossa kun täällä on tapana.

        Kyllä minä olen kovistytön kanssa jutellut. Tärkeistä asioista.


      • Anonyymi

        Olen minä hänen kanssaan jutellut.


    • Anonyymi

      Ap, poistuu, Jatkakaa te muut. Ja se kaivattu nukkuu, siitä olen varma eli turha eistää kenenkään häntä nyt.

      • Anonyymi

        Mä tiesin tän kaiken jo. Tunsin sen hyytävyyden luissa ja ytimissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tiesin tän kaiken jo. Tunsin sen hyytävyyden luissa ja ytimissä.

        En minä poistunutkaan. Joku meni sanomaan, että minä en muka kestäisi tätä vttuilua. Sehän ei pidä yhtään paikkaansa. Kestän ja osaan vttuilla takas, elämänkoulussa opittu. Vähän pitäs nukkua, mutta jos meen kohta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä poistunutkaan. Joku meni sanomaan, että minä en muka kestäisi tätä vttuilua. Sehän ei pidä yhtään paikkaansa. Kestän ja osaan vttuilla takas, elämänkoulussa opittu. Vähän pitäs nukkua, mutta jos meen kohta.

        Kovistyttö tykittää! Miksi meillä lähtee niin helposti laukalle?

        Tiesin sen jotenkin hyvin hienovaraisella tavalla että säälit minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovistyttö tykittää! Miksi meillä lähtee niin helposti laukalle?

        Tiesin sen jotenkin hyvin hienovaraisella tavalla että säälit minua.

        Väärä nainen nyt kyseessä. En ole tuo palstaystäväsi joksi minua luulet. Haukuit väärää puuta siis koko ajan. Nyt uneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä nainen nyt kyseessä. En ole tuo palstaystäväsi joksi minua luulet. Haukuit väärää puuta siis koko ajan. Nyt uneen.

        Oletko tosi hyvä? En saa selvää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tosi hyvä? En saa selvää..

        En ole hän. Erehdyit siis koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän. Erehdyit siis koko ajan.

        Oletko mussukka? Mussukka pöhkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mussukka? Mussukka pöhkö?

        En todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan.

        Olet ilmeisesti kullanmuru natiainen.


    • Anonyymi

      Ei ihme että kiersit kaukaa.

    • Anonyymi

      Taisin olla jotenkin kauhea.

      • Anonyymi

        Hän oli ihaninta mitä olen koskaan kohdannut. Hän oli ihana jo silloin ja on edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli ihaninta mitä olen koskaan kohdannut. Hän oli ihana jo silloin ja on edelleen.

        Olit kyllä itsekin ihana. Ja kävit todella kuumana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olit kyllä itsekin ihana. Ja kävit todella kuumana.

        Ei , se sinun kuumasi ei liity minuun mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei , se sinun kuumasi ei liity minuun mitenkään.

        Tottakai se liittyy jos kirjoitat minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai se liittyy jos kirjoitat minusta.

        En kirjoita sinusta. En tiedä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoita sinusta. En tiedä kuka olet.

        Taidat haluta hänet ihan oikeasti.


    • Anonyymi

      Köyhyyden stigma. Ai että...

      • Anonyymi

        Taustani on köyhä ja arvostan pärjäämistä ennemmän kuin pyrkyreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taustani on köyhä ja arvostan pärjäämistä ennemmän kuin pyrkyreitä.

        Ei ihme ettei siitä mitään tullut kun näytin pitkäaikaistyöttömältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihme ettei siitä mitään tullut kun näytin pitkäaikaistyöttömältä!

        Miten niin ei tullut mitään. Älä nyt mene asioiden edelle siellä. 😊
        En minä sitten nukukaan. Sain hyvän fiilisen päälle. Halusiko joku väitellä ja sanailla. Olen liekeissä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei tullut mitään. Älä nyt mene asioiden edelle siellä. 😊
        En minä sitten nukukaan. Sain hyvän fiilisen päälle. Halusiko joku väitellä ja sanailla. Olen liekeissä nyt.

        Oletko se sinä? Menitkö sinne, soititko siihen numeroon jonka se pariskunta antoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se sinä? Menitkö sinne, soititko siihen numeroon jonka se pariskunta antoi?

