Korsettiliike

Anonyymi-ap

Joensuun vanhimpiin erikoisliikkeisiin lukeutunut Männikön korsettiliike on asetettu konkurssiin.

15

288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No voi herra hyväst siunoo...!
      Mist mie nyt korsettein ostan...?

T: Reino

• Anonyymi

Eikös kortsetteja eli kondomiita saa mistä vaan kioskista?

• Anonyymi

Hyvää huumoria!!
        .

• Anonyymi

Eikä ole viimeinen konkurssiin menevä liike, kun tavallisten ihmisten köyhdyttämistahti kiihtyy päivä päivältä.

• Anonyymi

Monikohan "tavallinen" ihminen käyttää nykyään korsettia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vaimosi ei käyttäisi, ei sinullakaan seisoisi.. ei sillä, en minä tuomitse, vaikka vaimosi onkin Kalle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei juuri kukaan käytä kun ovat nykyään niin lihavia. Minä käytän
        https://ih1.redbubble.net/image.4597578733.0589/flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.jpg

• Anonyymi

• Anonyymi

Nössö käyttää

• Anonyymi

Konkurssi tullut. Ostajia ei ole. Alusvaatteita saa joka kaupoista. Silti jotkut haluaa Joensuuhun alusasu liikkeen. Kun ei ole asiakkaita mukki tulee. Joku halusi koira uimahallia, Isompaa uimahallia, tupakkakauppaa, juustokauppaa, ym. Joensuussa ei ole maksavia asiakkaita. Paljonko koira uimahalli tulisi maksamaan. Tuskin käyttömaksuilla saisi kustannukset kuitattua.

• Anonyymi

Minusta pitäs olla sellanen kauppa mistä saa kaikenlaisia erilaisia teippejä, teippierikoiskauppaliike.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta pitäs olla sellanen kauppa mistä saa kaikenlaisia erilaisia teippejä, teippierikoiskauppaliike.

Onhan tuokin tietysti, mutta jos et kerro kelleen niin voin paljastaa sinulle pettämättömän liikeidean joka ei voi kuin menestyä...
        Jos haluat rikastua nopeasti, niin perusta joensuuhun gramofonin neuloja myyvä erikoisliike.
        Menestyi 1800-luvulla, miksi ei nykyäänkin...

• Anonyymi

Hyvä juttu.

• Anonyymi

No voi hitto, just kun olisin tarvinnut uuden konsertin...

• Anonyymi

Kaikki miehet vaan heti ostamaan korsetit niin ehkä liike vielä pelastuu
        https://media.gettyimages.com/id/88395544/photo/corset-man.jpg?s=612x612&w=gi&k=20&c=vcX5ajj9ZWa7MSe0rA6aUhxKRiFACvCNvvaMw7hPGgQ=

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe