Joensuun vanhimpiin erikoisliikkeisiin lukeutunut Männikön korsettiliike on asetettu konkurssiin.
Korsettiliike
15
228
Vastaukset
- Anonyymi
No voi herra hyväst siunoo...!
Mist mie nyt korsettein ostan...?
T: Reino- Anonyymi
Eikös kortsetteja eli kondomiita saa mistä vaan kioskista?
- Anonyymi
Hyvää huumoria!!
.
- Anonyymi
Eikä ole viimeinen konkurssiin menevä liike, kun tavallisten ihmisten köyhdyttämistahti kiihtyy päivä päivältä.
- Anonyymi
Monikohan "tavallinen" ihminen käyttää nykyään korsettia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaimosi ei käyttäisi, ei sinullakaan seisoisi.. ei sillä, en minä tuomitse, vaikka vaimosi onkin Kalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juuri kukaan käytä kun ovat nykyään niin lihavia. Minä käytän
https://ih1.redbubble.net/image.4597578733.0589/flat,750x,075,f-pad,750x1000,f8f8f8.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaimosi ei käyttäisi, ei sinullakaan seisoisi.. ei sillä, en minä tuomitse, vaikka vaimosi onkin Kalle!
Kyllä miehetkin käyttävät
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aqnLYqj_460s.jpg
- Anonyymi
Nössö käyttää
- Anonyymi
Konkurssi tullut. Ostajia ei ole. Alusvaatteita saa joka kaupoista. Silti jotkut haluaa Joensuuhun alusasu liikkeen. Kun ei ole asiakkaita mukki tulee. Joku halusi koira uimahallia, Isompaa uimahallia, tupakkakauppaa, juustokauppaa, ym. Joensuussa ei ole maksavia asiakkaita. Paljonko koira uimahalli tulisi maksamaan. Tuskin käyttömaksuilla saisi kustannukset kuitattua.
- Anonyymi
Minusta pitäs olla sellanen kauppa mistä saa kaikenlaisia erilaisia teippejä, teippierikoiskauppaliike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta pitäs olla sellanen kauppa mistä saa kaikenlaisia erilaisia teippejä, teippierikoiskauppaliike.
Onhan tuokin tietysti, mutta jos et kerro kelleen niin voin paljastaa sinulle pettämättömän liikeidean joka ei voi kuin menestyä...
Jos haluat rikastua nopeasti, niin perusta joensuuhun gramofonin neuloja myyvä erikoisliike.
Menestyi 1800-luvulla, miksi ei nykyäänkin...
- Anonyymi
Hyvä juttu.
- Anonyymi
No voi hitto, just kun olisin tarvinnut uuden konsertin...
- Anonyymi
Kaikki miehet vaan heti ostamaan korsetit niin ehkä liike vielä pelastuu
https://media.gettyimages.com/id/88395544/photo/corset-man.jpg?s=612x612&w=gi&k=20&c=vcX5ajj9ZWa7MSe0rA6aUhxKRiFACvCNvvaMw7hPGgQ=
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254013- 702892
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362759- 1602651
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662574Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562405Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351892
- 501865
- 1291550