        Noup. En ole saanut miltään pariskunnalta numeroa, en tiedä mistä puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup. En ole saanut miltään pariskunnalta numeroa, en tiedä mistä puhut.

        Oliko se keksitty juttu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se keksitty juttu?

        Se on ollut joku muu täällä palstalla. Ei mitään käsitystä mistä puhut. Sotket minut toiseen. Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ollut joku muu täällä palstalla. Ei mitään käsitystä mistä puhut. Sotket minut toiseen. Öitä

        Kuka sinä oikein olet? Kirjoitat minusta kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se sinä? Menitkö sinne, soititko siihen numeroon jonka se pariskunta antoi?

        Ehdotetaanko kolmatta pyörää vai mitä, en saanut oikein ajatuksesta kiinni! ☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotetaanko kolmatta pyörää vai mitä, en saanut oikein ajatuksesta kiinni! ☺️

        Nyt ei taida tulla nukkumisesta enää mitään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinä oikein olet? Kirjoitat minusta kuitenkin.

        En kirjoittanut sinusta. Tämä aloitus oli vastaväite, kun joku tuli muualla tuota rahamiestä kommentoimaan minun aloitukseen. Kirjoitin kuin hänelle (kaivatulleni) ikäänkuin varmuuden vuoksi. Aloituksessa lulkee selvästi JOS SINÄ VÄITÄT. eli en siis tiedä onko hän mutta kirjoitin silti. Unohda koko juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdotetaanko kolmatta pyörää vai mitä, en saanut oikein ajatuksesta kiinni! ☺️

        Nyt on siis muita kuin ap tässä enkä tiedä mistä he puhuu.
        Jatkaakaa te, minä ap häivyn nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut sinusta. Tämä aloitus oli vastaväite, kun joku tuli muualla tuota rahamiestä kommentoimaan minun aloitukseen. Kirjoitin kuin hänelle (kaivatulleni) ikäänkuin varmuuden vuoksi. Aloituksessa lulkee selvästi JOS SINÄ VÄITÄT. eli en siis tiedä onko hän mutta kirjoitin silti. Unohda koko juttu.

        En unohda tätä aloitusta koskaan. 😯😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei taida tulla nukkumisesta enää mitään!

        Ei varmasti, kun osoitteen tarvis! 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti, kun osoitteen tarvis! 😅

        Uneton yö posket punaisena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uneton yö posket punaisena!

        HAH!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uneton yö posket punaisena!

        Hänkin oli joku muu, ei aloittaja. Tähän tulee nyt muita kuin aamuvirkut suuntaa palstalle. Älkää laittako noiden muiden juttuja mun ap;n suuhun kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En unohda tätä aloitusta koskaan. 😯😄

        Tuo -en kirjoittanut susta- oli multa ja sen jälkeen on muita.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänkin oli joku muu, ei aloittaja. Tähän tulee nyt muita kuin aamuvirkut suuntaa palstalle. Älkää laittako noiden muiden juttuja mun ap;n suuhun kiitos.

        Nyt tajusin kuka oot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se keksitty juttu?

        Mikähän näistä yksinpölisevän miehen ja aloittajan jutusta ei olisi keksittyä? Siinä sinulle tuhannen taalan kysymys


    • Anonyymi

      Tottakai sä haluat rikkaan miehen ennemmin kuin minut.

      • Anonyymi

        Minä en halua rikasta miestä enkä sinua. Minä haluan vain hänet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en halua rikasta miestä enkä sinua. Minä haluan vain hänet.

        Aloitus ei siis koske minua. Kerkesin jo luulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus ei siis koske minua. Kerkesin jo luulla.

        En tiedä kuka olet. Enkä minä tiedä onko kaivattuni rikas vai ei, kun se asia ei kiinnosta minua. Sitähän yritän aloituksessa sanoa. Minulla on ihan sama onko hän köyhä vai ei. En tarvitse hänen rahojaan yhtään mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kuka olet. Enkä minä tiedä onko kaivattuni rikas vai ei, kun se asia ei kiinnosta minua. Sitähän yritän aloituksessa sanoa. Minulla on ihan sama onko hän köyhä vai ei. En tarvitse hänen rahojaan yhtään mihinkään.

        Tiiätkö kun mä tiiän millainen mä oon. Ihan oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiiätkö kun mä tiiän millainen mä oon. Ihan oikeesti.

        Joo mutta minä en ole kukaan niistä palstaystävistäsi. Usko jo. Olen vaan joku anonyymikaipailija, joka on ahkera kirjoittelija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta minä en ole kukaan niistä palstaystävistäsi. Usko jo. Olen vaan joku anonyymikaipailija, joka on ahkera kirjoittelija.

        Mua loukkaa se että pelkäät mua tolleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua loukkaa se että pelkäät mua tolleen.

        Oletko mies varma ettet ole imarreltu jos olet naisten mielestä peljästuttävä? Jotkut nussut ei saa kummempaa aikaan koskaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies varma ettet ole imarreltu jos olet naisten mielestä peljästuttävä? Jotkut nussut ei saa kummempaa aikaan koskaan

        Auts tämä muuten sattuu


    • Anonyymi

      Rauhoitu nyt kovistyttö. En loukkaannu tällaisesta.

      • Anonyymi

        En ole kovis, olen lempeä. Nyt pääsin loppuun asti, selasin tän vielä läpi äsken...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kovis, olen lempeä. Nyt pääsin loppuun asti, selasin tän vielä läpi äsken...

        Minäkin olen lempeä. Siitä kaikesta on niin kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen lempeä. Siitä kaikesta on niin kauan.

        En ole hän kenestä puhut. Ollaan oltu täällä samalla palstalla mutta tavallaan ohitettu toisemme aina. En yleenä osallistu näin pitkiin keskusteluihin enkä edes lue. Sinun tosi hyvät ja mussukat on muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hän kenestä puhut. Ollaan oltu täällä samalla palstalla mutta tavallaan ohitettu toisemme aina. En yleenä osallistu näin pitkiin keskusteluihin enkä edes lue. Sinun tosi hyvät ja mussukat on muita.

        Aloitus on kuitenkin minulle. Olet joku niistä. J kenties?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on kuitenkin minulle. Olet joku niistä. J kenties?

        Ei se ole sinulle. Siinä vaan on jotain mistä tunnistat itsesi mutta niin tekee moni muukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole sinulle. Siinä vaan on jotain mistä tunnistat itsesi mutta niin tekee moni muukin.

        No nyt tämä ei enää edes ole minulle. Voi hemmetti etkö sä nyt tajua ettei siinä ollut mitään uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole sinulle. Siinä vaan on jotain mistä tunnistat itsesi mutta niin tekee moni muukin.

        Niin saattaa olla huomionkipeys huipussaan jos tunnistelee itsensä miehen alkeellisen provon kohteeksi yleisesti ottaen


    • Anonyymi

      Nurkat huutaa Toisten TV , a studio minä en itse katso väkivallan a studio toimittaja tuoleinen ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Kääritkö sätkän? Niin kova tärsky?


      • Anonyymi

        Ei liity sekään tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kääritkö sätkän? Niin kova tärsky?

        En se minä ollut enkä käytä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En se minä ollut enkä käytä mitään.

        Ootko yh? Toimitusjohtajan näkökulma!


    • Anonyymi

      Ootko joku vanhempi rouva jo?

      • Anonyymi

        En ole rouva. Kello löi viisi ja tää lähtee sänkyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rouva. Kello löi viisi ja tää lähtee sänkyyn.

        Miksi et koe olevasi palstakamujani? Olethan sinä.


    • Anonyymi

      Nyt kuule justiinsa ihan!

      • Anonyymi

        Viimeinen sana miehen aloitukseen? Vähän lässähti tämäkin ketju voi voi


    • Anonyymi

      Anteeksi mun on pakko kysyä miltä näyttää tukityöllistetty pitkäaikaistyötön?

      • Anonyymi

        Ei tämä kysely tee tästä miehen humpuukialoituksesta mitenkään totta siinä mielessä mitä niin kovin läpinäkyvästi yrität😏


      • Anonyymi

        Konteksti sen tekee. Ei kenenkään ulkonäkö. Käytä päätäsi!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Konteksti sen tekee. Ei kenenkään ulkonäkö. Käytä päätäsi!

        Käytä itse


    • Anonyymi

      Eikö useimmat naiset etsi mit itse olen kuullu puhuttavan ni miehistä ei kuulemma ole muuhun kun elättämään enemmistöstä on turha yrittää pomia yhtä tai muutamaa yksilöä enemmistö kuitenkin saa aina yksilön muuttamaan mielensä enemmistön mukaiseksi tiedättekö miten pitää vain etsiä se yksi asia mikä pelottaa elämää enemmän useimmilla se on kuoleman pelko pelko lapsen menetyksestä tulee hyvänä kakkosena joillakin tuo on si taas päinvastoin mu vähemmistöllä kuolemaa mä en pelkää ja mun lapsia tai läheisiä uhkaa ni niin mut saa suuttumaan siihen olen varautunu että saatan lapseni menettää tämän omista toimista/varomattomuudesta johtuen sattuu se siitäkin huolimatta jos niin kävisi mu ei lamaannuta niin etteikö pystyisi elämäänsä jatkamaan

    • Anonyymi

      Vinkkinä että ap ei tätä enää lue eikä kommentoi.
      Oli enempi sellainen chattikeskustelu yöllä ja meni jo!

      • Anonyymi
        UUSI

        Eli olet mies tasa keskustellut yöllä joko itsesi tai jonkun puolitrollin riehujan kanssa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet mies tasa keskustellut yöllä joko itsesi tai jonkun puolitrollin riehujan kanssa

        Ja aikepiirikin on niin niin tärkeä, on nämä piinatut sielut sitten säälittäviä


    • Anonyymi
      UUSI

      Miksi se loukkaisi jos ei se pitäisi paikkaansa vai onko se vaikea ymmärtää että on rahanahne mitä muuta luulet kasvavan maailmassa joka ei osaa keskittyä kun rahaan ja siihen että kuinka paljon sitä on ja kenellä on eniten

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2845
    2. Sofia seukkaa miljonäärin kanssa matkustellen ympäri maailmaa

      Hän on tavannut toivomansa läsnäolevan mihen ja kohta Sofiast tulee ussperheen äiti. Toivottavasti kohta saamme vauvauut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      938
    3. Ukraina romahtamassa, Hallitus hajoamassa.

      Samaan aikaan kun ukrot on rintamalla alakynnessä, niin maan hallitus on hajomassa.
      Maailman menoa
      290
      901
    4. Millaisia ihmisiä ovat murhaajat: Ari Ossi Petteri Suorsa ja Tiina Pia Susanna Seppänen.

      18-vuotias Adeliina Lehtinen surmattiin raa’alla tavalla syksyllä 2022. Hänen murhastaan tuomittiin elinkautiseen 40-vuo
      Oulu
      5
      892
    5. Loukkaa se, jos sinä väität mun etsivän jotain rahamiestä

      Vtustako minä sinun rahoista voisin tietää silloin tai nytkään. Rakastuessa kuvittelin että olet varmaan joku tukityölli
      Ikävä
      147
      861
    6. Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"

      "Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      794
    7. Pikku Liedon pelkoa lietsova ja rikoksia tehtaileva katujengi

      Mistä kaukaa tulevat Liedossa riehuvat katujengiläiset?. Turun Varissuolta tai Pernosta? Nykylukutaidolla selviää, kun t
      Lieto
      38
      781
    8. Toivokasta torstaipäivää

      Hyvää huomenta ihanille ihmisille. 🌞🍁☕😊❤️ Kauniit syyskelit jatkuu. On hyvä olla lomalla. 🌞
      Ikävä
      161
      777
    9. Pikku apulaiset

      E B ja J E levittää väärää informaatiota Olavintoimintakeskuksen kaupasta. Kuka tai mikä ryhmä tästä hyötyy. Ovatko iha
      Sysmä
      64
      764
    10. Olet vallannut ajatukseni.

      Haluaisin tutustua sinuun paremmin ja lähentyä kanssasi. Tuntuu, että joka päivä kun sinua näen, saat minut hämilleen, s
      Ikävä
      29
      735
    Aihe